Måste man spela online med Lost Planet?

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Santiago Bernabeu
Registrerad
Maj 2007

Måste man spela online med Lost Planet?

Tjena, Jag köpte nyligen en ny dator och och jag fick med spelet Lost Planet med grafikkortet (signatur) men när jag ska intallera det så måste jag installera steam och det enda sättet att kunna spela är över steam och då undrar jag om det är det enda sättet att kunna spela?

För jag skulel helst vilja spela det ej online så att säga.

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Malmö
Registrerad
Aug 2003

ja spelet är via steam samma som half life 2 fastän du vill lira singel så måste du väl installera steam, drygt ja.

Corsair Carbide 200R chassi med 2x120mm
i3-4370 @ 3,8GHz, 8GB DDR3
Asus Geforce GTX 1050 Ti 4GB
Windows 8.1 64Bit

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Santiago Bernabeu
Registrerad
Maj 2007

ok det avr ju tråkigt men speplet verkar vara väldigt kul så man får väl ta den smällen.

Tack för svar btw

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Lund
Registrerad
Maj 2007

Berätta hur spelet flyter för dig senare. Med tanke på att många som sitter på GTX / Ultra kort klagar över dålig FPS så kan ditt GTS 320mb komma till korta, speciellt om du ska ta native upplösning på din skärm.

Trädvy Permalänk
Testpilot
Plats
Norrköping
Registrerad
Sep 2002

Sätt Steam i "Offline Mode" så kan du spela dina spel utan att vara uppkopplad.

Kolla gärna in min RGB-LED-ljusstake i galleriet
[Gigabyte GA-Z97MX-Gaming 5][Intel Core i5 4690K][Corsair XMS3 8GB][Gigabyte GeForce GTX 970 G1 Gaming]

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Svedala
Registrerad
Jan 2005
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Velon
Berätta hur spelet flyter för dig senare. Med tanke på att många som sitter på GTX / Ultra kort klagar över dålig FPS så kan ditt GTS 320mb komma till korta, speciellt om du ska ta native upplösning på din skärm.

Har ett likadant kort och det flyter på hur bra som helst

I just do what I do. It's not something that should be revered as something that's great.

Trädvy Permalänk
Medlem
Registrerad
Aug 2002

har oxo det kortet och den flyter som en dröm.