Butik i Göteborg som säljer Half Life Episode 2?

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Mölndal
Registrerad
Okt 2005

Butik i Göteborg som säljer Half Life Episode 2?

Hej

Som sagt jag letar efter Half Life 2 Episode Two. Men vill inte köpa båda Half Life 2 och Episode 1, utan bara Episode 2. Konstigt nog verkar detta vara ganska svårt att hitta!

Är det någon här som vet vart man kan köpa Episode two utan det andra? och inte online för vill helst inte vänta utan bara åka och köpa idag....

Butiken skall också finnas i Göteborgs området...

MVH

Alexander

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Borås
Registrerad
Jul 2004

Orange Box är det enda som säljs i butik, du kan inte köpa EP2 separat förutom online.

Dock rekomenderar jag dig Orange box i alla fall, då Portal är det bästa spelet i paketet och Ep2 sämst.

Speldator: i7-8700k, 16GB DDR4, GTX1070
Server 1: SB 2500k, MZI -P67GD55, 32GB DDR3, Corsair MX 240GB SSD
Surface Pro 2017, Konsoler: Typ alla, Oculus Rift

Trädvy Permalänk
Medlem
Registrerad
Apr 2006
Citat:

Ursprungligen inskrivet av MugiMugi
Orange Box är det enda som säljs i butik, du kan inte köpa EP2 separat förutom online.

Dock rekomenderar jag dig Orange box i alla fall, då Portal är det bästa spelet i paketet och Ep2 sämst.

Tvärtom säger jag men smaken är som baken.

Intel i7 6700k - Corsair H115i - Asus Maximus Hero VIII - Corsair DDR4 3000MHz Vengeance LED - Asus Strix GTX 1080 Ti - Corsair RM750x - Asus ROG Swift PG279Q - Samsung 840/850/960 - Corsair Obsidian 750D - Asus Xonar Essence STX - Sennheiser HD650

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Haninge
Registrerad
Okt 2003
Citat:

Ursprungligen inskrivet av MugiMugi

Men både Portal och Team fortress 2 följer väl med i Episode Two paketet?

Antec 182p | Intel Core i7 920 @ 3.9GHz | Asus P6T Deluxe V1 | Sapphire HD4870 1GB Toxic @ 820/1150MHz | 6GB Corsair Dominator 1600MHz @ 7-7-7-20 1T | WD VelociRaptor 120GB + WD Caviar Black 1TB | Creative X-Fi Titanium pci-e | Corsair 750W | Noctua NH-U12P + NF-P12 Fans | Logitech G5 Laser Mouse + UltraX Premium Keyboard

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Titta bakom dig.
Registrerad
Sep 2005

Det heter inte Episode Two paketet. Det är Orange Box som innehåller 3 spel. Om man vill ha något löst så får man köpa det via Steam.

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Varberg
Registrerad
Mar 2003

Orange Box innehåller väl Half-Life 2, Episode One, Episode Two, Team Fortress 2 och Portal?

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Göteborg
Registrerad
Okt 2004

japp 5 st olika

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Göteborg
Registrerad
Nov 2006

Re: Butik i Göteborg som säljer Half Life Episode 2?

Snurrade omkring på nätet och såg att de som inte vill investera i "The Orange Box", utan endast vill köpa Episode 2 får vänta till den 31:a december.

Trädvy Permalänk
Avstängd
Plats
Kolsva
Registrerad
Sep 2003
Citat:

Ursprungligen inskrivet av dmr
Tvärtom säger jag men smaken är som baken.

Exakt, visst var portal roande i 3-4h men sen var man klar och torkade häcken och gick vidare

ATI TALIBAN.
Är inte någon expert, men jag har inte akne heller.
NEVER UNDERESTIMATE THE POWER OF STUPID PEOPLE IN LARGE GROUPS.. "Betala i förskott på blocket?" tråden.