Permalänk
Proffsmoddare

Sonata Designer gravyr

Tjo

I ett plötsligt anfall av tristess beslöt jag mig för att gravera lite på ett av chassina som jag hade ståendes. Jag har spelat en hel del Bioshock senaste tiden och inspirerades lite av Art Deco stilen i spelet.
grunden på vänstersidan lagd

Grundläggande fyllning (more kommer)

Grunden för toppen lagd.

Mycket jobb kvar dock ska påbörja högersidan ikväll sen ska fyllning och detaljer samt färg läggas till efterhand.

Visa signatur

|i7 980X EE|CM V8|P6T Deluxe OC Palm edition|6gb ddr3 2000mhz|2st HD7950DCII|XFIFatal1ty|5,2TBhdd+2x80GBX25MSSD|LianLiPC201|CorsairHX1000|Samsung T240+3st BenQ 24"@Eyefinity MY FLICKR

Permalänk

Har inte spelat spelet så vetknappt vad det är ens för något Dock så verkar du ju hålla stilen att ha stadig hand o kunna ta det lungt när det behövs.

Var ett tag sedan man såg dig här så det är ju roligt med lite nya projekt.

ser bra ut i detta skedet blir det 2 färget eller en massa färger?

Visa signatur

I am Extrazz.

Permalänk
Medlem

gillar delen som ser ut som ett människohuvud med en cyberhjälm på sig : )
ptja, förövrigt så har vi heller inte glömt bort dig wolvie men kul att du håller oss uppdaterade =D

trevlig lördags kväll sweclockers!!

Visa signatur

Pennywise: Beep-beep Richie!

Permalänk
Proffsmoddare
Citat:

Ursprungligen inskrivet av JAxen
gillar delen som ser ut som ett människohuvud med en cyberhjälm på sig : )
ptja, förövrigt så har vi heller inte glömt bort dig wolvie men kul att du håller oss uppdaterade =D

trevlig lördags kväll sweclockers!!

Jag gör ju mest stora byggen som blir artiklar nuförtiden så det blir inte forumtrådar så ofta och eftersom mina artiklar endast publiseras på www.bit-tech.net så ser inte den inbitne swecaren så mycket av mig

Visa signatur

|i7 980X EE|CM V8|P6T Deluxe OC Palm edition|6gb ddr3 2000mhz|2st HD7950DCII|XFIFatal1ty|5,2TBhdd+2x80GBX25MSSD|LianLiPC201|CorsairHX1000|Samsung T240+3st BenQ 24"@Eyefinity MY FLICKR