RF online nu gratis nedladdning på deras hemsida

Permalänk

RF online nu gratis nedladdning på deras hemsida

gick av en slump in på en random FZ länk å fick se detta hmmm tankte jag kanske kan vara värt att testa gratis är ju gott heter det ju

RF Online (FZ nyhet)

Visa signatur

ASUS B550-f-Gaming, R9 5800X3D, HyperX 3200Mhz cl16 128Gb ram, rtx 3070ti.
[Lista] De bästa gratisprogrammen för Windows
[Diskussion] De bästa gratisprogrammen för Windows

Permalänk
Medlem

Höm ok

''So whats The catch?''
Jag menar betalar man inte i den här typen av spel har man oftaste sämre chans än dom som betalr eller betalade innan/eller så ligger det där härliga programmet GameGuard som är i samma klass som Root-kit,''ja så brukar det ju va på dom flesta gratis koreanska spelen.
där av blev man lite fundersam.

Visa signatur

Motherboard:Asrock Z370 Extreme4
Cpu:Intel I5 8600K@Stock
Memory: Corsair Vengeance LPX 16Gig 3200Mhz
Gpu:PNY GTX 1080 8GB

Permalänk
Medlem

Tackar för tipset! Varit bra sugen på att testa detta spelet men ville inte då det kostade i månaden.

Visa signatur

Vivi Orunitia- "How do you prove that you exist...? Maybe we don't exist..."

Permalänk
Sötast

Haha, snacka om totalflopp till spel.

Jag fick en polare att bli sugen på det, tog väl 5dagar sen var han trött på det. Så då provade jag det istället, det tog mig 3 timmar

Permalänk
Medlem

verkar vara helt gratis ingen Shop där man får köpa items och sånt.
hur är det med Anti-cheat på detta spel den har väll inte Nguard/GameGuard,eller liknande root-kit om inte kan det iaf vara värt ett försök om det ändå är gratis...

Visa signatur

Motherboard:Asrock Z370 Extreme4
Cpu:Intel I5 8600K@Stock
Memory: Corsair Vengeance LPX 16Gig 3200Mhz
Gpu:PNY GTX 1080 8GB

Permalänk
Medlem

Bara musiken får ju en att älska spelet. Den håller iaf på att patcha nu så snart får man väl spela hoppas jag.

Edit: Jag valde Novus eller vad den hette när man fick välja server.

Edit2: Har väl gett det en chans nu och man kan väl minst sagt säga att jag är glad att jag inte har köpt det förut...Usch vilket skitspel.

Visa signatur

Vivi Orunitia- "How do you prove that you exist...? Maybe we don't exist..."

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av gavve
Bara musiken får ju en att älska spelet. Den håller iaf på att patcha nu så snart får man väl spela hoppas jag.

Edit: Jag valde Novus eller vad den hette när man fick välja server.

Edit2: Har väl gett det en chans nu och man kan väl minst sagt säga att jag är glad att jag inte har köpt det förut...Usch vilket skitspel.

jo höll på att bli tokig bara på inledningen när man får lära sig hur man spelar spelet... musiken var bara iriterande tyckte jag...
tyst som satan i början så man drar upp ljudet å så får man sitta å dra ner hela tiden hör de blir bara högre å högre ...

Visa signatur

ASUS B550-f-Gaming, R9 5800X3D, HyperX 3200Mhz cl16 128Gb ram, rtx 3070ti.
[Lista] De bästa gratisprogrammen för Windows
[Diskussion] De bästa gratisprogrammen för Windows