SweKlockers - Vad har ni för klocka på er arm?

Permalänk
Medlem

Enkel, stilren klocka från Facit.

Visa signatur

Ryzen 7 3700x | ROG X470-F Gaming | Corsair 16GB 2666MHz/CL18 | GTX 1070 Ti 8GB | 250 GB M.2, 2TB MLC SSD, 2TB 7200rpm | RM750x | DeepCool Matrexx 55 | AOC 24G2U

Permalänk

Jag har en Tag Heuer Carrera, har dock inte det armbandet har ett i gummi

Permalänk
Medlem

En A.Lange & Sohne replika kopt i Shanghai for 200 SEK

http://www.watcheswell.com/images/AUDEMARS-PIGUET-(7).jpg

Ett under att den fortfarande funkar!

Visa signatur

We are the music makers, and we are the dreamers of dreams.
Youtube | Spotify Playlists | Soft | Rapp | Rytm | Kött | Kalas |

Permalänk
Medlem

En såndär SL klocka som är jätte stor och dom har i tunnelbannorna fast en liten då:P

Visa signatur

Motherboard:Asrock Z370 Extreme4
Cpu:Intel I5 8600K@Stock
Memory: Corsair Vengeance LPX 16Gig 3200Mhz
Gpu:PNY GTX 1080 8GB

Permalänk
Medlem

Köpte en jättefin Breitlingkopia i Thailand för ca: 700kr

Den är fet som fan och är inte "för mycket" den är alltså riktigt stilren och sitter bra,,

Den har sån mekanik som laddar när den rörs och den har fungerande 3 små visare, i mitten och så är allt på den identiskt som originalet, alla stämplar och allt finns,,, jag måste säga att jag blev förvånad över kvaliten.. men 700kr är ju rätt mycke där borta om man säger så..

Det fanns TAG Huer, Omega, Breitling, Rolex och några fler, sen fanns det en lägre kvalitetsnivå som "lyste" kopia också, dom kostade bara ca:100kr

originalet kostar 41000 i sverige så =P har tyvärr ingen bild men,,

Har inte på mig den så ofta då där är lite väl skrytig att ha på sig till vardags hehe

Visa signatur

||> FD Define C <> Corsair RM 650x v2 <> Asus Prime x470 Pro <> AMD Ryzen-7 3800x <> Samsung 970 EVO m.2 500GB + Samsung 860 EVO 1TB <> Kingston Fury Renegade 32GB (2x16GB) DDR4 3600MHz CL 16 <> Msi RTX 4070 Super OC <> Asus AC86 <|| Skärm: AOC AG271QG 1440p ips G-synk

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av ErikR
Köpte en jättefin Breitlingkopia i Thailand för ca: 700kr

Den är fet som fan och är inte "för mycket" den är alltså riktigt stilren och sitter bra,,

Den har sån mekanik som laddar när den rörs och den har fungerande 3 små visare, i mitten och så är allt på den identiskt som originalet, alla stämplar och allt finns,,, jag måste säga att jag blev förvånad över kvaliten.. men 700kr är ju rätt mycke där borta om man säger så..

Det fanns TAG Huer, Omega, Breitling, Rolex och några fler, sen fanns det en lägre kvalitetsnivå som "lyste" kopia också, dom kostade bara ca:100kr

originalet kostar 41000 i sverige så =P har tyvärr ingen bild men,,

Har inte på mig den så ofta då där är lite väl skrytig att ha på sig till vardags hehe

vart exakt i thailand köpte du den?

Visa signatur

[OG Signatur från tidigt 2000 tal]
| Macbook Pro 17" unibody |
| IRC: milk @ Pienet #mac |
| Bytt nick från Home|Roz till milk^

Permalänk
Medlem

En sådan fast med vit urtavla, fortfarande _fruktansvärt_ nöjd med den.

Nixon "The player"

Visa signatur

Kandidatexamen i Data- och Systemvetenskap vid Stockholms Universitet.

Permalänk
Medlem

Jag köpte min klocka (Breitlingkopia på MBK i Bangkok..

men jag letade typ ihjäl mig,, det fanns väldigt många som bara hade framme skitklockor (sämre varianten)

Du måste fråga efter best quality ?? typ

men då kommer dom dra till med kanske 10000baht ! = 2000kr
då prutar du, kan säga att jag inte trodde jag skulle få den för det priset först, för han var envis..

då sa jag Last price 3500baht också ska du börja gå därifrån hehe då tar dom tag om din hand och säger ok ok ok

det är lite jobbigt första dagarna där innan man vågar pruta så mycket, sen ser dom på dig om du är nybörjare också, på din solbränna och kläder osv.. och du ska inte möta deras blickar när dom kommer fram och vill hälsa, dom sträcker typ fram handen och tar i hand och frågar hur det är och allt !! hehe jobbiga som fan, men det där lär man sig,, hur man ska ta dom.. men om du verkligen vill ha nåt så hjälper dom dig med allt, dom springer typ 1 km bara för att hitta rätt storlek på en tröjja osv... för dom kanske äger flera ställen som säljer tröjjor så,, då kollar dom på andra stället om dom inte har den du vill ha i rätt storlek.

ja det ska bli kul att åka dit igen, kanske blir i Dec redan,, få se om jag har råd...

Visa signatur

||> FD Define C <> Corsair RM 650x v2 <> Asus Prime x470 Pro <> AMD Ryzen-7 3800x <> Samsung 970 EVO m.2 500GB + Samsung 860 EVO 1TB <> Kingston Fury Renegade 32GB (2x16GB) DDR4 3600MHz CL 16 <> Msi RTX 4070 Super OC <> Asus AC86 <|| Skärm: AOC AG271QG 1440p ips G-synk

Permalänk
Medlem

En Invicta 4469. Snygg och automatisk.

Visa signatur

His gemstones, they fruity pebbles,
just like Flinstones.

Permalänk
Medlem

Casio G-shock G-7710

Pallar lite stryk, har trevliga funktioner samt att det givetvis är extremt coolt att ha inverterad display

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av typh00n
http://www.sunglasses-int.com/images/items/all_black_player.j...
En sådan fast med vit urtavla, fortfarande _fruktansvärt_ nöjd med den.

Nixon "The player"

Ska önska mig en sådan i födelsedagspresent faktiskt Du har ingen möjlighet att ta två kort på den? Hittar verkligen inga bilder på den förutom produktbilder och man vill ju ha en så att man kan avgöra storleken lite. Tack på förhand

Permalänk
Medlem

Jag har en Seiko Subariner, tycker den är ruskigt snygg.

Visa signatur

[Dator]: Asus-N56VM-S4034V ¤ [SSD] Intel-520-Series-240GB ¤ [Youtube - Fys]: ¤ Rygg & Bröst ¤ Mage & Triceps
[Graveringar]: ¤ Angel ¤ Devil + Tribal ¤ Dragon ¤
[Recensioner]: ¤ 3R System R201 ¤ Acousticase ¤ Colorsit ATX8010-A43 ¤ Lian Li PC7 SE ¤ Ultra X-Connect 500W ¤

Permalänk

Casio Edifice EFA-122D-1AVEF

Visa signatur

Bärbar:  Macbook Pro TB 13 - i5 2.9 GHz - 8 GB RAM - 256 GB SSD
NAS: Synology DS1819+ - 60 TB | NAS: Synology DS1815+ - 9 TB
ESXi-1: NUC D54250WYKH - i5 1.3 GHz- 16 GB RAM - 250 GB mSSD - 1 TB SSHD
ESXi-2: NUC D54250WYKH - i5 1.3 GHz- 16 GB RAM - 250 GB mSSD
RDP: NUC D54250WYKH - i5 1.3 GHz- 8 GB RAM - 120 GB mSSD - 250 GB SSD

Permalänk

buhu.. vill också har en snygg klocka med stål-armband

Visa signatur

Node 304: MSI Z87-I - Core i5 4670K - 8GB DDR3 1600Mhz Kingston HYPERX - Sapphire RX480 8GB - Crucial MX100 256GB
HTPC: ASRock H67M-GE - Core i3 2130 - 8GB DDR3 1600Mhz Corsair Vengeance - Intel X25-M G2 80GB
Laptop: Xiaomi Mi Notebook Air 13.3″

Permalänk
Medlem

Ni som postar klockbilder, vore trevligt om man fick se klockan på er arm.
Lättare att avgöra om den är snygg eller ej.

Jag drömmer om en Tag Heuer eller Oris. Av någon anledning har jag fattat tycke för just dessa märken. De har väldigt stilrena modeller.
Carrera är clean som fan, den helsvarta med röd sekundvisare står nog högst på önskelistan.

Visa signatur

Solen i africa! Hjälp snabbt. Tävling i klassen!
Det var High noon.
Om solen i Africa en truckförare kommer från East till Weast på huvudvägen. och exact vid eqvatorn vid Africa. Landskapet är totalt slät. På en tidpunkt var solen så ett par telestolpar gjorde så att det blev skugga.
3 gissar jag på, men kan inte förklara?

Permalänk
Medlem

Kör med en moddad Seikodykare

och så gammal bild på min G-Shock med Velcrostrap

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av glemmy
Ni som postar klockbilder, vore trevligt om man fick se klockan på er arm.
Lättare att avgöra om den är snygg eller ej.

Jag drömmer om en Tag Heuer eller Oris. Av någon anledning har jag fattat tycke för just dessa märken. De har väldigt stilrena modeller.
Carrera är clean som fan, den helsvarta med röd sekundvisare står nog högst på önskelistan.

Tog en med mobilen.... det får duga...

Visa signatur

[Dator]: Asus-N56VM-S4034V ¤ [SSD] Intel-520-Series-240GB ¤ [Youtube - Fys]: ¤ Rygg & Bröst ¤ Mage & Triceps
[Graveringar]: ¤ Angel ¤ Devil + Tribal ¤ Dragon ¤
[Recensioner]: ¤ 3R System R201 ¤ Acousticase ¤ Colorsit ATX8010-A43 ¤ Lian Li PC7 SE ¤ Ultra X-Connect 500W ¤

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av _tekken_
En såndär SL klocka som är jätte stor och dom har i tunnelbannorna fast en liten då:P

Bild? Köpt?

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Frantic
Tog en med mobilen.... det får duga...

http://static.pici.se/pictures/kPRWoGHqk.jpg

Tack
Snygg klocka!

Visa signatur

Solen i africa! Hjälp snabbt. Tävling i klassen!
Det var High noon.
Om solen i Africa en truckförare kommer från East till Weast på huvudvägen. och exact vid eqvatorn vid Africa. Landskapet är totalt slät. På en tidpunkt var solen så ett par telestolpar gjorde så att det blev skugga.
3 gissar jag på, men kan inte förklara?

Permalänk
Medlem

Använder en fake Rolex Datejust - 150kr.
Sjukt bra faktiskt, precis alla detaljer är med, alla märken osv. Den har kristallglas och den vrider upp sig "automatiskt". Svårt att märka oäktheten om man inte börjar skrapa upp guldbeläggningen eller testa att dränka den i vatten.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av glemmy
Tack
Snygg klocka!

Tack. Ska ta en med kameran sedan när jag får tid. Då blir den mer rättvis, nu blev svärtan blek. =/

Mockasin

Enklaste sättet att se en fejk rolex är om jag inte minns fel på sekundvisaren. Den ska snurra, inte hacka sig fram.

Min "plastpappa" köpte en fejkrolex i kina före jul, han betalade 15:- för sin och den fungerar än, hehe

Visa signatur

[Dator]: Asus-N56VM-S4034V ¤ [SSD] Intel-520-Series-240GB ¤ [Youtube - Fys]: ¤ Rygg & Bröst ¤ Mage & Triceps
[Graveringar]: ¤ Angel ¤ Devil + Tribal ¤ Dragon ¤
[Recensioner]: ¤ 3R System R201 ¤ Acousticase ¤ Colorsit ATX8010-A43 ¤ Lian Li PC7 SE ¤ Ultra X-Connect 500W ¤

Permalänk
Medlem

Certina DS Podium

Permalänk
Medlem

Fick en klocka av min morfar bara några dagar innan han gick bort. Så denna har ja självklar på mig. Har inte en aning om vad det är för klocka mer än att det står Shivas och 30m Quartz:

Klickbar

Permalänk
Medlem

jävla liten bild jag hittade, får ta en egen när jag orkar..

Visa signatur

mjau

Permalänk
Medlem

Bjuder på lite wristshots tagna med mobilkamera

Rolex 14060M

Revue B-Uhr

Rado "The Original" DiaStar

Azimuth Bombardier

Seiko Arctura Kinetic

Casio G-Shock

Och så en gruppbild

Permalänk

Fyfan,
Snugg Rolex (utan datum) en klassiker
Sen B UHR, vilketr fabrikat? är det eta verk i dina?
Najze

Permalänk
Medlem

Använder mig utav 3 klockor nu;

Tokidoki HXC Vinile

Tokidoki Sushi

Fossil Twist Champagne

Visa signatur

We are the music makers, and we are the dreamers of dreams.
Youtube | Spotify Playlists | Soft | Rapp | Rytm | Kött | Kalas |

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Falcon
Certina DS Podium

http://www.inte100.sebilder/ds.jpg

+1, dock svart läderband.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av BoogieMan
Fyfan,
Snugg Rolex (utan datum) en klassiker
Sen B UHR, vilketr fabrikat? är det eta verk i dina?
Najze

B-UHRet är ett (Revue) Thommen: http://cgi.ebay.com/Swiss-Made-Revue-Thommen-Military-Observe...
Som synes med ETA urverk i. Ska precis ge mig på att modda det för att göra det lite mer likt ett original.

Azimuthen däremot har ett gammalt manuellt Alfred Schild urverk från 60-talet.

Permalänk
Medlem

En Casio AQF-100WD-9BVEF

Visa signatur

Stationär: R7 3700X - Strix B450-F - 2x16GB DDR4 3200MHz CL16 - RTX 2070 Super - 970 EVO Plus 1TB - 750W 80+ Gold - Fractal Design Define C - BenQ EX3501R
Bärbar: MacBook Pro 13 M1
Mobil: Apple iPhone 12 Pro Max