WoW - Årets skämt?

Permalänk
Medlem
Visa signatur

Corsair 450 W, Gigabyte GA-P35-DS3, Intel E2160 @ 3 GHz, HD3870, 250GB S-ATA, Corsair DDR2 2046Mb Twin2X 6400
"Redan de gamla grekerna trodde sig leva i nutiden."

Permalänk

Haha, ja. Det är ju sjukt skrattretande hur dåligt de skriver.

Permalänk
Keeper of the Bamse

Ja, så wow-communityn är helt jävla retarded, big whoop, wadda fight about it?
Jag fattar inte vad grejen är riktigt. Lirar inte wow men kan ju fatta att det har blivit stort. Vad vill du komma fram till egentligen?

Visa signatur

i7 10770K, NH-D15. 16GB corsair. RTX 3080. 3TB nvme. Samsung G9. Fractal Torrent Compact. Corsair RM850.
Logitech G pro wireless mouse. Logitech TKL915 wireless. Logitech Pro X Wireless.
Macbook pro M1 (16GB, 512GB). HP Reverb G2.
www.bamseclockers.com

Permalänk
Medlem

En av anledningarna varför jag inte läser så mycket på spel forum, förutom när det gäller nyheter m.m vill säga

Visa signatur

Master of Disaster

Permalänk

mm älskar alla wow hatare, bara för att nåra spelar dygnet runt gör alla det, bara för att nåra har problem med att stava har alla det...

skulle nästan säga det är tvärt om på wow forum, det finns ruskigt många trådar där folk skrivit flera a4 långa inlägg om nått där det finns en massa stora uträckningar m.m.

Visa signatur

Okay, what am I doing?
I'm chasing this guy.
Nope. He's chasing me.

Permalänk
Medlem

HAHA vet inte om jag garvar extra mycket för att det är sent, men jag har garvat oavbrutet i 2 minuter nu hahah, garvar medans jag skriver..

Wrap of lizard king HAHAHA

EDIT: hahaha garvar fortfarande bara ja tänker på de

Visa signatur

Maincomputer 4x128gb SSD i raid0 = snabb. I7 4770k@4.4GHZ med en stor jädra fläkt (kommer inte ihåg namnet på rak arm. Asuis Z87-Delkuxe, 2x R9280X.. Madcatz (Tangentbord Cyborg Strike 7), Rat 9 och så hörlurarna såklart, Freq5. [/Madcatz] :P.. Massa annat som jag inte orkar skriva här :)

Permalänk
Medlem

Rätt löjligt egentligen, finns folk som han i WoW-tråden i alla spel, bara att folk bara bryr sig om WoW-spelare eftersom det är så stort. Behöver inte betyda att alla som faktiskt spelar det är puckade tolvåringar.

Visa signatur

LG OLED77CX • Intel i9 10900K @ 5.0GHz • Noctua NH-D15 • ASUS Strix Z490-H • Corsair 32GB DDR4 3200MHz • GIGABYTE RTX 4080 • Phanteks Evolv X • Corsair RM 850W V2

Permalänk
Hedersmedlem

*Tråd låst*

Diskussionsvärdet < 0