Muskampen 2025 är igång! Varje dag 19:00
Permalänk
Avstängd
Citat:

Ursprungligen inskrivet av ilg@dd
You still miss the point..

Du missar poängen. Phenom har fullt stöd för AM2.

Och du förutspådde så duktigt att AM2 skulle sluta säljas redan i somras. Du förutspådde så duktigt att AM2 skulle vara den mest kortlivade plattformen av alla. Och diskussionen handlade inte om moderkortstillverkares biosuppdateringar. Den handlade om att du tyckte AM2 var ogenomtänkt. Men jag vill fortfarande se en socket som är mer genomtänkt vilket du inte lyckats presentera.

AM2 har fullt stöd för Phenom och Phenom har fullt stöd för AM2. AMD har gjort allt rätt på den punkten. Om du inte har en bättre idé på hur de skulle kunna göra iofs?

Det är en bra sockel oavsett vad du säger. Finns inte en sockel deras konkurrent lanserat som har samma uppgraderingsmöjligheter. Där måste man köpa nytt moderkort varje gång en ny busshastighet kommer.

Permalänk
Trollfabrik 🫶🏻
Citat:

Ursprungligen inskrivet av -Boris-

Och du förutspådde så duktigt att AM2 skulle sluta säljas redan i somras. Du förutspådde så duktigt att AM2 skulle vara den mest kortlivade plattformen av alla. Och diskussionen handlade inte om moderkortstillverkares biosuppdateringar. Den handlade om att du tyckte AM2 var ogenomtänkt. Men jag vill fortfarande se en socket som är mer genomtänkt vilket du inte lyckats presentera.

AM2 har fullt stöd för Phenom och Phenom har fullt stöd för AM2. AMD har gjort allt rätt på den punkten. Om du inte har en bättre idé på hur de skulle kunna göra iofs?

Det är en bra sockel oavsett vad du säger. Finns inte en sockel deras konkurrent lanserat som har samma uppgraderingsmöjligheter. Där måste man köpa nytt moderkort varje gång en ny busshastighet kommer.

Bra sammanfatting för det är så läget är idag ^_^ Ända anledningen till att jag valde det system jag gjorde när ja köpte det

Visa signatur

Kontaktas enklast via PM. Önskas svar i forumet citera mina inlägg eller pinga @Jacob. Finns även på Twitter.

"Science and technology have progressed to the point where what we build is only constrained by the limits of our own imaginations." – Justin R. Rattner

Permalänk
Avstängd
Citat:

Så när endast 2 av 10 AM2-moderkort klarar Phenom så anser du det vara en rejält lyckad satsning då?
Man börjar nästa misstänka att du jobbar hos intel när man ser så korkade uttalanden som du kommer med, de stöttar på intet sätt AMD vill jag mena.

Visa signatur

[b]MSI K9N Neo V2 - AMD X2 5200+@3GHz - Corsair XMS2-6400 2X1024 Xtreme - Sapphire HD3870 512MB (855/1200)[/b]

Das Blogg. -Lira lite Gubb-CSS?. Moget?

Permalänk
Avstängd

Var har du läst det nånstans? Det hänger som sagt på att tillverkarna uppdaterar BIOS. En del verkar inte bry sig att uppdatera då dom har chans att kunna sälja mer moderkort istället

Visa signatur

AMD Phenom II 955BE x4 @3.61GHz|SamSung 2 x 500GB 7200 RPM|Asus M4A79T Deluxe|4GB OCZ Black Edition 12800@1600MHz|Sapphire HD5870 1GB RAM|OS varierar, men mest Win XP x64

Permalänk
Avstängd
Citat:

Så när endast 2 av 10 AM2-moderkort klarar Phenom så anser du det vara en rejält lyckad satsning då?
Man börjar nästa misstänka att du jobbar hos intel när man ser så korkade uttalanden som du kommer med, de stöttar på intet sätt AMD vill jag mena.

Glöm inte att man får nästan två stycken moderkort för amd för samma pris som ett likvärdigt Intelkort. Utöver det så finns det inga biosversioner i världen som gör att man inte slipper uppgradera rubbet ganska snart.

Visa signatur

Programmerare med C++ som huvudspråk.

Permalänk
Avstängd
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Hunter(Swe)
Var har du läst det nånstans? Det hänger som sagt på att tillverkarna uppdaterar BIOS. En del verkar inte bry sig att uppdatera då dom har chans att kunna sälja mer moderkort istället

Jag har iofs länkat till det tidigare i tråden, men här är den igen: http://www.tomshardware.se/processorer/20071226/

Citat:

Ursprungligen inskrivet av gosh
Glöm inte att man får nästan två stycken moderkort för amd för samma pris som ett likvärdigt Intelkort. Utöver det så finns det inga biosversioner i världen som gör att man inte slipper uppgradera rubbet ganska snart.

På vilket sätt lyckades du få kritiken av problemen att uppgradera sitt AM2-system med en Phenom att handla om intel?

Citat:

Ursprungligen inskrivet av Smartidiot89

Bra sammanfatting för det är så läget är idag ^_^ Ända anledningen till att jag valde det system jag gjorde när ja köpte det.

Och din uppgradering till Phenom gick smärtfritt?

Visa signatur

[b]MSI K9N Neo V2 - AMD X2 5200+@3GHz - Corsair XMS2-6400 2X1024 Xtreme - Sapphire HD3870 512MB (855/1200)[/b]

Permalänk
Medlem

Som sagt, teknologiskt så är plattformen 100% redo för Phenom, och med dina tidigare uttalanden så hade du fel.

Visa signatur

[ AMD 9800X3D // EK-Block @ custom loop, 2x420mm ][ MSI B650 Tomahawk ][ 32GB G.Skill Z5 Neo @ DDR6000 CL28 1T ][ AMD 7900XTX @ custom loop ][ Corsair 750D // Corsair RM1000X ][ 2TB Samsung 990PRO M.2 SSD ][ Linux EndeavourOS ][ LG 34GN850 ]

Permalänk
Avstängd
Citat:

Jag har iofs länkat till det tidigare i tråden, men här är den igen: [url]På vilket sätt lyckades du få kritiken av problemen att uppgradera sitt AM2-system med en Phenom att handla om intel?

För det är dessa två val man har, antingen köper man intel eller amd. Kopplingen med intel är ganska logisk

Visa signatur

Programmerare med C++ som huvudspråk.

Permalänk
Avstängd
Citat:

Ursprungligen inskrivet av 2good4you
Som sagt, teknologiskt så är plattformen 100% redo för Phenom, och med dina tidigare uttalanden så hade du fel.

Är du född så där korkad, eller gör du dej bara till?

Visa signatur

Permalänk
Avstängd
Citat:

Tja det kan jag inte hålla med om,jag har ett asus commando moderkort som jag körde en E4300 med 800fsb på tills för nån vecka sen då jag slängde in en Q6600 med 1066fsb och jag kommer nog uppgradera i framtiden med en Core 2 EXTREME QUAD X9650 med 1333fsb när dom gått ner sig lite i pris.
Så jag skulle inte vilja påstå att man måste byta moderkort varje gång intel lanserar en ny cpu,det är ju bara rent ljug.
MvH albanen:)

Visa signatur

Fractal Design Refine R2 Asus Commando(1901) Q6600@3600mhz@Vattenkylning Corsair HX620W 4Gb 2x2 dominator 8500 Powercolor HD4870X2 Ikari Laser WD MyBook 500Gb@E-Sata 3dmark06@20436+/-
Win xp sp3/win 7 ultimate

Permalänk
Avstängd
Citat:

Jag väntar, du klagade på att AM2 var en ogenomtänkt plattform. Jag väntar på att du ska presentera en bättre. Jag väntar på att du kan börja diskutera normalt och jag väntar på att du erkänner att du haft fel.

AM2 lever idag och frodas lika bra som alltid, Phenom är kompatibel och allt är genomtänkt.

Citat:

Ursprungligen inskrivet av alban
Tja det kan jag inte hålla med om,jag har ett asus commando moderkort som jag körde en E4300 med 800fsb på tills för nån vecka sen då jag slängde in en Q6600 med 1066fsb och jag kommer nog uppgradera i framtiden med en Core 2 EXTREME QUAD X9650 med 1333fsb när dom gått ner sig lite i pris.
Så jag skulle inte vilja påstå att man måste byta moderkort varje gång intel lanserar en ny cpu,det är ju bara rent ljug.

Den har ju inte native stöd för 1333MHz va? Vet inte om man kan räkna det.
Och man måste inte köpa varje gång. Men du slipper de där problemen med bussar på AMDs kort. Det enda problemet nu är ju att alla inte släpper biosar som känner igen Quad-prollarna. Men det är inget fel i chipseten eller i plattformen. Och det problemet fanns ju fast mycket värre på 775 ändå. Där hjälpte ingen bios ivärlden för att fixa dualcorestöd på de äldre moderkorten, och inget bios i världen kan fixa Quadcore stödet heller på pre-quad korten. Likadant med stöd för Core 2.

Permalänk
Avstängd
Citat:

Jag väntar, du klagade på att AM2 var en ogenomtänkt plattform. Jag väntar på att du ska presentera en bättre. Jag väntar på att du kan börja diskutera normalt och jag väntar på att du erkänner att du haft fel.

AM2 lever idag och frodas lika bra som alltid, Phenom är kompatibel och allt är genomtänkt.

Det behövs inte presenteras något som är bättre alls för att konstatera att en sak inte fungerar som utlovat.
Vad är det för fel på er?
Iofs ganska typiskt fanboys att resonera på det sättet, jag tycker ärligt talat synd om er som inte kan bilda er en uppfattning om en sak utan att måsta väga dess för/nackdel mot något annat. Kritiskt tänkande? Är det ett okänt begrepp i era ögon?
Är en sak dålig så är den det p.g.a att den är dålig, inte för att en annan sak är bättre.
Och ja, jag betraktar fortfarande AM2 som ett "hastverk", allt för att klå folk på pengar innan AM2+ släpptes. Den har funnits ~1 år nu och är redan på utgående efter att AM2+ började hamna på butikshyllorna, vilket i de flesta fall är ett måste för att kunna köra Phenom.

Visa signatur

Permalänk
Avstängd
Citat:

Den har ju inte native stöd för 1333MHz va? Vet inte om man kan räkna det.
Och man måste inte köpa varje gång. Men du slipper de där problemen med bussar på AMDs kort. Det enda problemet nu är ju att alla inte släpper biosar som känner igen Quad-prollarna. Men det är inget fel i chipseten eller i plattformen. Och det problemet fanns ju fast mycket värre på 775 ändå. Där hjälpte ingen bios ivärlden för att fixa dualcorestöd på de äldre moderkorten, och inget bios i världen kan fixa Quadcore stödet heller på pre-quad korten. Likadant med stöd för Core 2.

Jo commandot har nativestöd för 1333fsb det sitter en sticker på moderkortets låda som skryter med Effort Free FSB 1333 Supporting future processor upgrade.
Men det är ju ett ROG(republic of gamers)moderkort så det kanske var välutrustat från början,vad vet jag...
Men det är alltid skönt att veta att man kan köra framtida cpuer om inte annat.

Visa signatur

Fractal Design Refine R2 Asus Commando(1901) Q6600@3600mhz@Vattenkylning Corsair HX620W 4Gb 2x2 dominator 8500 Powercolor HD4870X2 Ikari Laser WD MyBook 500Gb@E-Sata 3dmark06@20436+/-
Win xp sp3/win 7 ultimate

Permalänk
Medlem
Citat:

Det behövs inte presenteras något som är bättre alls för att konstatera att en sak inte fungerar som utlovat.

Men i det här fallet kan du inte skylla på AMD att det inte fungerar som utlovat.

Citat:

Tomshardware
När det gäller att ha stöd för de nya processorerna så hänger det i slutändan omkring en fråga om support. Det är svårt att säga om AMD hade kunnat göra mer för att hjälpa nya BIOS-uppdateringar och om TLB-buggen har haft en inverkan på lanseringar av nya uppdateringar.

Du kan inte kalla något ogenomtänkt när de är 100% tekniskt kompatibla med varandra. Som de skrev på Tomshardware, är det mer en support fråga.

Och AM2 har funnits i två år i mars.

Visa signatur

Ryzen 7 5800X3D | MSI B450 Gaming Plus Carbon AC | Adata XPG Spectrix D41 32GB 3600MHz CL17 | RX 9070 XT | Corsair 4000D + Seasonic FOCUS GX 750W | Samsung G60SD
Hörlurar: Sennheiser HD650 + Millett Hybrid MiniMAX | Sony WF/WH-1000XM4 |

Permalänk
Avstängd
Citat:

Ursprungligen inskrivet av CazeW
Men i det här fallet kan du inte skylla på AMD att det inte fungerar som utlovat.

Du kan inte kalla något ogenomtänkt när de är 100% tekniskt kompatibla med varandra. Som de skrev på Tomshardware, är det mer en support fråga.

Och AM2 har funnits i två år i mars.

Så det är fullt normalt att gå ut med att en plattform stöder en ny kommande processor utan att ge moderkortstillverkarna instruktioner om hur de skall göra BIOS för att stödja den nya processorn menar du?
En dels resonemang är ju så uppåt väggarna naiva så man nästan mörkrädd, klarar dom sej öht utan personlig assistent till vardags?
AM2 klarar i de flesta fall inte en Phenom, ska det vara så svårt att svälja?

Ok, 2 år då, jag har låst mej på diskussionen vi hade för 1 år sedan, men det gör ju inte direkt saken bättre i mina ögon..

Visa signatur

Permalänk
Medlem
Citat:

Så det är fullt normalt att gå ut med att en plattform stöder en ny kommande processor utan att ge moderkortstillverkarna instruktioner om hur de skall göra BIOS för att stödja den nya processorn menar du?
En dels resonemang är ju så uppåt väggarna naiva så man nästan mörkrädd, klarar dom sej öht utan personlig assistent till vardags?
AM2 klarar i de flesta fall inte en Phenom, ska det vara så svårt att svälja?

Wow, du borde läsa själv vad du skriver, "utan att ge moderkortstillverkarna instruktioner om hur de skall göra BIOS...".
Jag slår vad om att AMD har gett moderkortstillverkarna all hjälp de velat ha. För att låna Tomshardware igen eftersom du verkar lite på dem så mycket

Citat:

Tomshardware
"Det är svårt att säga om AMD hade kunnat göra mer för att hjälpa nya BIOS-uppdateringar"

och

Citat:

Tomshardware
"Den lyckade uppdateringen på de två Asus-moderkorten tar bort alla tvivel om att även äldre socket AM2-produkter är kapabla att köra quadcore Phenoms."

Visa signatur

Ryzen 7 5800X3D | MSI B450 Gaming Plus Carbon AC | Adata XPG Spectrix D41 32GB 3600MHz CL17 | RX 9070 XT | Corsair 4000D + Seasonic FOCUS GX 750W | Samsung G60SD

Permalänk
Avstängd
Citat:

Ursprungligen inskrivet av CazeW
"Den lyckade uppdateringen på de två Asus-moderkorten tar bort alla tvivel om att även äldre socket AM2-produkter är kapabla att köra quadcore Phenoms."

2 av 10 ja.. Kan nog utan att överdriva påstå att det är inte många som skulle acceptera det direkt..
Köp 10 helrör, dock är det kranvatten i 8 av dom..
:-S
Försök se saken ur användarens synvinkel.
Saknas både sans och förnuft i denna tråd.
Adjöken..

Visa signatur

Permalänk
Medlem
Citat:

2 av 10 ja.. Kan nog utan att överdriva påstå att det är inte många som skulle acceptera det direkt..
Köp 10 helrör, dock är det kranvatten i 8 av dom..
:-S
Saknas både sans och förnuft i denna tråd.
Adjöken..

Trevligt att du förstod det. Jag lånade bara Tomshardware, det var inte mina egna ord.
Jag har medget tidigare att jag håller med dig att AM2 supporten för Phenoms är inte i dagsläget något att hurra för men jag ser den riktiga orsaken till det, medans du vill fortsätta skylla på AMD.

Men okej, okej. Eftersom du nu är så smart och vet dessa saker bättre än vi andra, förklara åt mig, bevisa åt mig HUR allt detta är AMD's fel. Bevisa åt mig att Phenom inte är kompatibel med AM2, bevisa åt mig att AMD hade kunnat göra mer för att moderkortstillverkarna hade släppt mer uppdaterade BIOS och bevisa åt mig att AM2 inte var genomtänkt.

Lyckas du med detta så medger jag att du hade rätt och vi hade fel.

EDIT: Gjorde en snabb koll och 14 av 38 Asus AM2, 9 av 26 Gigabyte AM2 och 10 av 27 MSI AM2 moderkort stödjer idag Phenom. Dvs, lite mer än en tredjedel av deras moderkort stödjer Phenom idag.

Visa signatur

Permalänk
Avstängd

De andra korten kanske inte en har BIOS uppdateringar så att det går köra Phenom på dessa kort, då är det inte AMDs fel i alla fall

Visa signatur

AMD Phenom II 955BE x4 @3.61GHz|SamSung 2 x 500GB 7200 RPM|Asus M4A79T Deluxe|4GB OCZ Black Edition 12800@1600MHz|Sapphire HD5870 1GB RAM|OS varierar, men mest Win XP x64

Permalänk
Avstängd
Citat:

Vad är det för fel på er?
Iofs ganska typiskt fanboys att resonera på det sättet, jag tycker ärligt talat synd om er som inte kan bilda er en uppfattning om en sak utan att måsta väga dess för/nackdel mot något annat. Kritiskt tänkande? Är det ett okänt begrepp i era ögon?
Är en sak dålig så är den det p.g.a att den är dålig, inte för att en annan sak är bättre.
Och ja, jag betraktar fortfarande AM2 som ett "hastverk", allt för att klå folk på pengar innan AM2+ släpptes. Den har funnits ~1 år nu och är redan på utgående efter att AM2+ började hamna på butikshyllorna, vilket i de flesta fall är ett måste för att kunna köra Phenom.

Men hur kan AM2 vara ogenomtänkt!? Du lyckas inte förklara detta. AM2+ är precis samma sockel, bara det att den stödjer HT3 och nyare Cool'n'Quiet. Men det finns inga kompatilitetsskillnader mellan de båda. Enda skillnaden är att AM2+ korten alla är så nya att de redan från början utrustats med en bios som stödjer Phenom.

Du kan inte anklaga en sockel för att vara ogenomtänkt när den är bäst på just den punkten!
Hade intel satt ett plus extra eller en siffra bakom varje ny version av deras 775 så skulle de inte leva många månader var i genomsnitt. Skulle de genast bli mer ogenomtänkta bara för att de fick individuella namn?

Och sedan vill jag ha en förklaring på varför du valt att hacka på just AM2 när det inte finns någon annan. Det bästa som finns behöver inte vara direkt bra, det kan vara bäst ändå om allt annat är sämre, det är jag mycket väl medveten om.
Men om någon har något lustigt korståg mot det bästa, utan att klaga ett pip om de sämre, utan rent ut sagt hylla dem som du gjort med socket a. Då är något riktigt fel i resonemanget. Begriper du inte det?

Vill du veta hur länge den första versionen av en sockel klarat de vassaste processorerna? Ska göra en liten lista till dig här:

Socket A - 9 månader
Socket 754 - 8 månader
Socket 939 - 23 månader (ignorerar VIAs chipset som fuckade dualcorestöd)
Socket AM2 - 20+ (18 utan ny bios)
Socket 423 - 9 månader
Socket 478 - 9 månader
Socket 775 - 4 månader

Och med en bios så ser du att AM2 inom kort är om 939.

Och AM2 har funkat exakt som utlovat. AMD sa tidigt att allt som behövdes var att uppdatera bios så skulle moderkorten stödja Phenom.
Du sa att detta inte skulle stämma, att de inte skulle fungera alls, och om de mot förmodan skulle fungera skulle de vara kraftigt handikappade (utan att förklara hur förståss) du sa att AM2 skulle vara dött redan förra sommaren, du sa att de skulle vänta med Phenom till AM3 var redo. Hur bra stämmer det ihop med hur det blev?

Och så vill jag fortfarande höra hur de skulle göra det bättre, du svarar aldrig på dessa frågor. Att undvika frågor kännetecknar ju något inser du inte det?
Men skulle du hålla kvar på 939 hela vägen till Phenom-releasen? Du inser väl att det inte skulle fungera? Senare modeller av X2 skulle bli ganska duktigt strypta på DDR. Dessutom skulle den inte klara strömkraven. Vi hade inte kunnat sitta kvar på 939-frekvenser idag begriper du nog hoppas jag.

Permalänk
Avstängd

Va Socket A bara 9 månader? känns som det var längre

Visa signatur

Permalänk
Avstängd
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Hunter(Swe)
Va Socket A bara 9 månader? känns som det var längre

Sedan kom processorer med 133MHz buss som inte gick att köra i full fart på de första Socket A korten.

Permalänk
Trollfabrik 🫶🏻
Citat:

Haha jag börjar skratta Moderkortsplattan du vet där man sätter dit minne processor mm? Den fungerar jätte bra för phenom lilla gubben bara det att företagen förhindrar detta genom att inte släppa en BIOS fortfarande.

1. Med rätt BIOS så skulle Phenom fungerar på varenda jävla AM2 platta du kan tänka dig.

2. AMD hade det tänkt så och dom lyckade förutom att....

3. Företagen som gör moderkort vill tjäna mera pengar och släpper minder BIOS uppdateringar och istället vill få sina nya AM2+ kort sålda och därmed tvingar folk att köpa nytt.

Jag har ingen Phenom än nej, men köpte en AM2+ platta för att jag hade en Socket A förutom på över 3 år.

Fungerar Phenom på alla AM2 moderkort? Jag rent teknologiskt finns det i alla AM2 kort att klara den, men företag som Gigabyte, MSI m.m fixar inga BIOS till gamla AM2 kort så folk måste köpa AM2+ om dom inte är bland dom lyckliga 2/10 som faktiskt fått en uppdatering av BIOS

Visa signatur

Kontaktas enklast via PM. Önskas svar i forumet citera mina inlägg eller pinga @Jacob. Finns även på Twitter.

"Science and technology have progressed to the point where what we build is only constrained by the limits of our own imaginations." – Justin R. Rattner

Permalänk
Medlem
Citat:

Eftersom du skriver att man är korkad så ser jag ju direkt vem som tagit åt sig och förblir en förlorare. Jag kan skriva något bra mycket bättre tillbaka, men sjunker inte till den nivån.

Ang Kritiskt tänkande märker man fort hur mycket osäkerhet och kunskap spelar sin roll.

Fanboy's är det dåligt om här och att du tar upp det visar ju att du försöker hitta någon svaghet hos medlemmar som inte är på din sida om den informationen du skriver.

Det var fortfarande plattformens potential dom diskuterades där den har visat, precis som tänkt att den klarar av att köra AM2+ processorer. Det roliga är att Shanghai också kommer fungera på AM2 korten, framtidssäkerhet och en genomtänkt plattform av dom som skapat den? Absolut. Att sen majoriteten av alla AM2 kort för detaljhandeln är ASUS eller MSI gör inte saken sämre heller, vilket för att din siffra 2/10 är rätt missvisande.

Citat:

Ursprungligen inskrivet av alban

Gällande Commando så är det officiell busshastighet på chipset fortfarande 1066MHz då det är P965. Att ASUS sätter chipsets officiella specifikationen högre genom överklockning och sen garanterar det är en annan sak, även om det är positivt.

Visa signatur

[ AMD 9800X3D // EK-Block @ custom loop, 2x420mm ][ MSI B650 Tomahawk ][ 32GB G.Skill Z5 Neo @ DDR6000 CL28 1T ][ AMD 7900XTX @ custom loop ][ Corsair 750D // Corsair RM1000X ][ 2TB Samsung 990PRO M.2 SSD ][ Linux EndeavourOS ][ LG 34GN850 ]

Permalänk
Avstängd

Jag är glad att jag är kritisk och inte svalde pratet, det hade känts betydligt värre med ett gäng besvikna kunder som köpt Phenom till sina AM2-kort på min inrådan och inte fått det att fungera, men jag antar att ingen av er ovanstående riskerar att hamna i den sitsen eller ens är aktiva systembyggare mer än till husbehov.

Visa signatur

Permalänk
Avstängd
Citat:

Jag är glad att jag är kritisk och inte svalde pratet, det hade känts betydligt värre med ett gäng besvikna kunder som köpt Phenom till sina AM2-kort på min inrådan och inte fått det att fungera, men jag antar att ingen av er ovanstående riskerar att hamna i den sitsen eller ens är aktiva systembyggare mer än till husbehov.

Du undviker fortfarande varenda fråga och har gjort det i ett år nu, du är otrolig!

Permalänk
Trollfabrik 🫶🏻

Är man så dum att man köper Phenom utan att kolla upp om BIOS uppdatering finns så får man skylla sig själv. börja svara på alla frågor och undvik dom inte nu =D

Visa signatur

Permalänk
Medlem
Citat:

Du undviker fortfarande varenda fråga och har gjort det i ett år nu, du är otrolig!

Han undviker nog frågorna för att han inte kan svara på dom.

Visa signatur

Permalänk
Avstängd

I en diskussion om AM2's uppgraderingsmöjligheter tycker jag inte andra tillverkare eller socklars för/nackdelar har någon som helst relevans..
Svar på frågor? Fråga Olle eller någon som bedriver en sådan verksamhet.

Visa signatur

Permalänk
Medlem
Citat:

I en diskussion om AM2's uppgraderingsmöjligheter tycker jag inte andra tillverkare eller socklars för/nackdelar har någon som helst relevans..
Svar på frågor? Fråga Olle eller någon som bedriver en sådan verksamhet.

Tack, där gick min sista tvivel att du faktiskt vet vad du pratar om. Nu kan jag sluta ta dig på allvar.

Visa signatur