Permalänk
Medlem
Skrivet av Lasse.L:

Nu jäklar, hehe.
Träffade en tjej på krogen i fredags och det blev efterfest osv. och vi låg och pussades och skedade hela natten. Vi bytte inte nummer men en kompis bytte med henne, fick ett sms av henne på lördagskvällen. Hon hade frågat efter mitt nr rätt snabbt enligt min kompis.
Vi har smsat varje dag sen dess, hela dagarna. Igår kväll/natt åkte jag in till henne efter jobbet och det hela var tänkt som att ta en cigg och snacka lite, inget mer. Det slutade med att hon frågade om jag ville sova över och det blev samma visa igen, som på festen, mysigt!
Då var jag helt säker på att hon var intresserad eftersom hon faktiskt bad mig att sova över. Men idag så var hon rätt avvikande och jag skulle testa lite och se om jag fick en hejdåpuss, vilket resulterade i den klassiska, "undvika och styra upp en kram, manövern". Trist som fan och nu vet jag inte hur jag ska fortsätta, vi ska träffas igen på fredag och gå ut med ett par kompisar och hon skulle höra av sig med tider.
Men eftersom hon var lite avvikande nu, vet jag inte riktigt hur jag ska ta det hela. Fortsätta smsa som vanligt eller avvakta tills på fredag?
Nu vet hon ju faktiskt att jag är intresserad, så det lämpligaste är väl att vänta på henne och se vad hon gör?

Det är inte helt omöjligt att hon bara var intresserad av lite närhet, vi tjejer har behov vi också ibland. Jag tycker dock själv att det är ganska jobbigt att behöva svara och höra av sig dagligen, föredrar att höra ifrån någon när det faktiskt är något och inte för "saks skull", det känns alltid lika krystat att behöva svara på något trivialt. Ge henne lite tid och låt henne styra den närmsta veckan.

Visa signatur

(\_/)
(='.') • warpdrive - svenska citatdatabasen
(")-(")

Permalänk
Medlem
Skrivet av sphr:

Det är inte helt omöjligt att hon bara var intresserad av lite närhet, vi tjejer har behov vi också ibland. Jag tycker dock själv att det är ganska jobbigt att behöva svara och höra av sig dagligen, föredrar att höra ifrån någon när det faktiskt är något och inte för "saks skull", det känns alltid lika krystat att behöva svara på något trivialt. Ge henne lite tid och låt henne styra den närmsta veckan.

Tyvärr lämpar jag mig inte så bra till att bara vara lite av en närhets kille när det passar, för jag faller dit väldigt lätt nämligen.
Men det låter vettigt faktiskt, var inne på lite samma bana. Kul att höra det från en tjej också, vilket betyder att man inte är helt bakom flötet kanske.

Visa signatur

"One of my friends once told me that the geekiest thing a guy can do, is to have a favourite file format."

Permalänk

Hehe, lite kul att jag snubblade över denna tråden

Aja, nu för inte så länge sedan (3 månader) Så har jag gått och skaffat mig en flickvän. Jag har alltid varit den tysta nördiga typen, Men jag fick iaf en flickvän

Det här gick dock inte till via raggning eller dyl. Jag har känt henne i ca 8 år(är 17) och i början så var vi bara vänner men efter ca 2 år så började jag bli lite mer intresserad av henne men vi flyttade. Vi höll fortfarande kontakten men det var inte så mycket.

Men sen nu det senaste året så började vi träffas lite mer och att det blev att hon sovde över, sen så när vi hade bestämt oss för att sova efter vi bara pratat lite(vi hade ju inte träffats så mycket) Så tittade jag lite på henne Och helt utan för varning så kysste hon mig och det ledde till annat.

Anyway Hon är en sån jag tror kommer hålla väldigt länge:) Ofta brukar det vara så att man är tillsamans ett tag och sedan tröttnar man, men det känns inte så med henne... Det känns helt rätt

Visa signatur

12900K, 48GB DDR5, GTX Titan Xp 12GB

Sugen på att köra e-GPU?

Permalänk
Medlem
Skrivet av xfmimd:

Hehe, lite kul att jag snubblade över denna tråden

Aja, nu för inte så länge sedan (3 månader) Så har jag gått och skaffat mig en flickvän. Jag har alltid varit den tysta nördiga typen, Men jag fick iaf en flickvän

Det här gick dock inte till via raggning eller dyl. Jag har känt henne i ca 8 år(är 17) och i början så var vi bara vänner men efter ca 2 år så började jag bli lite mer intresserad av henne men vi flyttade. Vi höll fortfarande kontakten men det var inte så mycket.

Men sen nu det senaste året så började vi träffas lite mer och att det blev att hon sovde över, sen så när vi hade bestämt oss för att sova efter vi bara pratat lite(vi hade ju inte träffats så mycket) Så tittade jag lite på henne Och helt utan för varning så kysste hon mig och det ledde till annat.

Anyway Hon är en sån jag tror kommer hålla väldigt länge:) Ofta brukar det vara så att man är tillsamans ett tag och sedan tröttnar man, men det känns inte så med henne... Det känns helt rätt

Nämen grattis mannen!:)

Och jag som bara har ren otur med tjejer, men jag hoppas att jag får samma tur som du (är nämligen snart 17):)

Lycka till i fortsättningen med hon, och hoppas att det håller länge!:)

Visa signatur

CITERA om du vill ha snabbt och garanterat svar!
| Windows 7 professional 64bit, linux arch | asrock Extreme4-M | Intel 3570K | Gigabyte 7950 3gb vram | Corsair vegance 8gb 1600mgz | intel 320 160 gb | In-Win fanqua | FSP 650W 80+ gold |

Permalänk

Man kan ju fan inte ens ha tjejer som vänner. Fast det är ju mig det är fel på såklart.

Visa signatur

hollywoodstar

Permalänk
Medlem
Skrivet av hollywoodstar:

Man kan ju fan inte ens ha tjejer som vänner. Fast det är ju mig det är fel på såklart.

Isåfall är det fel på mig med...

Visa signatur

PhenomII x4 955 3.2Ghz @ 3.8Ghz | Corsair A50 | Lancool PC-K62 | PC HD5770 PCS+ | GA-MA790GPT-UD3H | 6GB DDR3 1333mhz (1x2GB, 1x4GB) | WD Black 640GB | Corsair VX550 | Samsung S223C | Scythe Kaze Master Pro 5.25"

Permalänk
Medlem
Skrivet av hollywoodstar:

Man kan ju fan inte ens ha tjejer som vänner. Fast det är ju mig det är fel på såklart.

Klart man kan. Blev lite slirig med en vän igår, slutade i hennes säng och ja att vakna upp och high five'a varandra och skrika awesome är en bra känsla.

Visa signatur

Fuck fruit! Sitting around being all smug on trees and in pies.
En vänlig liten puff blev en hatisk knuff.
Keso är köttfärs gjord på mumintroll.

Permalänk
Hedersmedlem
Permalänk
Medlem
Skrivet av Phat^Trance:

taskigt där, postar en sida där man inte kan vara under 18;)

Skämt o sido:D:D

Visa signatur

CITERA om du vill ha snabbt och garanterat svar!
| Windows 7 professional 64bit, linux arch | asrock Extreme4-M | Intel 3570K | Gigabyte 7950 3gb vram | Corsair vegance 8gb 1600mgz | intel 320 160 gb | In-Win fanqua | FSP 650W 80+ gold |

Permalänk
Hedersmedlem
Permalänk
Medlem
Skrivet av Goodia:

Isåfall är det fel på mig med...

Det är inte bara fel på er, mig är det också fel på isf :/

Btw, har varken vänner eller kompisar...

Visa signatur

Ett härligt gäng med div. elektronik.
Marknadsreferenser | Rabattkoder | Dagens fynd | Övriga fynd

"The mediocre teacher tells, The good teacher explains, The superior teacher demonstrates but the great teacher inspires."

Permalänk

Bäähh.. Lillördag (torsdag) kl 1 på natten ser en jävlans massa folk ute på stan. Dock avlägsnade jag mig rätt så fort då alla man tittade på stod med en cigg i näven.. Sjukt avtändande. Men vad förväntar man sig iofs.

Visa signatur

I am Extrazz.

Permalänk

Är det bara jag som har problemet att majoriteten av alla tjejer man träffar ljuger så det bara står härliga till?

Permalänk
Arvid Nordqvist-mannen
Skrivet av '(ThE)[Snowman:

;11260330']Är det bara jag som har problemet att majoriteten av alla tjejer man träffar ljuger så det bara står härliga till?

Gör väl alla mer eller mindre?

För att svara på frågan så nja inte riktigt

Permalänk
Medlem

haha brudar alltså..
Jag har fortsatt att träffa den tjejen som jag skrev om här innan, vi har setts 4 gånger och haft sex en gång, trevligt som tusan! Men nu har jag fått 3 st andra tjejer efter mig, ända sen jag började träffa den första tjejen, vilket ställer till det som fan i huvudet. Träffade på ytterligare en tjej igår som nog var något av det sötaste jag sett på två ben. Jag gjorde klart för henne att jag inte riktigt är, tja.. ledig så att säga, eftersom jag redan träffar en tjej. Hon hade dessutom pojkvän, men skulle kunna göra slut med honom för min skull. Vilket jag sa att hon definitivt inte skulle göra om hon tyckte om honom, vilket hon gjorde. Jag fick hennes nummer och hon tyckte att jag skulle höra av mig, vilket jag ställer mig väldigt tveksam till om jag ska göra, vill trots allt inte sabba deras förhållande.
Varför är tjejer såhär? När man inte visar intresse för någon annan än tjejen man dejtar så kommer dom springandes efter en..
Aja ville nog bara vädra mig lite.

Visa signatur

"One of my friends once told me that the geekiest thing a guy can do, is to have a favourite file format."

Permalänk
Medlem
Skrivet av Lasse.L:

haha brudar alltså..
Jag har fortsatt att träffa den tjejen som jag skrev om här innan, vi har setts 4 gånger och haft sex en gång, trevligt som tusan! Men nu har jag fått 3 st andra tjejer efter mig, ända sen jag började träffa den första tjejen, vilket ställer till det som fan i huvudet. Träffade på ytterligare en tjej igår som nog var något av det sötaste jag sett på två ben. Jag gjorde klart för henne att jag inte riktigt är, tja.. ledig så att säga, eftersom jag redan träffar en tjej. Hon hade dessutom pojkvän, men skulle kunna göra slut med honom för min skull. Vilket jag sa att hon definitivt inte skulle göra om hon tyckte om honom, vilket hon gjorde. Jag fick hennes nummer och hon tyckte att jag skulle höra av mig, vilket jag ställer mig väldigt tveksam till om jag ska göra, vill trots allt inte sabba deras förhållande.
Varför är tjejer såhär? När man inte visar intresse för någon annan än tjejen man dejtar så kommer dom springandes efter en..
Aja ville nog bara vädra mig lite.

Ojdå, det låter som du har ett riktigt tjej problem där...
Men jag tycker du ska satsa på det du känner känns bäst, då brukar det oftast bli bäst:)

Jag tog ett tips därifrån dig, när man inte "raggar" på tjejer så brukar dom bli mer intresserade...
Ska nog testa detta då jag själv har tjejproblem:P

Lycka till iallfall:D

Visa signatur

CITERA om du vill ha snabbt och garanterat svar!
| Windows 7 professional 64bit, linux arch | asrock Extreme4-M | Intel 3570K | Gigabyte 7950 3gb vram | Corsair vegance 8gb 1600mgz | intel 320 160 gb | In-Win fanqua | FSP 650W 80+ gold |

Permalänk
Arvid Nordqvist-mannen
Skrivet av Lasse.L:

haha brudar alltså..
Jag har fortsatt att träffa den tjejen som jag skrev om här innan, vi har setts 4 gånger och haft sex en gång, trevligt som tusan! Men nu har jag fått 3 st andra tjejer efter mig, ända sen jag började träffa den första tjejen, vilket ställer till det som fan i huvudet. Träffade på ytterligare en tjej igår som nog var något av det sötaste jag sett på två ben. Jag gjorde klart för henne att jag inte riktigt är, tja.. ledig så att säga, eftersom jag redan träffar en tjej. Hon hade dessutom pojkvän, men skulle kunna göra slut med honom för min skull. Vilket jag sa att hon definitivt inte skulle göra om hon tyckte om honom, vilket hon gjorde. Jag fick hennes nummer och hon tyckte att jag skulle höra av mig, vilket jag ställer mig väldigt tveksam till om jag ska göra, vill trots allt inte sabba deras förhållande.
Varför är tjejer såhär? När man inte visar intresse för någon annan än tjejen man dejtar så kommer dom springandes efter en..
Aja ville nog bara vädra mig lite.

Jävla problem du hade då, flera brudar efter dig skulle jag tycka vore allt annat än problem (Jo jag förstår hur du menar)
Själv springar ungefär inga tjejer efter mig vare sig jag visar intresse eller inte Men man har ju en tjej sen lite mer än 3 år tillbaka.

Permalänk
Skrivet av Lasse.L:

haha brudar alltså..
Jag har fortsatt att träffa den tjejen som jag skrev om här innan, vi har setts 4 gånger och haft sex en gång, trevligt som tusan! Men nu har jag fått 3 st andra tjejer efter mig, ända sen jag började träffa den första tjejen, vilket ställer till det som fan i huvudet. Träffade på ytterligare en tjej igår som nog var något av det sötaste jag sett på två ben. Jag gjorde klart för henne att jag inte riktigt är, tja.. ledig så att säga, eftersom jag redan träffar en tjej. Hon hade dessutom pojkvän, men skulle kunna göra slut med honom för min skull. Vilket jag sa att hon definitivt inte skulle göra om hon tyckte om honom, vilket hon gjorde. Jag fick hennes nummer och hon tyckte att jag skulle höra av mig, vilket jag ställer mig väldigt tveksam till om jag ska göra, vill trots allt inte sabba deras förhållande.
Varför är tjejer såhär? När man inte visar intresse för någon annan än tjejen man dejtar så kommer dom springandes efter en..
Aja ville nog bara vädra mig lite.

Jag brukar ha samma problem (nu låter det som att jag har massa tjejer men de få gångerna jag har "haft" tjej(er) efter mig så har det varit såhär), att tjejer(na) kommer i klump. Först är det inget i några månader, sen helt plötsligt tre-fyra-t.om. 5 stycken som är på en. I somras hade jag det problemet, hade ingen tjej på gång i våras, sen i mitten på sommaren så hade jag 5(!) tjejer som var intresserade inom loppet av en månad (+- några dagar). Majoriteten slutade efter bara några kyssar kan väl tilläggas. Andra blev det steget längre (;)).

Kanske är just det som är problemet. Att man blir för girig av sig så när det väl nappar så kör man full fräs på alla, och sen får "de" reda på det och blir avtända. Fan.

Bör tillägga att jag är 15 (snart 16). Jag ses dock som äldre både fysiskt och psykiskt bland mina vänner, och jag umgås i princip bara med 16+

Dold text

fan vad dumt mitt inlägg blev. jag tillägger att jag inte är nån jävla snorunge som knullar runt som fan bara för att. Jag ses inte heller som en "player".

Dold text
Permalänk
Medlem

Tjena alla glada:)

Nu har även jag fått brud-problem (var på tiden):)

Det är så här:

Jag har sett en brud på bussen då och då (ganska ofta, men inte varje dag) och har fallit pladask för hon.
Jag har tyvärr ett problem att få till något samtal med hon (får tunghäfta:P) och har även svårt med att hitta ett bra samtals-ämne.
Så har ni några tips för den mig, jag har endast sagt hej till hon ett otal gånger (HON började med ett hej en gång):)
Jag kan också säga att mitt självförtroende bland brudar inte är det bästa, men hoppas det går bättre på den fronten:)

Alla tips uppskattas!:)

Visa signatur

CITERA om du vill ha snabbt och garanterat svar!
| Windows 7 professional 64bit, linux arch | asrock Extreme4-M | Intel 3570K | Gigabyte 7950 3gb vram | Corsair vegance 8gb 1600mgz | intel 320 160 gb | In-Win fanqua | FSP 650W 80+ gold |

Permalänk
Medlem
Skrivet av bourne94:

Tjena alla glada:)

Nu har även jag fått brud-problem (var på tiden):)

Det är så här:

Jag har sett en brud på bussen då och då (ganska ofta, men inte varje dag) och har fallit pladask för hon.
Jag har tyvärr ett problem att få till något samtal med hon (får tunghäfta:P) och har även svårt med att hitta ett bra samtals-ämne.
Så har ni några tips för den mig, jag har endast sagt hej till hon ett otal gånger (HON började med ett hej en gång):)
Jag kan också säga att mitt självförtroende bland brudar inte är det bästa, men hoppas det går bättre på den fronten:)

Alla tips uppskattas!:)

Eftersom ni ses ganska ofta på bussen, så kan det vara enkelt att fråga vart hon är på väg och sen bara prata vidare på det.

Visa signatur

Spelar mestadels Arma 3, men även sådant som Factorio och Rimworld.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Nightcrawl:

Eftersom ni ses ganska ofta på bussen, så kan det vara enkelt att fråga vart hon är på väg och sen bara prata vidare på det.

hej, och tack!:)

Jag ska försöka ge mig på det imorgon (om hon är där) och bara hoppas på det bästa!;)
Jag har dock känt mig rejält dum, då jag har haft chansen att sätta mig bredvid henne men missat chanserna:/

Upp till bevis imorgon då!:)

Visa signatur

CITERA om du vill ha snabbt och garanterat svar!
| Windows 7 professional 64bit, linux arch | asrock Extreme4-M | Intel 3570K | Gigabyte 7950 3gb vram | Corsair vegance 8gb 1600mgz | intel 320 160 gb | In-Win fanqua | FSP 650W 80+ gold |

Permalänk

Ha lever tråden fortfarande? Kul att veta iaf

Visa signatur

I am Extrazz.

Permalänk
Medlem
Skrivet av -=FULLMOON=-:

Ha lever tråden fortfarande? Kul att veta iaf

hehe, det verkar ju onekligen så (Säger den som skrev sist):)
Nördar kommer alltid ha något form av kvinno-problem, så tråden kommer leva vidare!;)

God jul fullmåne!:)

Visa signatur

CITERA om du vill ha snabbt och garanterat svar!
| Windows 7 professional 64bit, linux arch | asrock Extreme4-M | Intel 3570K | Gigabyte 7950 3gb vram | Corsair vegance 8gb 1600mgz | intel 320 160 gb | In-Win fanqua | FSP 650W 80+ gold |

Permalänk
Medlem
Skrivet av -=FULLMOON=-:

Ha lever tråden fortfarande? Kul att veta iaf

Den kommer nog överleva tills japanerna lyckas med en riktigt bra robot. Frågan är hur det kommer gå för mänskligheten då....

Permalänk
Skrivet av bourne94:

hehe, det verkar ju onekligen så (Säger den som skrev sist):)
Nördar kommer alltid ha något form av kvinno-problem, så tråden kommer leva vidare!;)

God jul fullmåne!:)

Skrivet av Babianen:

Den kommer nog överleva tills japanerna lyckas med en riktigt bra robot. Frågan är hur det kommer gå för mänskligheten då....

Haha jo nog är det så alltid. Ska dock hem till min nu så.

Och Japanerna ligger väl inte så långt borta förresten? fast de kostar typ en miljon säkert

God jul på Er förresten!

Visa signatur

I am Extrazz.

Permalänk

Är det nån därute som har eller haft "problemet" att en tjej vill bara träffas när hon är kallas full?
Har en som är efter mig men vill aldrig träffas och gå på bio/fika m.m, men säger nån till hon att jag kommer vara på en fest så dyker hon upp, och är kanske lite för full.

Permalänk
Medlem
Skrivet av '(ThE)[Snowman:

;11731937']Är det nån därute som har eller haft "problemet" att en tjej vill bara träffas när hon är kallas full?
Har en som är efter mig men vill aldrig träffas och gå på bio/fika m.m, men säger nån till hon att jag kommer vara på en fest så dyker hon upp, och är kanske lite för full.

Antingen så vågar hon inte träffas nykter, eller så vill hon bara.. ja, du vet

Visa signatur

"One of my friends once told me that the geekiest thing a guy can do, is to have a favourite file format."

Permalänk
Skrivet av '(ThE)[Snowman:

;11731937']Är det nån därute som har eller haft "problemet" att en tjej vill bara träffas när hon är kallas full?
Har en som är efter mig men vill aldrig träffas och gå på bio/fika m.m, men säger nån till hon att jag kommer vara på en fest så dyker hon upp, och är kanske lite för full.

Been there, och hon vill antagligen "lay down" med dig. Men det är jobbigt när tjejer kan bättre än så men inte vill </3

Visa signatur

Palit RTX 3060 Ti | Ryzen 7 7800X3D | Gigabyte B650M DS3H | 32GB Vengeance 5600 MHz CL36

Permalänk
Medlem
Skrivet av '(ThE)[Snowman:

;11731937']Är det nån därute som har eller haft "problemet" att en tjej vill bara träffas när hon är kallas full?
Har en som är efter mig men vill aldrig träffas och gå på bio/fika m.m, men säger nån till hon att jag kommer vara på en fest så dyker hon upp, och är kanske lite för full.

Hade en polare som blev dragen ut i skogen av en tjej. Då menar jag verkligen att hon DROG ut honom. x'D

Visa signatur

Ingen part kan vinna eller förlora en diskussion, då en diskussion är för gruppens gemensamma utveckling kring ett ämne.
►Jag förbehåller mig rätten att ha helt upp åt väggarna fel◄

Permalänk

Har friendzonat mig själv!
Går det att komma in i rätt zon igen, eller är det en förlorad strid?
(har haft kvinna innan)

Visa signatur

oniichaNj@rizon, freenode, oftc, m.fl