Medal of honor demo = orginalet när det gäller flytet ?

Trädvy Permalänk
Medlem
Registrerad
Jul 2004

Medal of honor demo = orginalet när det gäller flytet ?

Då jag bara får igång demot på min burk så undrar jag om det skiljer något mellan demoverisionen och orginalet när det gäller flytet i spelet(fps) ?

Musse...

bara jag

Trädvy Permalänk
Avstängd
Plats
Nato?
Registrerad
Dec 2005

Njäe jag skulle inte vilja påstå att demoversionen är orginalet när det kommer till prestanda. De gör ju trotsallt fullversionen först så jag skulle snarare säga att det är fullversionen som är orginalet... :roll:

Men för att vara lite allvarliga, kan du komma på en enda orsak till att demoversionen ska flyta bättre än fullversionen? Det vore ju totalt hjärndött. Det vore ju lite som att en trailer till en film är längre än hela filmen eller att få en hel portion mat när man provsmakar och sen bara få en liten bytta när man betalar. Kort sagt, att presentera ett demo och sen släppa en fullversion som fungerar SÄMRE? Förstår inte vad som hände med slutlednings- och stavningsförmågan sen 90:orna släpptes in i skolan. Håhåjaja...

Bara för att helgardera mig vill jag förtydliga att mitt svar är "Nej" om det inte framgick tydligt nog.

Landslide.nu - För er som vill diskutera allt mellan himmel och jord i där demokrati och yttrandefrihet ligger som högsta prio

Trädvy Permalänk
Medlem
Registrerad
Jul 2004

Hej, de skiljer inget på FPS:n då, de var ju bra, TAck för det....

att det INTE skulle skilja något på demot o orginalet i andra avseenden är däremot helt fel, demot går i alla fall att installera för de flesta, men däremot kraschar installation på något sätt för VÄLDIGT många med orginalet.. en total flopp av EA games tycker jag...

Så du har rätt med flytet i spelet, de e samma OM man får igång orginalet..

Musse..

bara jag

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Hudiksvall
Registrerad
Feb 2003

ööhmmmm
Vad får du för medelande när du installerar det?

Har ju inte så mycket med hur spelet flyter på om spelet crashar vid install.

"The midget Bush and that Rumsfield deserve only to be beaten with shoes by freedom loving people everywhere." - Muhammed Saeed al-Sahaf

Trädvy Permalänk
Medlem
Registrerad
Jul 2004

Precis vad jag sa, i "andra avseenden" så skiljer det mycket , då orginalet inte ens går att installera, de kraschar vid försök, och jag är inte den enda som haft dessa problem kan man väl lungt säga, hehe..

Har nog en sak till jag ska prova, fick ett tips på ett forum..

Återkommer om de funkar, kan ju alltid hjälpa nån stackars som sitter o funderar på att stampa sönder sin dator nu,

Musse......

bara jag

Trädvy Permalänk
Avstängd
Plats
Nato?
Registrerad
Dec 2005

Ja, man kan ju undra sig varför dom tog bort installationsfunktionen i fullversionen

Landslide.nu - För er som vill diskutera allt mellan himmel och jord i där demokrati och yttrandefrihet ligger som högsta prio

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Umeå
Registrerad
Jul 2001

Jag har d inte fått igång demot ens, det kraschar då jag installerar det.

i7 3930k@4.5Ghz, 16GB ram, 1080

Trädvy Permalänk
Hedersmedlem
Plats
Bree
Registrerad
Feb 2002

*Flyttad*

STATIONÄR: CPU: 4790k @ 4.7 Ghz - GPU: ASUS GeForce GTX 1080 Ti 11GB STRIX GAMING OC - Minne: 16 GB Corsair Dominator - SSD: Samsung 850 Pro 500 GB - Skärm: Asus ROG SWIFT PG348Q Gsync 3440x1440
BÄRBAR: MacBook Air (2017)

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Halmstad
Registrerad
Dec 2003

På tal om detta spelet, är det någon annan som har problem med att få surround att fungera i det här spelet? Jag har ett Audigy 2 ZS och ett 5.1-system, men jag får inte 5.1 ljud i spelet eller i testet i audio-options.