Permalänk
Inaktiv

Underground 2 tycker jag.

Carbon var lite småkul. Det är ganska snyggt.
Most Wanted har jag aldrig orkat köra igenom.

Permalänk
Medlem

Då har ni ju missat något...

http://largedownloads.ea.com/pub/movies/NFS/NFSPS_PRETEASE_72...

För er alla som saknar det där lilla extra...där man kunde pajja bilen

NFSPS - Need For Speed Pro Street

Permalänk

Need for Speed: High Stakes måste vara det roligaste IMO! Synd bara att min skivläsare käkade upp skivan och det ej gick längre att köpa spelet Jag saknar min gamla Pontiac Firebird, det måste nästan ha varit det bästa bilen i spelet

Dessutom så tycker jag att det var skit bra när bilar gick sönder och jag älskade karriärläget!

Permalänk
Medlem

Har haft MÅNGA roliga timmar med Need For Speed 2

Visa signatur

Detta är första varningen va, jag ämnar brisera ur denna japanska kampställning och fullständigt förinta dig om inte du försvinner härifrån.

Permalänk
Medlem

Need for speed underground och NFS Most Wanted, två underbara spel som blev förstörda av sina eftergångare (NFS underground två?!?! o ... carbon .. jösses)
^^

Visa signatur

LG OLED77CX • Intel i9 10900K @ 5.0GHz • Noctua NH-D15 • ASUS Strix Z490-H • Corsair 32GB DDR4 3200MHz • GIGABYTE RTX 4080 • Phanteks Evolv X • Corsair RM 850W V2

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av sanazin
Need for speed underground och NFS Most Wanted, två underbara spel som blev förstörda av sina eftergångare (NFS underground två?!?! o ... carbon .. jösses)
^^

Blev förstörda av Underground 2? Nej, verkligen inte

Visa signatur

_________________
Intel i5 9600k @ 4.0Ghz - Asus Z390A Prime -Corsair Vengeance RGB PRO 32GB - Gigabyte RTX3080 OC - Samsung NVMEs - Corsair RM1000W - Asus TUF Vq27A1

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Silenceville
Blev förstörda av Underground 2? Nej, verkligen inte

Han skrev ju att det var carbon det gällde sen kommer ju carbon och most wanted efter underground 2...

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av AdtranZ
Då har ni ju missat något...

http://largedownloads.ea.com/pub/mo..._720_EU_BIG.mov

För er alla som saknar det där lilla extra...där man kunde pajja bilen

NFSPS - Need For Speed Pro Street

Vad är det för nytt NFS?

Visa signatur

_________________
Intel i5 9600k @ 4.0Ghz - Asus Z390A Prime -Corsair Vengeance RGB PRO 32GB - Gigabyte RTX3080 OC - Samsung NVMEs - Corsair RM1000W - Asus TUF Vq27A1

Permalänk
Medlem

Allt från NFS 2 till Carbon.

Visa signatur

R7 5800X | Asus ROG Strix X570-I Gaming | 16 GB RAM | RTX 3080 | 2 TB SSD | CM NF200P | Corsair SF600

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Silenceville
Vad är det för nytt NFS?

Japp det är ett nytt nfs som ska komma i sommar street känsla plus att man kan pajja bilen på krocker

Permalänk
Medlem

Need for speed 3 : Hot pursuit, utan någon som helst tvekan.

Visa signatur

“More Human Than Human”
kniffswelt

Permalänk
Medlem

Hej! Jag har lirat underground 2 nu ett tag och det börjar bli lite tufft ut på banorna speciellt dragracen. Man kan ju trimmas in bil efter prestanda inom just dragracing så man vinner de loppen. men jag fattar inte hur jag ska ta mig till.
hur trimmar man en bil till bästa prestanda t.ex. på dragaracing. ? De andra drar ifrån mig hur lätt som helst´.

jag har de de bästa möjligaste i bilen men jag kan endå inte vinna dragracen för att de e för slö. Hur tar jag mig till för att gå vidare längre i spelet? jag måste ju köra alla banorna?

hoppas ngn har ett bra svar.

Permalänk

NFSU2 är det jag gillar mest, MEN ALLA SUGER I MULTIPLAYER. LAN SKA VARA LAN, WAN SKA VARA WAN...
LAN är HELT oberoende av uppkopplingar och ska därför kunna köra på lan.

Visa signatur

CPU i9-9900K GPU ASUS RTX 2080 TI Strix OC MB ASUS STRIX Z390-E RAM Corsair VENGEANCE RGB 32GB DDR4 3200MHz Case Fractal Design Define C PSU EVGA G3 850W Cooling Noctua D15
Monitor MSI Optix MAG342CQR SSD Samsung 970 EVO 500GB 860 EVO 500GB 860 QVO 2TB + QVO 4TB PLEX Server 2x HC560 20TB+WD RED 2x10TB+12TB

Permalänk
Avstängd

Underground 2 och nfsmw. Dom tycker ja är bäst i serien.

Permalänk
Medlem

Need for Speed III är min favorit i alla fall. Need for Speed Porsche är också rätt kul, men trean gick inte att övervinna Gillade att leka med växelspaken i Need for Speed Underground. Synd bara att jag hade sönder bakväxeln (när man ska gå ner en växel) pga det

Visa signatur

Citera mig om du vill att jag ska hitta till ditt svar.
airikr.me /device:desktop. Andra projekt: Keizai, Koroth & Serenum.

Permalänk
Medlem

Need for speed 3 hot pursuit är helt klart det man har spelat mest

Visa signatur

Amd 64 3500+ winchester, MSI k8neo 2 platinum, Leadtek GeForce 6800 Gt **** Asus G2S, Core2duo T7500 santa rosa, 2 gb ram, GeForce 8600 gt 256 mb ddr3.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av zaver
Need for Speed: Porsche är min favorit.

+Bra grafik
+Bra ljud
+Bra körkänsla
+Meckmöjligheter
+Samla på sig ett garage av bilar
+Mååånga bilar. Alla(?) modeller för gatan från 50-talet till 1998.

-Gick ej modda nämnvärt som tidigare NFS

Visa signatur

If the answer to any question requires a leap of faith, is it really an answer at all?

Permalänk

Most Wanted tycker jag är helt klart bäst. Gillar att det är i dagsljus.

Snart kommer Pro Street, skall bli spännande.

Permalänk
Medlem

Personligen tycker jag Porsche och High Stakes är de absolut roligaste spelen, älskar verkligen karriärlägena i de spelen! men tyvärr får jag inte igång Porsche längre

Citat:

Ursprungligen inskrivet av zaver
+Mååånga bilar. Alla(?) modeller för gatan från 50-talet till 1998.

Nja det är ju inte rikigt alla, där är ju speciellt en som iallafall jag saknar och det är 928:an med V8

Visa signatur

| MSI P55-GD65 | | Intel i5 750 @ 3Ghz | | 8GB Corsair Vengence 1600Mhz CL9 | | XFX Radeon 7970 Black Edition @ 1Ghz |
| Corsair 620W | | Antec P182 GunMetal |

Permalänk
Medlem

Absolut bäst i serien är Hot Pursuit 2 (PS2 verran då Xbox och GC versionerna är gjorde av ett annat team och inte i närheten av lika bra, PC versionen är jag inte helt säker på vilka som gjorde).

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av crille18
Hej! Jag har lirat underground 2 nu ett tag och det börjar bli lite tufft ut på banorna speciellt dragracen. Man kan ju trimmas in bil efter prestanda inom just dragracing så man vinner de loppen. men jag fattar inte hur jag ska ta mig till.
hur trimmar man en bil till bästa prestanda t.ex. på dragaracing. ? De andra drar ifrån mig hur lätt som helst´.

jag har de de bästa möjligaste i bilen men jag kan endå inte vinna dragracen för att de e för slö. Hur tar jag mig till för att gå vidare längre i spelet? jag måste ju köra alla banorna?

hoppas ngn har ett bra svar.

du måste få perfect eller good shift om du ska klara drag banorna.

Testa att trimma ecun och turbon, mest häst och vrid brukar man få om man minskar så mycket som möjligt på lägre rpm och maxxar staplarna på högre rpm

Visa signatur

| HAF932 | Ryzen 3700X @ 4,3 GHz | Gigabyte X570 Aorus Ultra | 32 GB G.Skill @ 3600 MHz | RTX 2070 @ 2 GHz | O2 + ODAC | MP600 1TB + 2x 2TB RAID 1 + 2x 2TB RAID 1 | Win10 Pro 64-bit |

Permalänk
Medlem

Håller nog med zaver om att Porsche är det skönaste =D (När det kom var ju grafiken top notch också), riktigt nice.

Visa signatur

Macbook Pro 13" | Gigabyte P35-DS4 | Intel Q6600 | Corsair 2gb DDR PC6400 XMS2 x 2 |
MSI 8800GTS 640mb | 500gb Barracuda x 2 | OS X

Permalänk
Medlem

Porsche <333. Underbart när man kom ända till 914 klassen OCH vann utan att ha trimmat bilen alls det rejset eller innan. Efter jag nött det och tyckt det var skitsvårt så kom brorsan och sa att man kunde trimma bilar
ojojoj Försöker få tag i det underbara spelet igen Lätt det bästa spelet någonsin.
NFS III - Hot Pursuit 2 var inte fyskam det heller. Jävlar va grymt det var att köra mot varandra

Sen kom NFS Underground. Ett helt nytt koncept. Då satt man där till morgonarna när morsan kom upp Sen gick det bara utför

Visa signatur

Ledsen att jag inte kan svara på mer, men överklockning är absolut inte mitt område Vad jag förstår handlar det om att man fäster ett klockbatteri på processorn så går den snabbare, eller hur?

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Loaded
Har haft MÅNGA roliga timmar med Need For Speed 2

Samma här! Helt klart det bästa av dem i serien, särskild NFS2SE.