Vilka spel ångrar du att du någonsin spelade?

Permalänk
Medlem

World Of Warcraft, över 2000 kr har jag betalat för att spela det. =/

Visa signatur

If in doubt, flat out!

Permalänk

mitt va också wow, köpte de typ för 499, sen game card 60 dagar för 199 lr något.. gick på runt 700 spelade i ca: 2 h fattade nada =D

Visa signatur

|-Dell xps m1710 17", core 2 duo 2,16 ghz, 2048 MB 667MHz, 160 GB 5400 rpm, 512MB nVidia GeForce 7950 GTX-||-Asus eee-| |-Sony Ericsson C902, 5mpx -||-Ipod Nano 4GB-|

Permalänk
Medlem

Måste nog säga WoW. Inbiten Blizzardfan som man är så hade man bestället Collectors editon med prebeta och allt skit, när jag får spelet så betalar man genast 6 månader sen efter en månad dör datorn och man har inga pengar att fixa den för... Kändes lagomt roligt då

Permalänk
Inaktiv

Halo

NFSU

Permalänk
Medlem

*Host* *Host* *KRaX* *Gurgel* (Condition Zero!) *Piss* *Blää* *Huvvaa!*

Fy fy fy för det spelet.

Permalänk
Inaktiv

Vad för fel på CZ? Bättre folk än på CS 1.6 som spelar online

Permalänk
Medlem

Counter Strike , Just Cause , Vanguard

Visa signatur

anderssonm.se
samstudios.se

- Låt pajkastningen börja!

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av compaqoffer
Halo

Halo???
Det halo med score 9.7? http://www.gamespot.com/xbox/action/halo/index.html?q=halo&ta...

Permalänk

TIBIAAAAAA!

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av MooDHooDs
Halo???
Det halo med score 9.7? http://www.gamespot.com/xbox/action/halo/index.html?q=halo&ta...

Tänkte du verkligen till ordentligt nu innan du skrev?

Jag gillar inte spelet X. Spelet X får stående ovationer av spelmagasin och andra "insatta" människor. Förändrar det min åsikt om X?

Svaret är ganska enkelt. Nej.

Visa signatur

Throw dirt on me and grow a wild flower

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Feltherr
Tänkte du verkligen till ordentligt nu innan du skrev?

Jag gillar inte spelet X. Spelet X får stående ovationer av spelmagasin och andra "insatta" människor. Förändrar det min åsikt om X?

Svaret är ganska enkelt. Nej.

du kanske menade zero lr skräpversionen till pc

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av MooDHooDs
du kanske menade zero lr skräpversionen till pc

Jag tror du helt missade poängen.

Visa signatur

Throw dirt on me and grow a wild flower

Permalänk
Medlem

Midtown Madness...

Fan vad jag skäms för att jag köpte det. Så dålig gjort egenligen. Att jag dessutom köpte 2:an är ännu mer oförklarigt.

Fast det klart, ett tag körde jag och några kompisar mot varandra i demot och hade lite kul iaf. Det var så dåligt att det blev skrattretande kul istället.

Visa signatur

AMD Ryzen 5 3600 | 4x8GiB 18-20-16-36-52-2T DDR4-3400 | MSI B450-A Pro Max AGESA 1.2.0.7 | Sapphire RX 480 Nitro+ OC 8GiB | Crucial MX500 500GB | PNY CS900 2TB | Samsung 850 EVO 500GB | Samsung PM961 512GB | Scythe Kamariki 4 450W

Permalänk

Guild wars. Köpte det för 399:- spelade det i kanske högst nån dag. Legat och skräpat i garderoben sen dess.

Jag som behöver pengar till en ny hårddisk också

Permalänk
Glömsk

Om vi bortser att jag ångrar att jag spelade World of Warcraft några månader för länge (vem gör inte det? ) så är det enbart ett spel jag ångrar:

Grim Fandango. Menar, fan, det här spelet är obehagligt. Kan inte sätta fingret på vad det är, men det påminner om alla otäcka barnprogram man såg när man var liten och var rädd för. Får definitivt Ica-I-Rutan-vibbar av det här spelet.

(Monkey Island och Maniac Mansion/Day of the Tentacle å andra sidan, där har vi riktigt bra spel).

Visa signatur

...man is not free unless government is limited. There's a clear cause and effect here that is as neat and predictable as a law of physics: As government expands, liberty contracts.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av sprucetwig
Half-Life 2.
Köpte det dyrt i butik istället för att beställa för att jag var så sugen, kommer hem och plågas igenom den hemska steam-installationen, drabbas av hackande-ljud-buggen men fortsätter spela. Tröttnar när jag kommit ungefär till den långa bron och har inte rört skiten sen dess.

Haha samma sak för mig. Sen dess har den bara legat i lådan. Ej rört den mer.

Permalänk
Inaktiv

Det där starwars-spelet, kotor eller vad det hette. Väldigt många som säger Postal 2, jag tycker det är ett av de bästa spel som någonsin gjorts.

Permalänk
Medlem

Test drive unlimited! Inte för att det är dåligt utan för att det tar upp all min fu%&ing tid!! har ju aldrig tid för andra saker förutom att jobba:P

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Psionicist
Om vi bortser att jag ångrar att jag spelade World of Warcraft några månader för länge (vem gör inte det? ) så är det enbart ett spel jag ångrar:

Grim Fandango. Menar, fan, det här spelet är obehagligt. Kan inte sätta fingret på vad det är, men det påminner om alla otäcka barnprogram man såg när man var liten och var rädd för. Får definitivt Ica-I-Rutan-vibbar av det här spelet.

(Monkey Island och Maniac Mansion/Day of the Tentacle å andra sidan, där har vi riktigt bra spel).

eller hur.. Grim fandango är typ samma sak som att clowner på circus är skit läskiga.. det är någon sorts "dold" läskighet och obehagskänsla över det hela....

Permalänk

Silent Hill 2, fick ett det kassa slutet och var typ deprimerad i en vecka efteråt

Visa signatur

AMD3200+, 2 GB Corsair 3200 400Mhz, BFG 7900GT 575 core, 1,55 ghz mem.

Permalänk
Avstängd

HALO HALO HALO och åter HALO.
För jävla dåligt FPS.
Och MooDHooDs, bara för skitet får en bra score, gör det automatiskt att alla gillar det?

WoW kanske, eftersom det tagit upp way way för mycket tid under 3 år, men spelar det ändå lite casual fortfarande. (gogo Conan)

Grim Fandango var ju ett mysigt spel när det släpptes

Permalänk
Medlem

Ännu ett spel jag kom på, Flight Simulator X.

Visa signatur

LG OLED77CX • Intel i9 10900K @ 5.0GHz • Noctua NH-D15 • ASUS Strix Z490-H • Corsair 32GB DDR4 3200MHz • GIGABYTE RTX 4080 • Phanteks Evolv X • Corsair RM 850W V2

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Psionicist
Grim Fandango. Menar, fan, det här spelet är obehagligt. Kan inte sätta fingret på vad det är, men det påminner om alla otäcka barnprogram man såg när man var liten och var rädd för. Får definitivt Ica-I-Rutan-vibbar av det här spelet.

Hehe, Ika i rutan var ett av mina absoluta favvoprogram när jag var liten.

edit: vem kan låta bli att älska detta? http://youtube.com/watch?v=p3We9p4QdvY

Permalänk
Medlem

Battlefield 2, bra spel i början, men skit nu. Blev också lite galen pga. detta spel. :/

Visa signatur

[Intel Dual Core 6420 @ 2,13GHz || 2048 DDR2 || ATI Radeon x1950Pro || MX518 || Koss SB45]
[iAudio U3 1 gb + Sennheiser CX-300]
daVanii på PSN

Permalänk
Medlem

Rainbow six: Lockdown. Jisses, går det att sänka en spelserie så mycket.

Permalänk
Medlem

Gran Turismo 4

jag köpte det dagen det kom och sålde det dagen efter fan va dåligt det var
hade längtat så efter det spelat 3 24/7 men så var fyran en besvikelse

Visa signatur

Det Löser Sig...

Permalänk
Medlem

World of Warcraft. Slösade bort tusentals timmar och ett par tusen spänn.
Slutade för mer än ett halvår sen och mina resultat på högskolan blev avsevärt bättre samt att jag träffade en underbar tjej som numera är min flickvän.
Aldrig mer ett MMO för min del, även om jag har ganska bra självdiciplin slukar det en jävla massa tid, tid jag heldre spenderar med min flickvän och på skolan...

WoW är djävulens bländverk!

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av jaomi
Postal 2

Ett av de grymmaste spel gjorda ju!

Visa signatur

Intel Quadcore Q6600 @ 3,2Ghz, Corsair 4Gb Dominator PC8500, 150Gb Raptor, Sapphire HD4890 600w Seasonic Matrox Tripplehead2Go och 3st 23,6" (5040x1050) Acer 5ms LCD skärmar

Permalänk
Medlem

Det är WoW, spelar det fortfarande pga att jag inte kan sluta spela det.
Har gjort ett antal försök att sluta, och spelet gör bara så att man mer och mer skiter i skolan, så ett riktigt skit spel men samtidigt det roligaste spelet jag har spelat efter BF2.

Visa signatur

Ingen är perfekt inte ens Najk!

Permalänk
Medlem

WoW, sämsta skiten jag testade bara för att "alla andra" skulle testa det också, trist som fan att BRA mmorpgs dog ut pga det.