• Spel där man är serie-mördare eller mass-mördare. Döda, döda, döda liksom - TIPS..?

Permalänk

Re: • Spel där man är serie-mördare eller mass-mördare. Döda, döda, döda liksom - TIPS..?

Citat:

Ursprungligen inskrivet av ^Tutan
Hej.

Finns det något spel där man helt enkelt bara ska mörda? Inte som Hitman serien utan där man ska lemlästa oskyldiga? Något där man typ får poäng för sättat man dödar på eller nåt. Bryr mig inte mycket om hur spelet funkar, bara det bygger på den typen av "story"

Ju blodigare, ju bättre. Men som sagt ingen Hitman lik story där man ska skjuta maffiosos eller typ GTA. Jag vill slakta kvinnor och barn tack.

Förslag? Tack på förhand.

Är du sjuk?

Visa signatur

X1950PRO 256MB GDDR3 (silent) | NZXT HUSH, Black | SpinPoint T166 400GB 16 MB | AMD Athlon 64 X2 6000+ | Corsair PC5300 2048MB | MSI K9AGM2-FIH | NorthQ 4001EXT Silent 400W

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av baggeman
FN-soldater slaktar och våldtar iofs inte.

Jag hoppas verkligen inte det, men har ett svagt minne av nåt reportage om FN-soldater som bar sig illa åt under kriget i jugoslavien (kan ha fel iofs). Annars tycker jag man hör lite då och då hur soldater våltar i krig. Och hur civila alltid far illa i krig.

Visa signatur

AMD Ryzen 5 3600 | 4x8GiB 18-20-16-36-52-2T DDR4-3400 | MSI B450-A Pro Max AGESA 1.2.0.7 | Sapphire RX 480 Nitro+ OC 8GiB | Crucial MX500 500GB | PNY CS900 2TB | Samsung 850 EVO 500GB | Samsung PM961 512GB | Scythe Kamariki 4 450W

Permalänk
Medlem

Verkar vara svårt för folk att hålla sig on topic.

PROPAGANDA om att USA / FN dödar kvinnor och barn anser jag inte platsar här?

Postal 2 är redan nämnt och har ej testat de andra spelen som nämnts, men rekommenderar det. Blir snabbt enformigt däremot.

Visa signatur

[Q6600 @ 3 ghz] [HD4870 X2 2GB] [Asus P45 P5Q SE] [4096MB DDR2 Corsair XMS2-6400] [Corsair HX 620W] [Antec P182] [Thermalright Ultra-120 eXtreme] [Windows Vista 64bit] [LG L245WP-BN] [WD 150GB VelociRaptor 10,000 rpm]

Permalänk

Det ända jag kommer på är Postal 2

Visa signatur

Jag är AnkExpert!

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av baggeman
FN-soldater slaktar och våldtar iofs inte.

Då har du inte träffat mig.

Annars tycker jag att Oblivion passar in ganska bra. Riktigt festligt att ha ihjäl en hel stad + alla vakter. Fan va jag har garvat mycket i det spelet för övrigt. "I like dogs. Dogs are pretty" hahahah

Visa signatur

Error 412: Precondition Failed - You need to use a real browser in order to view this signature!

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av x86
Då har du inte träffat mig.

Annars tycker jag att Oblivion passar in ganska bra. Riktigt festligt att ha ihjäl en hel stad + alla vakter. Fan va jag har garvat mycket i det spelet för övrigt. "I like dogs. Dogs are pretty" hahahah

Jo, och just Dark Brotherhood questerna kan ju vara något om man känner sig lite mordisk. Fick faktiskt lite dåligt samvete av vissa quester man fick därifrån. Fast sen är jag ganska blödig av mig ^^

Om inte det tillfredsställer dina... Behov, så rekomenderar jag, som många andra, Postal 2.. Redig dos humor i det spelet också. Funkar väl bra om man vill avreagera sig. Men annars är det fruktansvärt tråkigt i längden.

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av m3tr0
Jag hoppas verkligen inte det, men har ett svagt minne av nåt reportage om FN-soldater som bar sig illa åt under kriget i jugoslavien (kan ha fel iofs). Annars tycker jag man hör lite då och då hur soldater våltar i krig. Och hur civila alltid far illa i krig.

Du kanske tänker på Srebrenica-massakern där FN-soldaterna som skulle skydda befolkningen drog sig undan för Serbiska trupper?
Har väl skett liknande saker i afrika också.

Permalänk
Medlem

The sims? låta dom svälta och Sedan Bränna ner dom med hjälp av Möbler och eld?

Visa signatur

I5 2500k@4,6ghz 8gb ram, 6950 Asus Directcu II Fractal design define r3, Corsair h60.
Microsoft sidewinder 4, Logitech mx518, Benq 24", Beats by dr.dre Studio edition.
PSN: Sazern

Permalänk
Medlem

Har nu spelat Condemned - Criminal Origins. Helt ok spel. Lite trist att det var så enformigt. Men ett helt underhållande spel. Slutet var som vanligt i såna här spel; SUCK!

Visa signatur

- Åldern har tagit ut sig i form av bekvämlighet -
------- Playstation 4/5 - Nintendo Switch -------

Permalänk
Avstängd

Intressant hur alla tycker "usch fy, hemsk du är sök hjälp" osv, men att det dock finns spel som är vida populära som verkar vara det han söker.

Fable kan man la vara tämligen ond i, samt Fallout som nån nämde, om det inte tvunget är FPS du är ute efter, utan att bara vara ond, gå bärsärkar gång i baldursgate, där finns allt från oskyldiga barn, kvinnor, åldringar, sjuka, osv osv...
Tycker själv det är rätt rogivande att demolera en stadsdel eller två i baldursgate, friend and foe alike

Permalänk
Medlem

Här är ett spel för dig
http://www.jesper.nu/onlinespel/action/dad_and_me.php
beskrivning:Ett kul spel där du är en lila gubbe som går runt och slår ner barn. Du går med piltangenterna och slår med A och S.

Visa signatur

Hette tidigare Ti 4400
Dator: DFI Lanparty 790FXB-M2RS │965 BE@3,7GHz│8GB OCZ SLI 800MHZ│500GB Samsung + 2st 1TB Samsung│7950│550W Cougar
IBM X31 1.7GHz|1GB| ATi Radeon 16mb| 8GB SSD|Thinkpad X200|2.4GHz|4GB|X4500MHD|320GB Thinkpad 600X|500Mhz|320MB ram|6GB

Permalänk
Medlem

För att avreagera mig brukar jag nyttja PainKiller och det funkar helt underbart bra, iofs inga kvinnor och barn men mycket gott om skelett och andra otrevligheter. Sen att man "slashar" sönder dom i småbitar, pålar fast dom mot vägar eller kanske helt enkelt blåser skallen av dom med en hagelbössa gör ju inte saken sämre

Visa signatur

Primär: R9 3900X | ASUS X570-F Gaming | NH-D15 | 64GB@3200MHz | RTX 3080 10GB | Seasonic 850W | Fractal Define R6 |
Gamla bettan: i5 750@3.8GHz | 8GB | HD5770 | Corsair VS 550W | FD R2 |

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Midvinter
Du kanske tänker på Srebrenica-massakern där FN-soldaterna som skulle skydda befolkningen drog sig undan för Serbiska trupper?
Har väl skett liknande saker i afrika också.

Ja, men sådana händelser beror väl uteslutande på all byråkrati inom FN?

Kan väl passa på att spinna vidare på denna off-topicdiskussion genom att posta den här: http://forum.soldf.com/index.php?showtopic=7853&st=0&#entry14...

Permalänk
Entusiast

En annan hade ju måttligt roligt med Carmageddon-spelen när dem kom ut.
Där är det kanske inte så mycket mörda/lemlästa/slakta ifråga, men köra på och mosa folk runtomkring på gatorna OCH sina motståndare med sin, till ändamålet, modifierade bil kan ju vara smått trevligt.

Visa signatur

Bästa programmen till Linux - v2.0
Linux-guide: Val av grafisk miljö. (Att välja distribution).
-
Everyone should have a SGoC in their systems (SGoC: SysGhost on a Chip)

Permalänk

dead rising, är iförsig zombies men ack så många roliga sätt det finns att demolera dom på.

Visa signatur

flamin bag'o shit

Permalänk

Old thread is old. Trådskaparn sitter väl inlåst för seriemord eller något vid det här laget.

Hoppas för övrigt att Postal 3 blir bra.

Permalänk
Medlem

Dynasty Warrior? God Of War? Chronicles Of Riddick?

Visa signatur

PS3 Slim 320GB (1TB) | Wii U Premium | Xbox 360 250GB | X1 1TB | PS5 + Corsair MP600 Core 2TB | New 3DS XL + Katsukity's Capture Card | PS Vita 32GB | Ryzen 5800X3D, 32GB DDR4 3000Mhz, 240GB SSD, 4TB SSD (Kingston KC3000), Radeon 6700XT, 3TB+4TB HDD, B450M-DS3H | Nintendo Switch

Permalänk

Sagts flera gånger men jag säger det också.

Postal 2 med expansionen apocalypse weekend samt modden "a week in paradise (AWP)" stämmer ganska bra in på beskrivningen.

Visa signatur

i5 2500k @ 4.6ghz. PNY GTX 970. 16gb DDR3. Samsung 840 PRO 256gb SSD + toshiba 3tb mekanisk.

Permalänk
Medlem

Fallout 3?
där kan du stycka folk och pryda ditt hem med deras kroppsdelar. Eller smyga bakom en stackare och stoppa en levande granat i byxorna på han och se när han sprängs i bitar. aa finns många kreativa sätt att göra det på!