Sista uppdraget i Rainbow 6 vegas?

Permalänk

Sista uppdraget i Rainbow 6 vegas?

Tjena, jag har kommit till det jag tror är det sista uppdraget i R6 vegas där man ska döda terrorist ledaren Irena.

Problemet är då att jag vet inte hur jag ska komma åt henne, det är ju meningen att dom gubbarna som är med en ska gå och hacka en dator när dom gör det så kommer tre st fiender ner med rep och när man dödar dom så står det "Failed, you didn't succed to kill Irena" eller nåt sånt.

Och jag undrar då hur jag ska gå till väga, jag har gått runt och försökt i en timme nu men vet inte hur, resten av spelet har jag klarat bra och det är ett riktigt bra spel men jag förstår inte hur man ska göra nu.

Tack på förhand.

Permalänk
Medlem

Sätt dina team-mates på att hacka datorn, en av dem kommer stå beredd med bössan när fulingarna kommer ner från taket. Ta hand om en av dem om du hinner, annars rusar du upp för trappan till vänster om datorn (när du tittar ut från kontoret). Ta hand om fulingarna där uppe (2-3st) och sedan resten som väntar innanför dörren. Irena smiter men du hinner ikapp henne när hon väntar på hissen varpå du kan avsluta henne.

Visa signatur

Det finns bara två sorters hårddiskar: de som har gått sönder och de som skall gå sönder.

Permalänk

ok tack så mkt ska testa