Tankar runt Quake Wars?

Permalänk
Medlem

Haha, jag har provat lira det i nån timme idag. På er låter det som om det vore det sämsta liret som någonsin gjorts, jag håller inte alls med. Jag hade iaf kul när jag lirade, och det är det jag bryr mig om, inte om terrängen är fult gjord. Visst, sen kanske inte alla är som jag, men men... Och ni som prisar BF2 efter att ha provkört det här.....

Jag lirade BF42 rätt mycket då det kom, sen när BF2 kom tyckte alla tuffa forumkillar att Bf2 var en riktig flopp. Jag gillar det inte heller, men någon flopp är det ju inte. Att banorna tar typ mindre än hälften så lång tid att ladda som en BF2 bana är ingen nackdel precis.

Fanboy's är copyrightade till Chassidelen av forumet.

Permalänk
Medlem

Har kört i några timmar nu och fasen det är inte så tråkigt ändå, visst det är inte särskilt vackert och fysiken känns lite uråldrig. Men det bästa är att det så välbalancerat

Visa signatur

Dator 1: EVGA SuperNOVA Gold 750W | DELL S2340L 23"" | Sapphire Radeon R9 280X Dual-X OC | Intel i5 4670k@4.4Ghz | Asus Z97-a | Samsung 830 128GB SDD | Corsair DDR3 1600mhz 8GB | Win 8.1 Pro | HAF 912 Plus