1sane baja bash (nostalgi)

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Fivelstad
Registrerad
Feb 2005

1sane baja bash (nostalgi)

La in den gamla klassikern 1nsane, har laddat hem massor utav nya bilar och banor, men här är en liten film jag gjorde med hjälp utav Fraps och Moviemaker!
Kommentera!
http://video.google.com/videoplay?docid=7241076042118809327&h...

Intel Core 2 DUO 3.0ghz, 4.00gb RAM, HIS Raedeon HD 4870

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Göteborg
Registrerad
Aug 2007

Någon som vet vart man kan få tag på spelet nu för tiden? Kanske det bästa bilspel jag någonsin spelat, men det tyckandet bygger nog en hel del på associationer från när jag var liten skulle jag tro. Skulle ändå vilja testa spelet igen.

¤i7 3770K |Corsair 2x8192MB | ASRock Fatal1ty Z77 Professional | 2x Asus GTX 670 SLI |NZXT Switch 810¤

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Fivelstad
Registrerad
Feb 2005
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Volvo_Jonas
Någon som vet vart man kan få tag på spelet nu för tiden? Kanske det bästa bilspel jag någonsin spelat, men det tyckandet bygger nog en hel del på associationer från när jag var liten skulle jag tro. Skulle ändå vilja testa spelet igen.

Vet faktist inte riktigt vart man kan få tag på det tyvärr.
Men det är ganska roligt faktist!

Trädvy Permalänk
Medlem
Registrerad
Dec 2005

Du får nog leta på auktions sajter eller i um alternativa distributionssystem...

Trädvy Permalänk
Hedersmedlem
Plats
SteamVR
Registrerad
Maj 2002

Vi borde ha en swec-match i Insane
jag vet fler som kan vara med!

Every time you create an iterator: God kills a kitten.

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Fivelstad
Registrerad
Feb 2005
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Gi][Gurra
Vi borde ha en swec-match i Insane
jag vet fler som kan vara med!

Skulle inte vara helt fel

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Skellefteå
Registrerad
Sep 2002

lätt grymmaste spelet!

fattar inte att det inte finns fler liknande spel som är bra! borde ju gå hitta på oändligt med saker...

viss flatout, flatout 2 är ju bra, men dom har ju inte friheten!...aja kung iaf!

Har en matta som musen bara sviiiiscchar runt på...en svart....som svänger lite i underkant......// MER CO-OP ÅT FOLKET!

Trädvy Permalänk
Medlem
Registrerad
Jan 2006

Haha, minns när jag var ung o lirade detta med lillebrorsan.
Fast det är bara en stor tom map som man kan åka runt på
Om jag inte miss helt fel så fanns det bufflar på ngn map? Har minnen att jag o brorsan förgäves brukade försöka köra över dem.

All datorprestanda kan jämföras i kronor och ören (kr/poäng). Exempel: Prestanda/krona på grafikkort | Shadowk på YouTube | www.intrnet.se

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Fivelstad
Registrerad
Feb 2005
Citat:

Ursprungligen inskrivet av michael123
Haha, minns när jag var ung o lirade detta med lillebrorsan.
Fast det är bara en stor tom map som man kan åka runt på
Om jag inte miss helt fel så fanns det bufflar på ngn map? Har minnen att jag o brorsan förgäves brukade försöka köra över dem.

Det finns djur, som tex. bufflar. Men det går köra över dom, dom flyger typ iväg då haha XD

Trädvy Permalänk
Medlem
Registrerad
Jan 2006
Citat:

Ursprungligen inskrivet av spunkpowa
Det finns djur, som tex. bufflar. Men det går köra över dom, dom flyger typ iväg då haha XD

Jo juste, haha dom flög

All datorprestanda kan jämföras i kronor och ören (kr/poäng). Exempel: Prestanda/krona på grafikkort | Shadowk på YouTube | www.intrnet.se