Måste man spela online med Lost Planet?

Permalänk

Måste man spela online med Lost Planet?

Tjena, Jag köpte nyligen en ny dator och och jag fick med spelet Lost Planet med grafikkortet (signatur) men när jag ska intallera det så måste jag installera steam och det enda sättet att kunna spela är över steam och då undrar jag om det är det enda sättet att kunna spela?

För jag skulel helst vilja spela det ej online så att säga.

Permalänk
Medlem

ja spelet är via steam samma som half life 2 fastän du vill lira singel så måste du väl installera steam, drygt ja.

Permalänk

ok det avr ju tråkigt men speplet verkar vara väldigt kul så man får väl ta den smällen.

Tack för svar btw

Permalänk
Medlem

Berätta hur spelet flyter för dig senare. Med tanke på att många som sitter på GTX / Ultra kort klagar över dålig FPS så kan ditt GTS 320mb komma till korta, speciellt om du ska ta native upplösning på din skärm.

Permalänk
Testpilot

Sätt Steam i "Offline Mode" så kan du spela dina spel utan att vara uppkopplad.

Visa signatur

Kolla gärna in min RGB-LED-ljusstake i galleriet
[Gigabyte GA-Z97MX-Gaming 5][Intel Core i5 4690K][Corsair XMS3 16GB][Asus GeForce RTX 2060 Super Dual Evo OC]

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Velon
Berätta hur spelet flyter för dig senare. Med tanke på att många som sitter på GTX / Ultra kort klagar över dålig FPS så kan ditt GTS 320mb komma till korta, speciellt om du ska ta native upplösning på din skärm.

Har ett likadant kort och det flyter på hur bra som helst

Visa signatur

I just do what I do. It's not something that should be revered as something that's great.

Permalänk

har oxo det kortet och den flyter som en dröm.