Dell behöver din röst angående GNU/Linux

Permalänk

Dell behöver din röst angående GNU/Linux

Gör din röst hörd!

Citat:

On March 13th, Dell opened a survey for Linux users to gather information
about what users use Linux for to help them to prioritize their resources
towards supporting Linux on their computers.

http://www.dell.com/content/topics/global.aspx/corp/linux

edit:

(Survey will be open March 13-March 23) :/

Visa signatur

Kung of överstepräst av Israel, tidigare kung Salomo

Corsair One i160 - MSI GT76 Titan 17,3" FHD 144Hz - Lenovo Thinkpad X1 Tablet 2nd gen - Apple Macbook pro 15" 2019 with touchbar - Xiaomi 12 Pro 256GB - Synology DS920+ - iPhone 14 Pro Max 256GB

Permalänk
Medlem
Citat:

Thanks for visiting the Dell Linux Survey webpage. Please answer the following questions to help us determine how to best prioritize our resources for this effort.
(Survey will be open March 13-March 23)

Lite sent ute kanske?

Visa signatur

The difference between stupidity and genius - the latter has limits

Permalänk
Medlem

Jag gjorde just min röst hörd, det funkade då...inget stod att det var försent i alla fall

Permalänk
Medlem

Själv tror jag att jag besvarade den den 14:e, den 13:e fungerade den inte.

Besvarat den har jag iaf.

Visa signatur

Stationär: Intel-baserad, Arch + KDE
Bärbar: Dell XPS 13, Arch + KDE

Permalänk
Medlem
Visa signatur

Operativsystemet som löser nästan alla problem: Mint

Permalänk
Medlem

Ett sätt att få datorn billigare antar jag med förinstallerad linux utan lincenser. Sen kan man fundera över ifall man vill ha en förinstallerad version av just Dell?

Visa signatur

iMac 27" 5K - i5 3.5Ghz - Radeon Pro 575 - 8GB
Corsair Crystal 460X RGB|Intel Core i7-8086K Limited Edition|Corsair Hydro Series H100i v2|MSI Z370 Gaming Pro Carbon|Ballistix Sport LT DDR4 16GB|Samsung PM981 SSD 512GB M.2 PCIe SSD|ASUS GeForce GTX 1080 Ti Turbo|

Permalänk
Medlem

röstade för att de fokuserar på kärnstöd, eller fria system i andra hand innan jag fattade att det vart lite i senaste laget..

jag är nöjd om jag slipper subventionera Microsoft om jag inte skulle känna för att plocka ihop burken själv nästa gång bara. åas är det kanske snarare MS som subventionerar Dell (och alla andra) eftersom det är stört omöjligt nästan att hitta nån som inte skickar med otyget. (att ha alternativet tom HDD hade ju knappast kostat mycket administrativt)

hade faktiskt en Dell en gång i tiden, helt ok för priset även om den vart lite krånglig att bygga ut har jag för mig. men så är det la inte numera antar jag.

Visa signatur

Operativsystemet som löser nästan alla problem: Mint

Permalänk

I dagens CS så pratar de om att en minskning av priset på 250:- när datorn levereras utan Windows, lite för lite enligt mig.