Permalänk
Medlem

Moto GP 07?

Hej

Hittade ingen konkret tråd om spelet här på sweclockers så jag tänkte om ni kunde dela med er av erfarenheter kring detta spel.
Är det snyggt, bra grafik?
Kräver det rejält krutigt system för att kunna flyta på med hög grafik?
Känslan, styrning osv?
Bättre än före detta moto gp spelen? Syftar mest på Moto GP 3 som var det förra till PC.
Multiplayer?

Om ni har nått utöver dessa frågor ni vill komplettera med så är det bara att skriva. Priset verkar iaf vara fint för att vara ett nytt spel, och när man kollar på bilderna så verkar det vara snyggt. Dåligt att det inte finns demo till pc ute Om det finns så länka gärna)

Visa signatur

"Once u go Intel, U never go back"

Permalänk
Medlem

Hej.

Varför inte ta o kolla på bilderna och filmerna från in-game? http://www.fz.se/spel/?id=6855

Tror inte det är _så_ krävande. Kunde köra det med mitt gamla grafikkort (GeForce 6600 256MB) med allt på max med nada lagg.

Det är mycket roligare än MotoGP 3, ja. MotoGP 2007 har multiplayer-stöd.

Visa signatur

Citera mig om du vill att jag ska hitta till ditt svar.
airikr.me /device:desktop. Andra projekt: Keizai, Koroth & Serenum.

Permalänk
Medlem

Flyter på min bärbara.

Känslan tycker jag är bättre än 03. Både fartkänslan och styrningen.

Visa signatur

Amd 64 3500+ winchester, MSI k8neo 2 platinum, Leadtek GeForce 6800 Gt **** Asus G2S, Core2duo T7500 santa rosa, 2 gb ram, GeForce 8600 gt 256 mb ddr3.

Permalänk

Jag tycker det är riktigt kul, Jag kör spelet med alla inställningar på max i 1680*1050 och det flyter på som om grafikkortet inte ens svettades så det är ju inte särskilt krävande trots att det är snygg grafik.

Edit: Kör med datorn i sign.

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av RealMadrid
Jag tycker det är riktigt kul, Jag kör spelet med alla inställningar på max i 1680*1050 och det flyter på som om grafikkortet inte ens svettades så det är ju inte särskilt krävande trots att det är snygg grafik.

Edit: Kör med datorn i sign.

Jag tycker att jag har en hyffsat bra burk men min dator svettas som fan av gp07. Vad har ni i era burkar som gör att det går så bra på max?

Visa signatur

...Many soldiers eighteen years, drown in mud no more tears. Surely a war no-one can win, killing time about to begin...

Permalänk

sånna här spel är det värsta jag vet när man styr med piltangenterna, så införskaffa något som är roligare att spela med=)

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av skoteridioten
Jag tycker att jag har en hyffsat bra burk men min dator svettas som fan av gp07. Vad har ni i era burkar som gör att det går så bra på max?

Om du tittar på hans sign så står det att han har XFX 8800GTS 320Mb och Quad Core

Permalänk
Medlem

Fick hem mitt exemplar av moto gp 07 idag. Och jag vet inte riktigt vad jag skall säga.
Har hittills, bara testat lite smått. Bra stöd för xbox 360 controllern (behövde inte göra några som helst inställningar på den fronten). Bra känsla, av det lilla jag hann testa. Dock så var grafiken oerhört ful enligt mitt tycke. Nog för att jag körde i 1024x640 (men det borde räcka), med allt på högsta, 4x AA och 8 AF, Testade 1900x1200, då tog det flera sekunder för att ens kunna hoppa tillbaka till menyerna Mitt grafikkort är väll det som flaskhalsar. Men jag tycker att det borde sett bättre ut efter alla snygga screenshotsen? :S

Visa signatur

"Once u go Intel, U never go back"