(PS3 & 360) `'´ Grand Theft Auto IV `'´

Permalänk
Medlem

fan första MP gamet man hoppar in på så möter man en från rockstar, men självklart spelar han i samma lag så ingen achivment där inte

Permalänk
Medlem

har någon annan problem att spela online?

"cannot connect to game provider....."

lösning? serverna kanske inte pallar trycket nu?

Visa signatur

Ryzen 9 3900X | Noctua NH-U12A | ASUS ROG Strix X570-F Gaming | ASUS TUF GeForce RTX 3080 10GB Gaming | Corsair Vengeance PRO 32GB 3200MHz | Seasonic FOCUS Plus 750W | Samsung 970 EVO 1TB | 4 x 1.92 TB Intel SSD | Fractal Design Define C TG | Windows 10 Pro

Xeon E3-1241 V3@3,5GHz | Cooler Master Hyper 212 Evo | Supermicro - X10SL7-F | Samsung 32GB 1600MHz ECC | Evga Supernova G2 850W | WD RED/Segate Ironwof - 50TB | Fractal Design Define R5 | Unraid 6.7

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av zarnexx
har någon annan problem att spela online?

"cannot connect to game provider....."

lösning? serverna kanske inte pallar trycket nu?

Jag hade problem att ens logga in på Live ett ga, så det är nog rätt hög belastning

Har lirat i snart 12 timmar och vill bara ha mer!

Visa signatur

yes, ill take this teddy bear, this ruler, this piece of string and this cardboard box. mmmmmmm

Permalänk
Medlem

Lyckades få ett ex idag ändå, tjejjens brorsa hade köpt två st för 399 nånstans. Installerar nu!

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Home|Roz
1 x Guide + 1 x GTA Xbox 360 + 1 x 500 ms points =
http://85.226.81.253:6900/3F8BC/gta.jpg

= 299 kr! BEAT THAT

Hur lyckades du få de så billigt?

Jag fick mitt för 699:- på Game, men jag fick också 12mån Live guld + 500 live poäng.

Visa signatur

Corsair Graphite 600T||EVGA SN G2 650W||Asus TUF Gaming B550-Plus||AMD Ryzen 5 5600 X||Zalman CNPS9X||Corsair Vengence DDR4 2X8GB 2666MHz||Sapphire Radeon RX 6700XT||WD BLACK SN850 NVMe M.2 500GB

Permalänk
Medlem

Har spelat det i ca 2 timmar på 360 kopplad till 22" Viewsonic skärm via VGA. Visst är det lite kantigt men ändå underbar grafik tycker jag.

Detaljrikedomen, styrningen, storyn, staden, MUSIKEN, ja ALLT det bästa jag spelat hittills alla kategorier.

10\10 utan tvekan.

Permalänk
Medlem

Samma här, kan inte mer än att hålla med. Lirar på en bildrörstv som kanske är en 5-6 år gammal och det fungerar bra måste jag säga. Har köpt en Samsung 225 MW 22" som kommer nästa vecka.. Kommer bli härligt! Men jag har lirat i 5 timmar nu och vill också bara ha mer. Underbart!

Visa signatur

MacBook Pro 15.4" Retina | 2.3 GHz i7-3615QM | 16 GB DDR3L 1600 MHz | 256 GB SSD | 10.9.3 Mavericks
PowerBook 12" | 1.5 GHz PowerPC G4 | 1.25 GB DDR PC2700 | 80 GB Toshiba | 10.5.8 Leopard

Permalänk
Medlem

Ja har ännu inte hittat nån bra radiokanal:(

Permalänk
Medlem

gillar det skarpt...tar bara ett tag till så har jag kontrollerna under kontroll

Så längesen jag spela typ GTA på Playstation, men jag ÄLSKAR DET!

Ska nog testa lite multiplayer senare inatt tror jag.

Visa signatur

Irish today, hungover tomorrow

Permalänk
Medlem

Styra ihopp ett gäng och lira MP? (360)

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Phasio
Spelat i ca 10 timmar nu, latjat runt mest Lyckades volta med sportmotorcykeln fullt varv utan att ramla :P, annars gillar jag spelet, styrningen kändes stel ibörjan men nu när jag lärt mig flyter det på bra. Har inte heller märkt några framedrops alls, ps3 versionen har jag.

jo riktigt skoj spel, typ bästa ps3 spelet sedan Drakes fortune

jag hade FPS drop, då jag körde över typ 15 pers med en bil

tycker vi får spela lite MP i helgen vi får försöka dra ihopa ett gäng Sweclockers med PS3 och GTA

Tha Rostock - hade jag varit dig hade jag satsat på PS3, det vinner du på på längden.

- kostar inget att vara online
- du kan se Blu-Ray filmer.

plus att vad jag hört så ska GTA 4 fungera bättre på PS3 än på 360.
satsa på ett PS3 mate.

Visa signatur

Survival of Earthquake skåne 2008

Permalänk
Medlem

Var finns den billigaste xbox360-bundlen? :s Har kollat på webbhallen, och där är enda stället jag hittar. Vet dock inte var jag ska kika, pricerunner hittar ingenting. >_<

Visa signatur

Quidquid latine dictum sit, altum videtur.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Enk
Var finns den billigaste xbox360-bundlen? :s Har kollat på webbhallen, och där är enda stället jag hittar. Vet dock inte var jag ska kika, pricerunner hittar ingenting. >_<

http://www.prisjakt.nu/

http://www.prisjakt.nu/kategori.php?k=401

Visa signatur

Survival of Earthquake skåne 2008

Permalänk
Medlem

Vet inte om jag är blind eller bara helt slut i skallen, men jag ser bara halo3 special edition där, ingen gtaiv? =/

Visa signatur

Quidquid latine dictum sit, altum videtur.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av rile
Lyckades få ett ex idag ändå, tjejjens brorsa hade köpt två st för 399 nånstans. Installerar nu!

Installerar?

Visa signatur

/////Beeos (!)

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Beeos
Installerar?

Jappz ja antar att han snackar om PS3 versionen serrö

Visa signatur

Speldatorn:
Fractal Meshify C | Phantek AMP 1000W PSU | AMD 5800X3D | Noctua NH-U14S | 32GB RAM | AMD Radeon 7900 XTX | Pro-Ject Pre Box Digital S2 | Beyerdynamics DT 900 Pro X | LG 27GP850 / Zowie XL2546k | OS: Nobara Linux 40

Permalänk
Sötast

Jag blir lite rädd när folk menar på att spelet är lite "fördummat"

Såsom att man behåller vapen när man dör och sånt.

Det har varit likadant i
GTA
GTA:London
GTA2
GTA3
GTA:VC
GTA:SA

Varför ändra sånt nu? :/

Hur är det på "San Andreas" sidan?
Får man fortfarande skills i driving osv?

Permalänk
Medlem

fan suttit och spelat sen klockan 16:00 nu, och kommit än bit på storyn iaf. Spelet lever absolut till hypen om inte mer. Lite suddig bild med all blur men det spelar ingen roll.

Visa signatur

I5 2500k@4,6ghz 8gb ram, 6950 Asus Directcu II Fractal design define r3, Corsair h60.
Microsoft sidewinder 4, Logitech mx518, Benq 24", Beats by dr.dre Studio edition.
PSN: Sazern

Permalänk

Någon som klagade på värmebölja i spelet vid 1080i, tvinga spelet att köra i 720P.. Gjorde underverk för mig bl a. Spelet blev otroligt skarpt.

Bocka alltså bort 1080i i Display Settings i PS3an

Visa signatur

Bloggen för dig med sjuk/egendomlig humor:
http://www.colinzeal.se

Permalänk
Medlem

Soo... nån som fått hoppa isäng med Kate?
försöker som besatt att få till det med henne, mest bara för att irritera hennes brorsa ^^

Visa signatur

Du vet att det är måndag när du upptäcker en landmina i din frukost. - Garfield

Permalänk
Medlem

Har spelat sen ~11 imorse ^^

Va ~25pers i kö utanför Elgiganten innan de öppnade, och alla fick varsitt spel.

Hursom så hoppas jag verkligen att det släpps en uppdatering som fixar dessa FPS drops i "mitten ön", för de är fan inte att leka med =/

Men överlag är det ett höjdarspel. Om de bara fixar FPS-problemen så blir det än sålänge 10/10

EDIT: Xbox 360, med VGA kabel (1280x1024)

Visa signatur

---

Permalänk
Medlem

Omöjligt att komma in på Social Club.

Sen, om ni inte redan gjort det, slå på tv'n i Romans lägenhet och se på programmet med Bas Rutten. Han är inte lite galen den mannen.

Problem med GTA IV
http://www.prylportalen.se/ArticlePages/200804/29/20080429140...

GTA IV för 360 regionslåst
http://www.fz.se/nyhetsarkiv/?id=24687

Grand Theft Auto IV Cheats
http://planetgrandtheftauto.gamespy.com/View.php?view=Cheats....

Visa signatur

"Half-Life 2 is like Duracell of games. It just keeps owning and owning and owning."
i7 920@3.2 vCore 1.024 | Asus P6T Deluxe v2 | 6GB Corsair Dominator Twin3X 1600MHz (6-6-6-18) | Noctua NH-U12P SE2 | Asus DC2 Top V2@1000/1344 vGpu 1.025 | WD Raptor 1500ADFD | Corsair HX 750 | Vista Home Premium 64-bit|

Permalänk
Medlem

GTA 4 plagued with bugs

IT SEEMS PS3 owners are suffering some GTA 4 blight of their own, after the infamous prostitute-bashing game was leaked early by pirates on the Xbox 360.

Several readers have emailed the INQ to report that their copies of GTA 4 on PS3 cannot be installed to the hard-drive on their consoles, even after a factory reset and reformat of the device. Other users have reported crashes after successfully installing the game.

http://www.theinquirer.net/gb/inquirer/news/2008/04/29/gta-iv...

Visa signatur

/havoc

Permalänk
Medlem

Tyvärr får jag klaga nu..

Vet ej hur det är på 360 sidan, men just nu är det omöjligt att spela Online verkar det som ^^

Men det är nog något jag själv bara upplevt.

Utöver det, perfekt spel..är bara runt 13-15% in, men vill se och göra så mycket jag bara kan, hehe

Visa signatur

Irish today, hungover tomorrow

Permalänk
Medlem

nu har jag lirat så ögonen svider men det var det värt, varje sekund Har dock inte lirat multiplayer ännu för jag har varit för inbiten i story delen men det ska jag fan lira imon!

GTA4 ftw! yay!

RedFLip hoppas det löste sig med online delen för dig btw skön longboard

Visa signatur

[OG Signatur från tidigt 2000 tal]
| Macbook Pro 17" unibody |
| IRC: milk @ Pienet #mac |
| Bytt nick från Home|Roz till milk^

Permalänk
Medlem

Har suttit nästan oupphörligen från 15.30 tills nu och spelat...

Grymt spel och jag har inte ens klarat 10% av det än. Grafiken var dock inte riktigt så snygg som jag väntat mig.

Alla föregående GTA har jag spelat på PC, så styrningen och siktet är lite svårt att vänja sig vid, men det kommer väl efter några hundra timmar, typ.

Permalänk
Medlem

Ah inte bara jag som frå frysningar då.. hänt 2 ggr idag, och har haft en del grafik buggar när typ vägen har förvandlats till vatten och bilen faller igenom marken och sen teleporteras upp igen.

jag ställde upp contrast och gamma till max i display så blev jag av med lite grann av blurret.
det är lite utav en besvikelse att det ska va så här man tror först det är nått fel på tvn/projektorn... men man ser väl hur skarpt och fint UIn är och sen själva spelfältet är som spela med skit på glasögonen

Visa signatur

anderssonm.se
samstudios.se

- Låt pajkastningen börja!

Permalänk
Medlem

Älskar spelet totalt, lirade nog en 24%~ complete på singelplayern idag och sen resten multiplayern.. multiplayern är helt galet roligt! det ända dåliga är att man kan ha auto aim i det -.-

Visa signatur

Intel Core i5 2500K @ 4,5 GHz | Gigabyte Geforce GTX 770 | Asus P8Z68-V GEN3 | Corsair 8GB CL9 1600Mhz VENGEANCE | 1TB Western Digital Caviar Black | Corsair AX 750W 80+ GOLD | Fractal Design Arc

Permalänk
Medlem

Jag har aldrig sagt det Men det är fan dags.

Belive the hype!

Sicket underbart lir Lirat kanske 5-6 timmar och håller mest på och pysslar med äns vänner Fått "Michelle" i säng 2 ggr hitils, hoppas på att nått bra händer när man blir "bra" polare med henne.

Jobbat upp mig med Jackob med, gör det ni med och ni får en trevlig överaskning Righteous man!

Visa signatur

nobody hates you more than your reflection.

Permalänk
Medlem

13 timmar i sträck...
Spelytan är väldigt mycket större än jag räknat med. Ljudet är helt sjukt bra. Pröva att sitta kvar i en brinnande bil...
Mycket varierade områden med. Trodde alla överdrev som gav 10 av 10, men sammantaget är det väldigt mäktigt, och storyn håller högsta klass.

Ska man klaga på nått, så är det att snutarna fortfarande kommer väldigt fort och hittar en alltid om man inte tar sig ur cirkeln, fast man har ett bra gömställe där man är helt ur deras sikt...

Att leka med euforia är dock väldigt kul nu när det är så välgjort...

Visa signatur

”Ingen må utsättas för godtyckliga ingripanden i fråga om privatliv, familj, hem eller korrespondens.
Artikel 12, FN:s deklaration för mänskliga rättigheter