Permalänk
Medlem

ngn som vet vart man får tag på arcanium smelter från grottan har inte hittat den i golden hills änn eller ligger den vid dvärg borgen?

Visa signatur

hooho säjjer en uggla i skogen eller tomten. vem vet

"Ja, med tanke på hur oviktig titeln är för Blizzard lär dom hyra in Tjeckiens bagarlandslag för att utveckla spelet med fria tyglar //Icetec"

Permalänk

vart finns blåa imps. Är i alv skogen men hittar dom inte!
snälla behöver svar , börjar bli tråkigt

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av player_axel
vart finns blåa imps. Är i alv skogen men hittar dom inte!
snälla behöver svar , börjar bli tråkigt

Dom finns inte där, Nu har jag glömt bort vad det stället heter men det är i alla fall där det finns massor med zombis. Där ska det vara en grotta med blå minions. (Heavens Peak, tror jag att heter).

MVH laggarbacken

Visa signatur

"Jag har övergett den moraliska ståndpunkten. Moral leder till abstraktion och orättfärdighet. Den ger upphov till fanatism och förblindelse. Den som är dygdig måste hugga av huvuden."
Albert Camus

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av M.i.G
ngn som vet vart man får tag på arcanium smelter från grottan har inte hittat den i golden hills änn eller ligger den vid dvärg borgen?

Vet att det finns en smelter inne i dvärgarnas borg, kommer inte ihåg exakt hur man hittar dit, men det finns en iaf

Angående blå imps... jag kommer verkligen inte ihåg vart fan man hittar dem... som bortblåst, men du måste ha de gröna för att komma in i grottan, jag tror att grottan är i anslutning till alvskogen på nåt sätt.

Permalänk

tackar för hjälpen,men vet ni hur man kommer till dvärgarna?

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av player_axel
tackar för hjälpen,men vet ni hur man kommer till dvärgarna?

Du kommer dit via skogen har jag för mig. Du måste kara av den delen först för att komma till dvärgarna.

Permalänk

jag har fastnat,har bara fixat två oberons sköldar hittar ingen annan

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av player_axel
jag har fastnat,har bara fixat två oberons sköldar hittar ingen annan

Följ de blåa stora rötterna, varje leder till en sköld.

Visa signatur

Min nästan hemliga sida Ancilla, face mea laganum!
Jag har sjukast drömmar. Det ligger i min natur att avsiktligt tolka felaktigheter fel.
0
0:17 < sphr> Raz^ jag spenderade 4h med att slita bort punghåren för hand

Permalänk
Permalänk
Medlem

Fruktansvärt töntigt spel med datanördshumor!

Hur orkar någon lira dyngan?

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av DJ1
Fruktansvärt töntigt spel med datanördshumor!

Hur orkar någon lira dyngan?

Datanördshumor ? var god beskriv detta för jag har då inte sett nåt sånt utan mera att det är roligt för imparna beter sig som de gör

Visa signatur

RYZEN 7-3700X ,ASUS Crosshair VI HERO ,G.skill Ripjaws V Black 3600MHz 32GB ,Noctua NH-D15-SE-AM4 ,Samsung 960 EVO NVMe M.2 SSD 250GB , ASUS Geforce RTX 3080ti TUF Gaming ,Fractal Design Define R5 , Corsair RM850x 850W

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av DJ1
Fruktansvärt töntigt spel med datanördshumor!

Hur orkar någon lira dyngan?

Smaken är som baken, jag har då väldigt god behållning av Overlord.

Visa signatur

"Jag har övergett den moraliska ståndpunkten. Moral leder till abstraktion och orättfärdighet. Den ger upphov till fanatism och förblindelse. Den som är dygdig måste hugga av huvuden."
Albert Camus

Permalänk
Medlem

Lyfter lite i tråden.
Sitter hemma och lirar detta nu på xboxen...
Jag jagar min 10:e ungmö... Hon verkar inte finnas någonstans.
Ngn som kommer ihåg om det var någon av dom som var på ngt extra klurigt ställe?

*Edit

Hittade såklart den sista igår, som vanligt gav man upp lite för snabbt.
Är det någon som fortfarande lirar detta något sånär aktivt här?