[OMRÖSTNING] Hur många gillar wow?

Permalänk
Avstängd

[OMRÖSTNING] Hur många gillar wow?

Mer som en test av hur många som gillar wow och inte.

Permalänk
Medlem

Varför?

Permalänk
Medlem

ett alternativ som borde vart med är "Gilla det, nu har jag lagt ner skiten"

Visa signatur

Irish today, hungover tomorrow

Permalänk
Medlem

Jag gillar inte spelet, och jag stör mig på att vissa WoW spelare inte kan prata om NÅGOT ANNAT.

Visa signatur

Fractal Design Meshify C | Corsair RM850X ATX 3.1 850W | MSI X570 MPG GAMING EDGE WIFI | AMD 5800X3D | RTX 5070 Ti Prime OC | 32GB 3200MHz CL16

Permalänk
Medlem

World of worldcraft?

Visa signatur

MSI K9N SLI Platinum - A64 X2 5600+ @ 3 GHz - 4GB Corsair XMS2-6400 4-4-4-12 - MSI GeForce 8800GTS 320MB OC - Aspire 520W

Permalänk
Medlem

Haha, så det finns några som inte vet vad det är?:D

Visa signatur

| Intel Q6600 | Asus - P5W DH Deluxe | 8800 Gts 512MB | Antec P180B | Corsair HX520 | Corsair PC6400 DDR2, 2048MB | WD500GB 7200RPM | Hp W2207H |
Ursprungligen inskrivet av fsvo: "Det finns helt klart två sorters människor. 1. De som googlar 2. De som frågar dem som googlar"www.justfuckinggoogleit.com.

Permalänk
Medlem

usch jag HATAR NÖRD Of NÖRDCRAFT!= world of worcraft.

Visa signatur

Fractal Design R4 White & Black window | Gigabyte GA-Z97P-D3 | Intel i5 4690k@4.5ghz | Noctua NH-D15 | Nvidia Geforce GTX 780 TI Phantom | Corsair ax860i 860w |4x Noctua NF-A14 PWM 140mm |Kingston HyperX Savage DDR3 PC17000/2133MHz CL11 2x4GB Asus Xonar Essence STX | 2x Intel 128GB SSD raid 0 @ 1000 / 1000 MB/s | OCZ Trion TR150 240GB SSD | 1 TB WD HDD|

Permalänk
Medlem

Typiskt swec att hata wow och moddade chassin dock gillar ja wow väldigt mkt.

Visa signatur

9800X3D - 4090 FE allt vattenkylt.

Permalänk
Medlem

Jo, jag spelar wow och tycker det är ett riktigt trevligt spel vanligtvis. Däremot tycker jag inte om neonfärgade lampor i söndermoddade datorchassin, vad det nu har med saken att göra :>

Permalänk
Medlem

testade trialen i någon dag, tyckte det var kul. men onödigt att lägga mer tid på. hellre typ festa o umgås med flickvännen..

Visa signatur

Fractal Design Ridge | Ryzen 5 5600X | Asus STRIX B550-I | Asus RTX 3060 Ti Dual | Corsair 16GB 3000MHz | Crucial P1 1TB Nvme | Corsair SF600 Platinum

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av I`m
testade trialen i någon dag, tyckte det var kul. men onödigt att lägga mer tid på. hellre typ festa o umgås med flickvännen..

Du kan ju fortfarande spela det lika mycket som vilket annat spel som helst, bara för att man spelar WoW betyder inte det att man inte har någon form av liv i verkligheten. Spelar det själv tycker det är väldigt kul, men har dessutom ett riktigt liv där jag till hösten blir far osv.

Visa signatur

Ryzen 7 7800X3D | 64GB DDR5 6000MHz | GeForce RTX 4090

Permalänk
Avstängd
Citat:

Ursprungligen inskrivet av rövin
usch jag HATAR NÖRD Of NÖRDCRAFT!= world of worcraft.

Tur att du skrev med förklaringen, jag hade gissat att du menade The Sims 2 när du skrev "nörd of nördcraft"

Själv gillade jag spelet men orkar inte med skiten längre eftersom allt är likadant hela tiden.

Visa signatur

Landslide.nu - För er som vill diskutera allt mellan himmel och jord i där demokrati och yttrandefrihet ligger som högsta prio

Permalänk
Medlem

gillar inte spelet så jävla mycket längre, mer känslan att raida tillsammans med 25 pers, mer det som lockar

Visa signatur

mjau

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av I`m

Så du kan inte festa osv om du spelar World of Warcraft?

EDIT: jag tycker det är ett roligt spel.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Smokerdave
Tur att du skrev med förklaringen, jag hade gissat att du menade The Sims 2 när du skrev "nörd of nördcraft"

Själv gillade jag spelet men orkar inte med skiten längre eftersom allt är likadant hela tiden.

Var rätt ironisk att han stavade fel också.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Smokerdave

Same

Visa signatur

» Bytt namn ifrån "cyme"
» Citera mig vid svar så jag hittar tillbaka!
» Gillar du Trance/Vocal-Trance? Spana in min playlist på Spotify här.

Permalänk
Medlem

Spelat det sedan release men slutade för ett par veckor sen, det var kul så länge det varade

Visa signatur

Macbook Pro 13" | Gigabyte P35-DS4 | Intel Q6600 | Corsair 2gb DDR PC6400 XMS2 x 2 |
MSI 8800GTS 640mb | 500gb Barracuda x 2 | OS X

Permalänk
Medlem

Ny Quest/Raid -> Döda mob -> Få med 99.9% säkerhet INTE vad man letade efter -> Do repeat

...

Va? Vad? Nej jag har lagt av... väldigt förvånande om jag får säga det själv

Visa signatur

Xbox Live - Firaphex
Jag har inte alltid rätt, men jag utgår från det tills jag ser bevis på annat. Citera för svar
2008-06-18, Dagen då integriteten ställdes tå mot tå med maktmissbruket och förlorade.

Permalänk
Medlem
Visa signatur

Du vet att det är måndag när du upptäcker en landmina i din frukost. - Garfield

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av BesteN
Så du kan inte festa osv om du spelar World of Warcraft?

EDIT: jag tycker det är ett roligt spel.

Okej, visserligen kan man ju. Men jag tyckte att när man väl spelade det så spelade man mycket och länge i sträck.

Visa signatur

Fractal Design Ridge | Ryzen 5 5600X | Asus STRIX B550-I | Asus RTX 3060 Ti Dual | Corsair 16GB 3000MHz | Crucial P1 1TB Nvme | Corsair SF600 Platinum

Permalänk
Medlem

Spelar knappt mer, trött på skiten.

Visa signatur

guisepppe @ Xbox Live.
PSN: guisepppe.
Ahriana @ Azjol-Nerub.

Permalänk
Medlem

Har aldrig spelat det så jag valde "Vet inte vad det är".

Permalänk
Medlem

jo tykär de e ätt rolit spel

Visa signatur

"The midget Bush and that Rumsfield deserve only to be beaten with shoes by freedom loving people everywhere." - Muhammed Saeed al-Sahaf

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Killers
Du kan ju fortfarande spela det lika mycket som vilket annat spel som helst, bara för att man spelar WoW betyder inte det att man inte har någon form av liv i verkligheten. Spelar det själv tycker det är väldigt kul, men har dessutom ett riktigt liv där jag till hösten blir far osv.

Grattis! Jag skal också bli farsa om några veckor!

Fast, jag har slutat spela wow, men det är inte för att jag har en unge påväg, jag ledsnade på spelet helt enkelt. Annars tycker jag wow var ett riktigt bra spel, som mycket annat dock, blir man le efter ett tag och inser att det inte är någon ide att sitta och nöta och nöta efter bra gear hela tiden. ..

Visa signatur

Søk på "BjoKib" på Spotify om du gillar Progressive House / Deep / Trance.

Permalänk
Medlem

Eftersom trådskaparen själv inte äns verkar veta vad WoW är så valde jag det alternativet......

Citat:

Gillar du WOW? (world of worldcraft)

Visa signatur

••••    ¨˜”°ºXTROº°”˜¨ •••• •••• Letar du efter något? •••• ••••  The Little Ninja  ••••
•••• C64 0.98MHz/64K •••• ••••   Prova det ultimata!   •••• •••• Komplett Cracktro ••••
••••  -Tack för såsen..  •••• ••••     GO `GOOGLE´ NOW   •••• ••••    250bytes Intro   ••••

Permalänk

Jag tycker wow alldeles för roligt, tyvärr kanske jag borde säga Sen till alla som goes flameing när nån säger att dom hellre har ett liv än spelar wow. Det är klart som fan man kan ha ett liv och spela wow, men inte alla lyckas med det. Att wow är jäkligt lätt att fastna i är inte någon nyhet och även om blizz gjort det mer casualvänligt i TBC är det fortfarande större risk att man loggar in och lirar wow när man borde göra nått vettigt, jämfört med vad risken är att man springer ut och paddlar kajak/spelar tennis/golf/vadsomhelst om man håller på med det. Det spelar ingen roll vad man gör/hur ens liv är, om man är pappa eller inte, spelar man wow riskerar man alltid att logga in bara liiite för ofta. Sen finns det givetvis en minoritet som kan spela helt ansvarsfullt och behärskat, men man kan ju inte referera till den lilla kaksmulan när man säger "wohoo in youre face man kan visst spela wow och sköta sitt liv till 100%!"

Aja, nog sagt om detta

Visa signatur

Asrock P67 Pro 3 // Core I5 2500K@4.2ghz // 8gb Corsair XMS3 1600mhz // Asus GTX 560ti DCUII @1ghz core/2.2ghz mem // XFX Core Edition 750w // Samsung 830 128gb // Antec 1200 chassi

3dmark11 P 5400

Permalänk
Medlem

Bra spel, stillar mitt Diablo sug

Visa signatur

MSI Z170A Gaming Pro, i7 6700k, 16GB DDR4, GeForce GTX 670, A-DATA SSD 128GB, Corsair SSD 120GB, 2X 2TB Caviar Green SATA II, Corsair HX 750W 80+, Corsair Graphite 600T.

Permalänk
Avstängd
Citat:

Ursprungligen inskrivet av XTRO
Eftersom trådskaparen själv inte äns verkar veta vad WoW är så valde jag det alternativet......

*host*