Permalänk

mobil display till data?

Tja! Nu ere helg å jag har lusst å fixa något rolig. Jag läste jusst en drös FAQs om Oled displayer. Blev sugen på att fixa en. Men plånboken är tunn... Därimot kom jag på att jag har en kartong med ca 50st mobil telefoner... allt från tegelstenar till dom nyare med färskärm å kamera. Så nu undrar jag om nån har kåpplings schema(heter det så:S) till någon mobil skärm? I sånna fall kanske ni kan länka till mig så kan jag se om jag har en sådan i kartongen. Eller om ni vet någon annan display från typ en video etc man skulle kunna använda... (har ju ett grovsopprum där man kan hämta lite smått å gått)

Permalänk
Medlem

gamla 3310 var rätt enkel att koppla till en dator.. sök på det

Visa signatur

Har varit på detta forum på tok för länge...

Permalänk

Man kan ju undra vars du har fått 50st mobiltelefoner ifrån

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av The_dreamer
Man kan ju undra vars du har fått 50st mobiltelefoner ifrån

Sammlade när jag jag va yngre.. Så jag plockade från sopprum och föräldrarnas jobb(snodde inte:P plockade dom gammla som skulle slängas)

Permalänk
Visa signatur

Petar i el-uttag. [img][/img]

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Catamenia
http://metku.net/index.html?path=mods/loginoki/index_eng

Gör som jani, mobilskärm i musen

COOOOOLT!!!

Visa signatur

Intel Core2Duo E6600 @ 3200MHz (8*400) | Corsair 3gb DDR2 PC6400 | Radeon HD4870 512mb | Corsair 520W | 320gb + 500gb | Gigabyte GA-P35-DS4 rev. 1.0

Citera mig så att jag hittar tillbaka! :]

Permalänk

Nu blev jag också sugen på att göra något, har en massa gamla mobiler själv. Dock så är jag usel på allt som har med elektronik att göra (koppla osv) så det skulle nog aldrig gå ändå.