Vad lyssnar du på just nu?

Permalänk
Medlem
Permalänk
Rekordmedlem

Joakim råkade träffa låret så han letade upp en ersättare som kan spela hästjazz på tvärflöjt.

Permalänk
Medlem

För tillfället är det mycket ERRA.

Permalänk
Medlem

Brukar föredra att det är tyst istället för Spotifys topplista som jag lyssnade på tidigare.

Permalänk
Medlem
Permalänk

Youtube trodde att detta var något jag skulle gissa, och nog är jag hooked allt:

Permalänk
Medlem
Skrivet av mrqaffe:

Joakim råkade träffa låret så han letade upp en ersättare som kan spela hästjazz på tvärflöjt.

Detta lät spännande. Har du möjlighet att kolla länken?

Permalänk
Medlem
Skrivet av Perrablerra:

Nyfiken, vad menar du med "kolla länken"?
Vill du ha länken till videon på youtube, så stod den ju i klartext när du citerade videon
(och du kan ju bara klicka på "youtube" loggan nere till höger för att öppna den i separat fönster, givet att du sitter vid en PC åtminstone)

Permalänk
Rekordmedlem
Skrivet av Perrablerra:

Vad menar du nu ? Om du klickar på "Youtube" (titta på Youtube.com) nere i högra hörnet i spelaren i inlägget jag postade så öppnar originalsidan på Youtube men här är en vanlig textlänk till just den låtens sida.
https://www.youtube.com/watch?v=TZdXYFi_3-s&feature=emb_logo
Och här är Beyond the Blacks startsida på YT.
https://www.youtube.com/channel/UCv8qGsOBKIMaIV8_BQrb6tQ
Hoppas det hjälper för jag förstår inte riktigt vad du syftar på för länkarna i posten ovan funkar bra för mig men säg gärna till om det inte funkar.
Musikerna har lite att göra just nu och det dyker upp mycket roligt på nätet nu när de inte kan hålla på som vanligt och spela inför publik.
Det är ju faktisk mycket "icke USA musik" som dyker upp nu, alla musiker som är musiker för musikens skull leker online för att få spela och synas på andra sätt medans USA-musikerna mest verkar sura för att de inte tjänar pengar som vanligt.
Sabaton covern är ju ett exempel på det, tyckte den var rolig och oväntad, att ett metallband gör en akustisk cover som låter som musik till en westernfilm visar bara att de verkligen lekar och har roligt för att de vill spela.
Eller jag vet inte ens om det egentligen är en cover för de har gjort om den så mycket i stället för att ens försöka låta som Sabaton, det är snarare inspirerat av originalet.

Lite utvecklingshistoria.

Permalänk
Medlem
Skrivet av mrqaffe:

Vad menar du nu ? Om du klickar på "Youtube" (titta på Youtube.com) nere i högra hörnet i spelaren i inlägget jag postade så öppnar originalsidan på Youtube men här är en vanlig textlänk till just den låtens sida.
https://www.youtube.com/watch?v=TZdXYFi_3-s&feature=emb_logo
Och här är Beyond the Blacks startsida på YT.
https://www.youtube.com/channel/UCv8qGsOBKIMaIV8_BQrb6tQ
Hoppas det hjälper för jag förstår inte riktigt vad du syftar på för länkarna i posten ovan funkar bra för mig men säg gärna till om det inte funkar.
Musikerna har lite att göra just nu och det dyker upp mycket roligt på nätet nu när de inte kan hålla på som vanligt och spela inför publik.
Det är ju faktisk mycket "icke USA musik" som dyker upp nu, alla musiker som är musiker för musikens skull leker online för att få spela och synas på andra sätt medans USA-musikerna mest verkar sura för att de inte tjänar pengar som vanligt.
Sabaton covern är ju ett exempel på det, tyckte den var rolig och oväntad, att ett metallband gör en akustisk cover som låter som musik till en westernfilm visar bara att de verkligen lekar och har roligt för att de vill spela.
Eller jag vet inte ens om det egentligen är en cover för de har gjort om den så mycket i stället för att ens försöka låta som Sabaton, det är snarare inspirerat av originalet.

Lite utvecklingshistoria.

Får upp "Videon är inte tillgänglig". Därav tänkte jag att något kanske var knas. Men kanske bara är jag som har oflyt med nätet idag.

Permalänk
Rekordmedlem
Skrivet av Perrablerra:

Får upp "Videon är inte tillgänglig". Därav tänkte jag att något kanske var knas. Men kanske bara är jag som har oflyt med nätet idag.

Funkar inte de vanliga textlänkarna så är det nått fel i din ände av nätet.

Permalänk
Medlem
Skrivet av mrqaffe:

Funkar inte de vanliga textlänkarna så är det nått fel i din ände av nätet.

Jo. Det är tydligen min vpn som fick för sig att jag skulle vara i tyskland där den videon inte var tillåten. Men med lite pill så var det fixat

Permalänk
Medlem