Slutlåten till Portal finns var?

Trädvy Permalänk
Avstängd
Plats
Nacka
Registrerad
Feb 2007

Slutlåten till Portal finns var?

Nu när man spelat klart det kanske mest intressanta spelet någonsin så vill jag ha slutlåten på Mp3:n Så jäkla bra att det inte är sant. Men jag kan inte hitta filen :'( Har rotat runt i steam-foldern ett bra tag nu men utan framgång. Var ligger ljdufilerna?

"Jo men det var exakt det jag menade med att den enda moddningen detta galleriet innehåller är Sanningsmodifikation och photoshoppande :)"

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Göteborg
Registrerad
Jul 2007
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Crimson

Måste bara hitta slutlåten i .mp3 format så jag kan lyssna på den medans jag gör rästen av alla challanges ^__^

//EDIT:
Har fixat slutlåten nu med i mp3 format ^___^

Föreslår att du skriver ett PM till Crimson.

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Timrå
Registrerad
Feb 2002

[ASUS Maximus IX Code | Intel i7 7700k@5GHz | Corsair Vengeance RGB 16Gb | GeForce GTX 1080 | Custom Loop Cooling]
Det heter DATOR, inte DATA!

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Rimforsa
Registrerad
Jun 2003

Credits O_o, låten heter faktistk Still alive!

http://surl.se/picture/200710/138140.mp3
dra ner dendär, döp om till portal_still_alive.mp3 , så har ni den äkta varan, direkt ifrån portal's gcf.

Core i5 4,5Ghz - Asus P8P67 B3 - Corsair 8GB CL9 1600Mhz VENGEANCE - GTX1070 - Intel SSD 320 120GB + Samsung EVO 850 250GB + SATA2 500GB HDD - Define R4 -Creative X-Fi - Corsair HX 650w -Asus Swift PG278QR -
- Asus ZenBook UX32VD m. Samsung 840 250GB SSD & +8 GB DDR3 1600MHZ - TrackIR 4 Pro
- Canon EOS 550D
Mer CO-OP åt folket!

Trädvy Permalänk
Avstängd
Plats
Nacka
Registrerad
Feb 2007

Tack!

"Jo men det var exakt det jag menade med att den enda moddningen detta galleriet innehåller är Sanningsmodifikation och photoshoppande :)"

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Örebro
Registrerad
Jul 2004

Älskade spelet lika mycket som jag älskade låten i slutet. Underbat!

Det var High noon. Om solen i Africa en truckförare kommer från East till Weast på huvudvägen. och exact vid eqvatorn vid Africa. Landskapet är totalt slät.
-haxorn

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Falun
Registrerad
Dec 2003

haha den där låten är ju så underbar , kan inte nån göra musikvideo av den .. just att texten och musiken är synkad gör den ju extra bra.

RYZEN 7-1700X@3.8GHz ,ASUS Crosshair VI HERO ,G.skill Ripjaws V Black 3600MHz 16GB ,Noctua NH-D15-SE-AM4 ,Samsung 960 EVO NVMe M.2 SSD 250GB , ASUS Geforce GTX 1080ti Gaming OC ,Fractal Design Define R5 , Corsair HX750i 750W

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Stockholm
Registrerad
Feb 2005

Det är så underbar kombination med extremt elaksinnade robotar men som framträder som gulliga. Mycket bra låt! Hehe, "Even though you broke my heart, and killed me".

i7 920 | 12GB DDR3 | GTX 480 | GA-X58A-UD7 | 160GB SSD X25-M G2 | 1TB F3 HD103SJ | W7 64-bit | Mac Mini
Webb: bluekitestudios.com

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Stockholm
Registrerad
Jul 2004
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Harakiri
just att texten och musiken är synkad gör den ju extra bra.

Jo... Det är en tendens som många låtar har.....

I'm not even angry! I'm being so sincere right now!

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Falun
Registrerad
Dec 2003
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Harakiri just att texten och musiken är synkad gör den ju extra bra.

Citat:

Ursprungligen inskrivet av aegon Jo... Det är en tendens som många låtar har..... I'm not even angry! I'm being so sincere right now!

Jag kan inte påstå att många låtar har visad text samtidigt som det sjungs på videon , det finns såklart men många = ... nääe. (sträcker ut tungan åt sarkasmen)

EDIT: Video - dålig kvalite dock
http://www.youtube.com/watch?v=TsD69rOETMQ

EDIT2: Video - bättre kvalitet.
http://news.filefront.com/portal-ending-cinamatic-slight-spoi...

RYZEN 7-1700X@3.8GHz ,ASUS Crosshair VI HERO ,G.skill Ripjaws V Black 3600MHz 16GB ,Noctua NH-D15-SE-AM4 ,Samsung 960 EVO NVMe M.2 SSD 250GB , ASUS Geforce GTX 1080ti Gaming OC ,Fractal Design Define R5 , Corsair HX750i 750W

Trädvy Permalänk
Hedersmedlem
Plats
Linköping
Registrerad
Okt 2006

älskar låten loopar den

Trädvy Permalänk
Medlem
Registrerad
Aug 2005

Underbar låt.

Till de som gillar videon vill jag påminna om denna http://www.youtube.com/watch?v=qA-UqKAv1rE

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Stockholm
Registrerad
Sep 2006

Någon som vet vad artisten heter?

Failure is not an option. It comes bundled with your windows installation.
AMD Phenom2 X4 965 | Gigabyte GA-MA790FXT-UD5P | 4GB Corsair XMS3-12800DHX | XFX HD5870 | Asus XONAR D2 | 80GB Intel X25-M | 1TB Western Digital Caviar Green

Trädvy Permalänk
Medlem
Registrerad
Jan 2006
Citat:

Ursprungligen inskrivet av MrPasty
Någon som vet vad artisten heter?

Jonathan Coulton skrev låten och Ellen McLain sjunger

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Corvallis, OR, USA