Från 1gb till 512mb. Vad borde jag förvänta mig?

Permalänk
Medlem

Från 1gb till 512mb. Vad borde jag förvänta mig?

Hej gott folk
Det är som så att en av mina stickor är kass och resultatet blir ostabil datorn bland annat i spel. I memtest får jag errors redan första minuten och det fortsätter öka i antal. Jag har Crucial Ballistix Pc3200.

Frågan är nu: Jag gick från 1024 T2 2 3 3 8 ---> 512 T12 2 2 6 vad borde jag förvänta mig i fråga om prestanda. Det påverkar väl inte så hemskt mycket spec en som spelar lite äldre spel och för det mest kollar på film.

Visa signatur

"Signatur raderad. Åsikter om mig skall tas via albert@sweclockers.com eller pm /GAPa"
[u]Vote GAPa for president![/u]

Permalänk
Medlem

du skiver "gick från" o då betyder de väll att du redan kör med 512mb istället för 1024. du borde du väll redan veta svaret på den frågan eller?

jag tycker att man ska minst 1gb, 512mb blir väldigt trögt när man håller på med myske samtidigt o laddtiderna i spel är inte att leka med

men om du kollar på film o spelar äldre spel ska de inte vara någon fara

Permalänk
Medlem

det e livstids garanti på dom stickorna va?
aja jag köpte ett par begagnade ballistix pc4000 fast efter ett tag började datorn bli ostabilk som fan..
körde memtest och flera tusen fel..
aja slut på historien
fick helt nya stickor gratis av crusial du kan kontakta deras superba support så har du snart 2 nya stickor igen om det e livstids garanti iof.. på 3200.
tog 1vecka sen kom en gubbe o knacka på dörren o lämna stickorna i min hand.
fast var beredd att du måste skicka iväg dom till england... inget kvitto behövs

Visa signatur

|| Förstärkare Amplifix || Högtalare Canton RC-L || Cambridge Audio Dacmagic || asrock 330||

http://www.minhembio.com/forum/index.php?s=dd15fd8c8426beaecf...