"Inwarehouse-rabatt"

Permalänk
Medlem

"Inwarehouse-rabatt"

Inwarehouse-rabatt
Sponsrad länk
Klicka här för att registrera dig på SweClockers-portalen hos Inwarehouse och få storkundsrabatt på över 40 000 IT-produkter.

Skräpreklam med max 10 öre rabatt vid köp av minst 20 000 kr lr är det nå vettigt? Registrerar efter eventuell bra respons (så tjata inte att jag ska kolla själv)

Permalänk
Medlem

Här har du lite exempel på swec-rabatt

Sony Vaio VGN-C2Z (375:- rabatt)

DLink DIR-655 (83:- rabatt)

Logitech Ultra-Flat Keyboard USB (13:- rabatt)

Visa signatur

OS: macOS Ventura v13.6.6
Hardware: iMac 27", 3.8GHz Intel Core i5, Radeon Pro 580 8GB, 24GB 2400MHz DDR4, 512GB SSD

Permalänk
Geeks
Grundare

Det är ungefär 3 - 8% rabatt på olika produkter beroende på hur marginalerna ser ut (på Inwarehouse priser), sedan är det ju inte säkert att produkterna är billigast på marknaden där. Men för de som brukar handla där är det rätt okej då man kan spara ett par hundralappar och det finns inga "krux" med samarbetet.

Visa signatur

Edin Mehinovic, SweClockers.com

Permalänk
Medlem

ty weavex.. men då står jag över inwarehouse är nästan alltid bland de dyrare, och det var inte mkt de gav. Tack iaf!

Permalänk
Avstängd
Citat:

Ursprungligen inskrivet av weavex
Här har du lite exempel på swec-rabatt

Sony Vaio VGN-C2Z (375:- rabatt)

DLink DIR-655 (83:- rabatt)

Logitech Ultra-Flat Keyboard USB (13:- rabatt)

Hehe, det är fortfarande billigare i lokala butiken... måste ju ta med frakten och allt skit

Visa signatur

ATI TALIBAN.
Är inte någon expert, men jag har inte akne heller.
NEVER UNDERESTIMATE THE POWER OF STUPID PEOPLE IN LARGE GROUPS.. "Betala i förskott på blocket?" tråden.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av bomber3
Hehe, det är fortfarande billigare i lokala butiken... måste ju ta med frakten och allt skit

Jag har handlat ett par gånger där, då de har varit billigast på just en produkt. Fungerat utan några som helst problem.

Om man betalar i förskott och över 1000:- får man också gratis frakt om man anger rabattkoden "Fritt07".

Visa signatur

OS: macOS Ventura v13.6.6
Hardware: iMac 27", 3.8GHz Intel Core i5, Radeon Pro 580 8GB, 24GB 2400MHz DDR4, 512GB SSD

Permalänk
Medlem

Handlar en del där då jag jobbar i solna, med sweclockers rabatt är dom ju nu dessutom billigare på nästan varenda produkten än konkurrenten webhallen. Det finns billigare ställen om man vill beställa men här slipper jag ju frakten och har dessutom någon och åka med grejorna till när dom pajat.

Tack för tipset.