Övriga ämnen återlanseras

Permalänk
Medlem

Inga dåliga nyheter! Nu har man nått att läsa när det är trökigt.

Permalänk

Äntligen måste jag säga, nu kan man finna intresse i swec även när man inte är på datorhumör

Tänk att det bara är två år sedan, det känns som betydligt längre tid. Läste iofs inte ÖÄ särskillt aktivt sista året, så man missade en del i slutet.

*Drömmer mig tillbaka till gamla hederliga ÖD och hoppas att nya ÖÄ kan komma i närheten*

Visa signatur

"to conquer others is to have power, to conquer yourself is to know the way"

Permalänk
Medlem

Trevligt!

Jag tycker också ni ska höja gränsen till ett år eller så..

Visa signatur

Laptop : Macbook Pro M1

Permalänk
Avstängd

Väldigt bra sätt ni löste det på. Feta creds till sweclockers.

Permalänk
Medlem

JIIIIIIIHAAAAAAAAAA

hoppas vi får många katter med huvudbonader och historier om kundvagnar.

Visa signatur

Dont be jealous that i've been chatting online with babes all day

Permalänk

underbart

Permalänk
Medlem

Mysigt, dags att börja hänga igen

Visa signatur

iLove iRiver

Permalänk
Medlem

Jag tycker också att tiden man måste ha varit medlem borde höjas till typ ett år.

Visa signatur

Dont be jealous that i've been chatting online with babes all day

Permalänk
Medlem

Jag lovade mig själv att inte gråta..........

Visa signatur

www.Cleric.nu - Min sida.
www.geupp.com - Det blir lättast så.

Permalänk

Tyckte det lät för bra för att vara sant..

Riktiga ÖÄ kan inte tämjas och kategoriseras i olika avdelningar, ÖÄ ska vara fritt och frispråkigt, "nya" övriga ämnen kan aldrig bli som det en gång var..
Detta är blott ännu ett i raden av små försök att värva tillbaks alla de förlorade medlemmar som försvann med ÖÄ för snart 2 år sedan

Men ack nej, den tiden är sedan länge förbi

Visa signatur

In the land of the blinds, the one eyed man is king!
♪♪ Återinför Övriga Ämnen ♪♪

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av redbull
Jisses vad kul!

Äntligen kan jag besöka forumet igen och terrorisera moderatorer med mina mer eller mindre onödiga inlägg! Antar att ni saknat mig

Nejdå, jag ska vara lugn och fin, men riktigt kul att det är tillbaks

Håller med dej där... hängde mest i det forumt då det begav sig

Kul att ÖÄ är tillbaka!

Visa signatur

Galleriet: Dynamic Black Chassi: Lian-Li O11 Dynamic & custom loop CPU: AMD Ryzen 5600X RAM: GSkill Trident Z 32GB Moderkort: Gigabyte X570S Auros Master GPU: EVGA RTX 3080 XC3 SSD: Samsung 970 EVO 500GB PSU: Seasonic PX850

Permalänk

Torgny Melin hälsar er alla hjärligt välkomna.

FRMFRMFMRFMRMFFMRMF

Visa signatur

Skoskav?

Permalänk
Hedersmedlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Hellscream
Tyckte det lät för bra för att vara sant..

Riktiga ÖÄ kan inte tämjas och kategoriseras i olika avdelningar, ÖÄ ska vara fritt och frispråkigt, "nya" övriga ämnen kan aldrig bli som det en gång var..
Detta är blott ännu ett i raden av små försök att värva tillbaks alla de förlorade medlemmar som försvann med ÖÄ för snart 2 år sedan

Men ack nej, den tiden är sedan länge förbi

De medlemmar vi förlorade när ÖÄ lades ned förra gången är inte de vi saknar.
tvärt om. Vi vill se ÖÄ som något kul för våra ordinarie forummedlemmar, som varit med oss länge och som ett komplement till resten av forumet, de som vill hänga på sweclocker enbart för ÖÄ är inte de vi vill ha här.
ÖÄ är en bonus till våra medlemar, och för att hålla lite nivå och struktur på det så är det katigoriserat.

Och nej, vi har inte återinför ÖÄ för att försöka locka tillbaka storspammare, de får gärna stanna i de andra forum de valt att övervintra i.

Permalänk
Medlem

Näe?! Ska jag äntligen kunna ta bort det ur min sign, som stått där sedan den dagen det försvan? Weeee!

Permalänk
Avstängd

Vad håller ni på med sweclockers? kan ni bestämma er nån gång ;). Har ni tappat mycket medlemmar tack vare att ni tog bort den avdelningen?

Visa signatur

AMD Phenom II 955BE x4 @3.61GHz|SamSung 2 x 500GB 7200 RPM|Asus M4A79T Deluxe|4GB OCZ Black Edition 12800@1600MHz|Sapphire HD5870 1GB RAM|OS varierar, men mest Win XP x64

Permalänk
Medlem

Bara för att tycka som alla andra inte tycker, tycker jag att ÖÄ ska stängas ner igen.

Visa signatur

"The devil will find work for idle hands to do."

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Nutshell
Bara för att tycka som alla andra inte tycker, tycker jag att ÖÄ ska stängas ner igen.

HAHA!

Visa signatur
Permalänk
Medlem

Najs

Visa signatur

R7 5800X3D | MSI X470 GAMING PLUS | 32GB 3200MHz CL16 | Powercolor Radeon RX 5700XT 8GB Red Dragon | Samsung 850 EVO 500GB | Samsung 860 EVO 1TB | Kingston A2000 1TB | 2x 3TB HDD | Seasonic FOCUS Plus 650W Gold

Permalänk
Medlem

Fäller nästan en glädjetår...

Visa signatur
Permalänk
Medlem

Jag blev medlem här för drygt två år sedan (tror jag). I vilket fall som helst så har jag aldrig hängt på övrigt delen av forumet. Får se om det blir ändring nu.

EDIT: Glömde bort att man kunde se när man registrerade sig. 2 år + lite till var det visst.

Visa signatur

alla forumedlemmar skapar glädje.
vissa när de loggar in.
andra när de loggar ut.

Permalänk
Musikälskare

Är de sant?

FAN VA UNDERBART

Visa signatur

❀ Monitor: ASUS Swift 27" @ 1440p/165Hz ❀ CPU: Ryzen 7700X ❀ Cooling: Corsair H170i ELITE 420mm ❀ GPU: MSI 3080 Ti SUPRIM X ❀ Memory: Corsair 32GB DDR5 Vengeance ❀ Motherboard: ASUS Crosshair X670E Hero ❀ M.2: Samsung 980 Pro ❀ PSU: Corsair HX1200 ❀ Chassi: Corsair 7000X ❀ Time Spy: 19 340

📷 Mina fotografier
🎧 Vad lyssnar du på just nu?

Permalänk
Medlem
Permalänk
Medlem

Lycka till sweclockers...

mvh/ förlorad medlem -05

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av noodles^
Meningen med det superhemliga forumet var ju att det endast skulle vara "rävar" och inte fragbiteidioter/nyreggat swecfolk, så nej man får inte länka.

Va!? Vilka as ni är. Jag har letar efter ett värdigt forum efter att ÖÄ/ÖD lades ner och så har ni ett super hemligt forum som ni lägger ner nu. Jag som just lyckades goggla mig fram till.

Visa signatur

I like my women how i like my coffee... In a plastic cup.

Permalänk
Medlem

Det var då fan på tiden...
Nejvars, skämt åsido så har det varit rätt gött att ha kommit ur swec-träsket. Håller mig till att kolla nyheterna en gång om dagen för att nästan hålla mig a jour, men tyvärr pojkar och flickor... Den galne illern lär ni inte se mycket utav i forumet. Hoppas jag.

...

abstinensen gör sig påmind

...

aaaaaaaaaaargh, måste spamma...

Visa signatur

Desktop: AMD 3950X, 64 GB RAM, Nvidia 4070 ... (Windows 11)
Serverdesktop: AMD 5600G, 64 GB RAM (Proxmox)
Labbmiljö: Supermicro SC825 X9DRi-F 2xE5-2667v2 64GB RAM
Kamera: Canon R5, Canon RF 100-500, Laowa 100mm f/2.8, Canon RF 24-70 f/2,8

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Mental
De medlemmar vi förlorade när ÖÄ lades ned förra gången är inte de vi saknar.
tvärt om. Vi vill se ÖÄ som något kul för våra ordinarie forummedlemmar, som varit med oss länge och som ett komplement till resten av forumet, de som vill hänga på sweclocker enbart för ÖÄ är inte de vi vill ha här.
ÖÄ är en bonus till våra medlemar, och för att hålla lite nivå och struktur på det så är det katigoriserat.

Och nej, vi har inte återinför ÖÄ för att försöka locka tillbaka storspammare, de får gärna stanna i de andra forum de valt att övervintra i.

Du inser alltså inte att många tyckte om ÖÄ som det var?

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Eson
Va!? Vilka as ni är. Jag har letar efter ett värdigt forum efter att ÖÄ/ÖD lades ner och så har ni ett super hemligt forum som ni lägger ner nu. Jag som just lyckades goggla mig fram till.

Nejdå det lär inte läggas ner.
Jag skulle dock inte vilja kalla det värdigt.

Permalänk
Medlem

Åh. Herre. Gud.
Trodde aldrig att detta skulle hända. Grymt kul att forumet är tillbaka, hoppas att nivån kan hållas tillräckligt hög på forumdelen den här gången.

Visa signatur

Medlem i signaturgruppen nyliberala datahakkare med POSIX-kompatibla system.

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av braxilicious
Nejdå det lär inte läggas ner.
Jag skulle dock inte vilja kalla det värdigt.

Don't mention Grendosa

Citat:

Ursprungligen inskrivet av Mental

Och nej, vi har inte återinför ÖÄ för att försöka locka tillbaka storspammare, de får gärna stanna i de andra forum de valt att övervintra i. [/B]

Dissa inte grendosa. Det är sådär lagom oseriöst som internet borde vara

Visa signatur

Skoskav?

Permalänk

Det här är något jag började längta efter när vi flummade på 1:a april.
Jag började här på swec med att pendla mellan att läsa i öä och under datordelarna men det tog nåt år innan jag reggade mig.
Har suttit så mycket på swec med öä så det är knappt sant. Iofs så har jag nu under de här två åren suttit mer under de andra delarna.

Swec, jag älskar er! Tyvärr kommer inte min flickvän göra det då hon redan tycker jag spenderar för mycket tid här...

Visa signatur

Belysningstekniker låter väl lagom flummigt?
signature your as this use backwards this read to enough dumb were you if