Permalänk
Hedersmedlem

Jag vill se ett slot1 moderkort!

Permalänk
Medlem

haha, ett sånt som jag har =]

Permalänk
Medlem

Jag vill se ett par gula sockor

Visa signatur

Citera så att jag hittar tillbaka! AMD Ryzen 7 5800X3D | MSI B450 Tomahawk Max | 32GB Ballistix @ 3733/16 | EVGA 2070 | Crucial MX500 2TB | EVGA G2 750W | Windows 10

Permalänk
Medlem

Sorry, jag läste inte reglerna!!!!!! *shame!!!!!*

Permalänk
Medlem

Dags att väcka liv i denna tråden igen!

Jag vill sen en engångsgrill med mat på!

Visa signatur

Min webbsida!
"Svenskarna är välväxta, kraftiga, smidiga, i stånd att uthärda det hårdaste arbete, svält och nöd.
De är födda krigare, fulla av stolthet..." - Voltarie

Permalänk
Medlem

Det var längesedan man såg något liv i denna tråd.. men tror nästan på det Fullmoon sa lite tidigare.

Visa signatur

This time, like all times, is a very good one, if we know what to do with it.
If you don't go after what you want, you'll never have it. If you don't ask, the answer is always no. If you don't step forward, you're always in the same place

Permalänk
Medlem

Mycket möjligt, synd. Det var annars en rolig tråd.

Visa signatur

Min webbsida!
"Svenskarna är välväxta, kraftiga, smidiga, i stånd att uthärda det hårdaste arbete, svält och nöd.
De är födda krigare, fulla av stolthet..." - Voltarie

Permalänk
Medlem

Ja men det finns ju egentligen inget som hindrar att tråden kan få leva, men som du kanske har märkt så kommer den och går igen... det finns som ingen drivkraft att hålla den i liv längre stunder.
Men håller med det var/är en rolig tråd.

Visa signatur

This time, like all times, is a very good one, if we know what to do with it.
If you don't go after what you want, you'll never have it. If you don't ask, the answer is always no. If you don't step forward, you're always in the same place

Permalänk

Moderatorerna borde göra en tävling av det, ny tråd och en viss ram för vad som får önskas och flest poäng efter en månad får en extern disk

Eftersom jag föreslog det ska jag få starta med 10 poäng

Visa signatur

"If you are really extreme, you never let informed facts or the scientific method hold you back from your journey to the wrong answer." (jayhall0315)
Celeron 352 @ 7822.8mhz 50k Vantage 40k 3Dmark06

Permalänk

ingen skriver ju uppgifter..

Jag vill se ett betamax-videoband eller något annat ovanligt analogt lagringsmedia.

Visa signatur

Node 304: MSI Z87-I - Core i5 4670K - 8GB DDR3 1600Mhz Kingston HYPERX - Sapphire RX480 8GB - Crucial MX100 256GB
HTPC: ASRock H67M-GE - Core i3 2130 - 8GB DDR3 1600Mhz Corsair Vengeance - Intel X25-M G2 80GB
Laptop: Xiaomi Mi Notebook Air 13.3″

Permalänk
Medlem

Nu jävlar drar jag upp tråden! Vad gör man inte när man sitter på jobbet och har tråkigt?

Jag vill se eran Lunch för dagen!

Visa signatur

Stationär: R7 3700X - Strix B450-F - 2x16GB DDR4 3200MHz CL16 - RTX 2070 Super - 970 EVO Plus 1TB - 750W 80+ Gold - Fractal Design Define C - BenQ EX3501R
Bärbar: MacBook Pro 13 M1
Mobil: Apple iPhone 12 Pro Max

Permalänk
Medlem
Skrivet av Dedde:

Nu jävlar drar jag upp tråden! Vad gör man inte när man sitter på jobbet och har tråkigt?

Jag vill se eran Lunch för dagen!

Tyvärr så fick det bli en "icke tillagade" bild. Men mat som mat.

Roligt att du drog i gång tråden igen. Hade glömt bort den om jag ska vara ärlig.

Önskemål: Släng upp en bild på det efterlängtade eftermiddagsfikat. Nu när vi endå har det uppe på tapeten.

Visa signatur

👻 Konstnär på Hyttgatan 18 & en hängiven spöksamlare på hobbybasis
ASUS M52AD-NR001T | Intel Core i5-4460 | 8GB | Nvidia GTX 960 | Windows 10

Permalänk

Haha.. hade totalt glömt bort denna tråden Skoj att jag leder konstigt nog..

Visa signatur

I am Extrazz.

Permalänk
Medlem

Fika & fika .. men:

Praliner till biran är det närmaste jag kommer iaf.

Önskemål:
En negerboll på omslaget till en BD-porrfilm.

Permalänk

Över 3 timmar har gått så jag tar tillfälle att önska

Jag önskar en bild på en systemkamerarigg med en valfri frukt!

Visa signatur

Är en jobbig jävel. Lev med det.

| GA-X79-UP4 | i7-3930K @4.7GHz | ASUS GXT 680 4Gb | 2x ADATA 128Gb SSD RAID0 | 28TB mekaniska diskar (en fin häxblandning) | Corsair H100i | Fractal Design Define R4 | Corsair VENGEANCE 32Gb | Corsair HX850 80+ Gold |

Permalänk
Medlem

Skulle vilja se minst tre datormöss & en subwaymacka.

Permalänk

3 timmars regeln igen och sug på roliga bilder

Jag vill ha ett torn byggt av det som finns på ditt skrivbord (Nej du behöver inte använda allt )

Visa signatur

Är en jobbig jävel. Lev med det.

| GA-X79-UP4 | i7-3930K @4.7GHz | ASUS GXT 680 4Gb | 2x ADATA 128Gb SSD RAID0 | 28TB mekaniska diskar (en fin häxblandning) | Corsair H100i | Fractal Design Define R4 | Corsair VENGEANCE 32Gb | Corsair HX850 80+ Gold |

Permalänk
Medlem

Vill se en tjock bunt sedlar (typ 20+)...!

Visa signatur

Du skall icke stjäla, staten gillar inte konkurrens.

Permalänk
Medlem

Hittar omöjligen fler än sex sedlar här hemma en tisdagkväll. =(

Permalänk
Medlem

Jag vill se en 50+" plasma tv som används som skärm till datorn

Visa signatur

[Dator]: Asus-N56VM-S4034V ¤ [SSD] Intel-520-Series-240GB ¤ [Youtube - Fys]: ¤ Rygg & Bröst ¤ Mage & Triceps
[Graveringar]: ¤ Angel ¤ Devil + Tribal ¤ Dragon ¤
[Recensioner]: ¤ 3R System R201 ¤ Acousticase ¤ Colorsit ATX8010-A43 ¤ Lian Li PC7 SE ¤ Ultra X-Connect 500W ¤

Permalänk
Medlem

I´m out. Hittar ingen VGA-kabel & har eg. inte en 50" .. utan bara en 60" .. :(. Lycka till ni andra.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Hammar:

I´m out. Hittar ingen VGA-kabel & har eg. inte en 50" .. utan bara en 60" .. :(. Lycka till ni andra.

Ändrade till 50+ så nu är det bara att hitta kabeln

Visa signatur

[Dator]: Asus-N56VM-S4034V ¤ [SSD] Intel-520-Series-240GB ¤ [Youtube - Fys]: ¤ Rygg & Bröst ¤ Mage & Triceps
[Graveringar]: ¤ Angel ¤ Devil + Tribal ¤ Dragon ¤
[Recensioner]: ¤ 3R System R201 ¤ Acousticase ¤ Colorsit ATX8010-A43 ¤ Lian Li PC7 SE ¤ Ultra X-Connect 500W ¤

Permalänk
Medlem

Höhöö. Någon annan vinner. Bonusbild på plasman:

Permalänk

hmm inte mycket liv i den här tråden men jag kommer fortsätta, (foto/video intresserad jag som jag är xD)

Jag vill ha en bild på en kamera med för mycket lull lull.

Visa signatur

Är en jobbig jävel. Lev med det.

| GA-X79-UP4 | i7-3930K @4.7GHz | ASUS GXT 680 4Gb | 2x ADATA 128Gb SSD RAID0 | 28TB mekaniska diskar (en fin häxblandning) | Corsair H100i | Fractal Design Define R4 | Corsair VENGEANCE 32Gb | Corsair HX850 80+ Gold |

Permalänk
Medlem

I brist på annat att göra så utnyttjar jag 3-timmarsregeln och önskar mig en bild på en snö-ängel

Visa signatur

CPU: Ryzen 5 2600X Kylning: Noctua NH-D15 Moderkort: ROG Strix B-450-F GPU: MSI GTX 1070 Armor OC Minne: 32 GB Corsair Vengeance PRO PSU: EVGA Supernova 650 G2 Chassi: Phanteks Eclipse P400S