Permalänk
Melding Plague

Puzzlebox 2.0

De flesta modifikationer blir bara gjorda en gång och får sällan några riktiga uppföljare. Magnus "Wolverine" Persson har dock gjort en uppföljare på en av hans tidigare byggen i form av en uppföljare till det bokstavligen grymma projektet Puzzlebox.

Läs nyheten: Puzzlebox 2.0

Visa signatur

Observera att samma trivselregler gäller i kommentarstrådarna som i övriga forumet och att brott mot dessa kan leda till avstängning. Kontakta redaktionen om du vill uppmärksamma fel i artikeln eller framföra andra synpunkter.

Permalänk
Medlem

fattar inte hur man kan finna nån inspiration i en sån menlös skitfilm, men desto mer imponerad av att det blev ett såpass stiligt verk av det blev jag ju.

fina snirkeldetaljer.

Visa signatur

Operativsystemet som löser nästan alla problem: Mint

Permalänk
Medlem

PinHead är ju läskig!

Väldigt snygg dator i alla fall, inget man skulle tacak nej till

Visa signatur

Laptop : Macbook Pro M1

Permalänk
Hedersmedlem

Det mörka ljuset var grymt i Hellraiser.

Visa signatur

Rocking hard !!!

Kontakt: malo@sweclockers.com eller skicka ett PM

Permalänk
Medlem

Folket på bit-tech verkar inte direkt uppskatta modden iaf.

Visa signatur

ETT @ CPU: i7-10700K - RAM: 32GB - GPU: RTX 3080 - MON: 32" 1440p 144Hz
TVÅ @ CPU: i9-9900K - RAM: 64GB - GPU: GTX 1660 Ti - MON: 49" 1440p 120Hz
TRE @ CPU: i7-6700K - RAM: 16GB - GPU: GTX 1080 - MON: 27" 1080p 144Hz
FYRA @ CPU: i7-11700 - RAM: 128GB - GPU: RTX 3060 - MON 49" 1440p 120Hz
FEM @ CPU: i7-11800H - RAM: 16GB - GPU: RTX 3070 - MON 15,6" 1440p 165Hz

Permalänk
Medlem

Måste ju säga att version ett är mycket snyggare.

Visa signatur

Error 412: Precondition Failed - You need to use a real browser in order to view this signature!

Permalänk
Avstängd

Jag tycker att plexiglas är skitfult, men det är ju bara jag

Visa signatur

HTPC: Fractal Design Define R4, ASUS Z87-PRO, Intel i7 4770K, Crucial Ballistix Sport 16GB, MSI GeForce GTX 760, Creative Soundblaster Z, Pioneer VSX-527-K.

Laptop: ASUS X502CA-XX009H

Permalänk
Medlem

Det är väl inte så himla stiligt med en ful bilstereo där mitt i heller.

Visa signatur

-Mycken möda leder ofta till tappad handske.

Permalänk
Proffsmoddare
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Eilert
Det är väl inte så himla stiligt med en ful bilstereo där mitt i heller.

Smaken är som baken men jag måste påpeka att det är INTE en bilstereo Det är en Thermaltake 7tums touchscreen alltså en lcd som är gjord för pc bruk.

Visa signatur

|i7 980X EE|CM V8|P6T Deluxe OC Palm edition|6gb ddr3 2000mhz|2st HD7950DCII|XFIFatal1ty|5,2TBhdd+2x80GBX25MSSD|LianLiPC201|CorsairHX1000|Samsung T240+3st BenQ 24"@Eyefinity MY FLICKR

Permalänk

Hellraiser 1 är dålig men ändå en klassiker med hyffsat bra uppföljare.

Visa signatur

I've... seen things

Permalänk
Medlem

Ja tyckte inte den va så läcker. Men jag gillar iofs stilrena chassin,

Permalänk
Medlem

Hellraiser är ju kultfilmer.......dock (sorry Wolvie) så gillade jag din första version mer då den följde boxens utseende bättre.....

Permalänk
Medlem

Håller med x86 och Lonefox: jag gillar helt klart första versionen bättre.

*edit*

Å andra sidan skulle man nog behöva se dem i verkligheten för att kunna uttala sig med mer säkerhet..

Visa signatur

A modest man is usually admired, if people ever hear of him.

Permalänk
Medlem

Riktigt grym är den, men såklart svårt att mäta sig med ett mästerverk som den första kuben. :]

Permalänk
Medlem

Välgjord, men inget jag själv skulle använda...

Permalänk
Medlem

Hellraiser filmerna är rätt schyssta. Doug Bradley är dessutom en riktigt cool skådespelare Träffade han i Malmö på Sci-fi mässan för några år sedan

Permalänk
Medlem

Ser lite plastig ut på bilderna och Thermaltake 7tums touchscreen passade som inte in. Version 1 var mer magisk. Men det här är bara mina subjektiva åsikter.

Permalänk
Hedersmedlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av MOrKiz
Hellraiser filmerna är rätt schyssta. Doug Bradley är dessutom en riktigt cool skådespelare Träffade han i Malmö på Sci-fi mässan för några år sedan

Varning på att gå på sånna mässor

Visa signatur

Gammal är gubbe

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av dahl
Varning på att gå på sånna mässor

Hehe.. nähh. Var rätt coolt faktiskt. Enda som oroade mig var nä jag såg en storm trooper stå o röka camel

Permalänk
Medlem

Riktigt OT, men jag var också på Sci-FI mässan, åkte dit 1 timme för att få Bobba Fetts autograf, men han hade redan åkt

Visa signatur

Laptop : Macbook Pro M1

Permalänk
Medlem

Vad är det i den övre lådan?

Visa signatur

Core i5 2500K 103MHz*45, Asus P8Z68-V Pro, 4x4GB 103MHz*16, Intel 320 120GB*2, Fractal Design R2, Fractal Design Newton 650W, Asus Xonar mm

Permalänk
Proffsmoddare
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Leovinus
Vad är det i den övre lådan?

Testa att läsa artikeln så får du veta svaret på detta mysterium.

Visa signatur

|i7 980X EE|CM V8|P6T Deluxe OC Palm edition|6gb ddr3 2000mhz|2st HD7950DCII|XFIFatal1ty|5,2TBhdd+2x80GBX25MSSD|LianLiPC201|CorsairHX1000|Samsung T240+3st BenQ 24"@Eyefinity MY FLICKR

Permalänk
Medlem

Färgen är under all kritik, ser hemskt ut. Det är skickligt utfört dock, utan tvekan.

Permalänk
Medlem

riktigt nice gjort.

In Flames i bakgrunden var helt rätt

Visa signatur

i5-12600KF | Noctua NH-D15S Chromax Black | MSI MAG B660M | 64 GB G.Skill Trident Z | 3 * WD Black SN750 | Asus TUF OC RTX 3080 | Fractal Design Torrent | Corsair RM750W | Samsung Odyssey G9 49" |

Permalänk

supreme commander modden var snyggare. gillade dock den svart gråa boxen.

Visa signatur

"Ta det lungt jag är dyslektiker"

Permalänk
Medlem

Tråkiga typer på bit-tech "sounds like marlyn manson" -.-
Tyckte modden var nice som fan även fast jag inte heller gillade thermaltake displayen.

Visa signatur

: AMD Ryzen 2600X : 32GB Corsair : Nvidia RTX 2070 :

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av MOrKiz
Enda som oroade mig var nä jag såg en storm trooper stå o röka camel

lungcancer är nog det sista en stormtruppare förväntar sig att dö av ändå..

på tal om rymd, undrar när nån blir först med ett Stargate-chassi?

Visa signatur

Operativsystemet som löser nästan alla problem: Mint

Permalänk
Medlem

Vadå måste jag bli den första att tycka att den här var mycket snyggare än den första? Tycker denna va grym! Skulle vart snyggare om man inte såg lcd alls förrns den åkte ut, typ som en "stealth-mod"..
Schnyggt!

Visa signatur

Main. - Fractal Design Meshify C - Corsair AX860 - Asus Strix B550-E - AMD Ryzen 5 3600 - 32gb Corsair Vengeance 3200mhz - Asus Strix GTX 1080 - Samsung 970 Evo 250gb - Kingston A200 1tb - 1x 840 Pro 256GB - 2x 850 Pro 256GB - 2x 840 Evo 250GB RAID0 - 2x Samsung 850 Evo 500GB - Logitech G502 - Corsair K95 RGB - BenQ XL2420T - Sennheiser Game One
2018 Macbook Pro 13" 2018 iPad Pro 12,9"
Projekt 13 - Bygglogg WIP

Permalänk
Avstängd

asså ärligt talat. det är inte coolt eller snyggt att klä sitt hem i svarta lakan

Visa signatur

q6600 2gig ram 8800gt osv

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Runken
asså ärligt talat. det är inte coolt eller snyggt att klä sitt hem i svarta lakan

Men det är suveränt för oönskade reflexer