Permalänk
Medlem

Ultima Online: KR?

Råkade se lite GameTralier vids om Ultima Online: KR...

Dom gör skiten liten snyggare och gör det lättare för nya spelare att börja, that's about it? Ser riktigt skönt ut från filmerna att dömma. Finns det möjlighet att testa på gratis redan nu?

Skulle hemskt gärna testa på Ultima om det fortfarande finns riktig PvP där. How do I go about if so? Skulle verkligen uppskatta lite hjälp och information, cheers!

Edit: Måste man alltså betala för att få 'testa gratis' i femton dagar?

Permalänk
Medlem

Nej det e gratis men du måste komam ihåg att avaktivera kontot innan dgarna är slut har jag för mig.

Visa signatur

En trött jäkel.

Permalänk
Medlem

Jag kan inte hitta hur man ska få det gratis, verkar som att man måste skriva i kort nummer och så vidare innan man får 14 dagar gratis.

Hjälp tack!

Visa signatur

Gamestation |AMD Athlon 64 X2 4400+ 2.2Ghz| |Corsair TWINX 2048Mb PC3200 400Mhz| |2 x GeForce 7800GTX 256Mb SLI| |Western Digital 320Gb 7200rpm 8Mb S-ATA2| |MSI K8N SLI Platinum nForce4| |Antec TX1050B Black Miditower 500W|
Dell Vostro 1500 |T7250 2.0Ghz| |160Gb 7200rpm| |3Gb RAM| |8600M GT| |9Cell batteri|

Permalänk
Medlem

Ye, det verkar onekligen vara så bajsigt, Kimberly.

Edit: Alltså typ sånt bajs som legat i solen ganska länge. Det har liksom sjunkit ihop blivit en blandning mellan en bajspöl och en bajshög. Sitter 10-20 flugor och frenetiskt äter på bajspöl-högen. Ligger ett halvätet äpple i kanten och man tänker ofrivilligt på hur det vore att äta ett äpple som är halvdränkt i bajs...

Permalänk
Medlem

Vilket trevligt svar Heroux!

Ingen med riktig hjälp?

Visa signatur

Gamestation |AMD Athlon 64 X2 4400+ 2.2Ghz| |Corsair TWINX 2048Mb PC3200 400Mhz| |2 x GeForce 7800GTX 256Mb SLI| |Western Digital 320Gb 7200rpm 8Mb S-ATA2| |MSI K8N SLI Platinum nForce4| |Antec TX1050B Black Miditower 500W|
Dell Vostro 1500 |T7250 2.0Ghz| |160Gb 7200rpm| |3Gb RAM| |8600M GT| |9Cell batteri|

Permalänk
Medlem

Mm, någon som lyckats få en 15-trial utan att skriva ner sina kreditkort uppg. etc? Riktigt idiotiskt system atm verkar det som...

Permalänk
Medlem

Ær det fortfarande folk som spelar UO? Jag spelade från -97 till 2002, och redan innan jag slutade var spelet ødelagt av idiotiska expansion packs och patchar. Trammel, Lumberjack, Mind Blast o.s.v.
Vad jag kan døma av olika forum så ær dessutom ekonomin i spelet førstørd samt att populationen ær ganska låg. Av alla servrar så tror jag att det finns i princip 3 som det fortfarande ær OK på; Atlantic, Europa och Seige.

UO ær numera ett item baserat mmorpg som inte håller klassen med de nyare mmorpg. Har iofs inte læst så vældigt mycket om UO:KR, men ær det inte i huvudsak bara grafiken som får sig ett ansiktslyft?

Enligt min mening -VAR- Ultima Online det bæsta, och om man ser från -97 till 1999, det bæsta mmorpg som någonsin gjorts, men det har haft sina glansdagar.

Angående Trial frågan så vet jag faktiskt inte. Verkar vara så som næmnts ovan. Lite då och då har de dock gratis trials (Eller brukade iallafall ha).

Jag hade satsat på Darkfall om du gillar spelstilen i Ultima Online. Vet dock inte nær det slæpps. Någon?

(Mer om Darkfall finns i tråden med samma namn hær på Sweclockers)

Permalänk
Medlem

Kingdom reborn ska tydligen ha ny grafik, interface och det ska vara lättare för nya spelare att komma igång. Jag vill prova! gife free trail

Visa signatur

Permalänk
Medlem

Jo KR är snyggare, helt klart.

Darkfall kommer väl om 2 år eller nåt. Vill spela något tills dess.