Butik i Göteborg som säljer Half Life Episode 2?

Permalänk
Medlem

Butik i Göteborg som säljer Half Life Episode 2?

Hej

Som sagt jag letar efter Half Life 2 Episode Two. Men vill inte köpa båda Half Life 2 och Episode 1, utan bara Episode 2. Konstigt nog verkar detta vara ganska svårt att hitta!

Är det någon här som vet vart man kan köpa Episode two utan det andra? och inte online för vill helst inte vänta utan bara åka och köpa idag....

Butiken skall också finnas i Göteborgs området...

MVH

Alexander

Permalänk
Medlem

Orange Box är det enda som säljs i butik, du kan inte köpa EP2 separat förutom online.

Dock rekomenderar jag dig Orange box i alla fall, då Portal är det bästa spelet i paketet och Ep2 sämst.

Visa signatur

Speldator: Ryzen 7800X3D, 64GB DDR5, RTX 3070
Server: i7-8700k, 32GB DDR4, RTX2080
Steam deck + de fiesta konsoller.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av MugiMugi
Orange Box är det enda som säljs i butik, du kan inte köpa EP2 separat förutom online.

Dock rekomenderar jag dig Orange box i alla fall, då Portal är det bästa spelet i paketet och Ep2 sämst.

Tvärtom säger jag men smaken är som baken.

Visa signatur

Intel i7 10700k - Noctua NH-D15 chromax - Asus Maximus XII Hero - G.Skill 32GB 3600MHz Trident Z Neo - MSI RTX 3080 GAMING Z TRIO - Corsair RM750x V2 - Phanteks P600S - Asus ROG Swift PG329Q - Sennheiser HD650

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av MugiMugi
Dock rekomenderar jag dig Orange box i alla fall, då Portal är det bästa spelet i paketet och Ep2 sämst.

Men både Portal och Team fortress 2 följer väl med i Episode Two paketet?

Visa signatur

Fractal Design R5 | AMD 5800X3D | Asus ROG Crosshair VII Hero (Wi-Fi) | EVGA GeForce RTX 3090 24GB FTW3 ULTRA | 32GB G.Skill Trident Z 3600MHz CL14 | Ett gäng M.2 NVMe SSD| Corsair 750W | ROG RYUJIN 240 with Noctua Fans |

Permalänk

Det heter inte Episode Two paketet. Det är Orange Box som innehåller 3 spel. Om man vill ha något löst så får man köpa det via Steam.

Permalänk

Orange Box innehåller väl Half-Life 2, Episode One, Episode Two, Team Fortress 2 och Portal?

Permalänk
Medlem

japp 5 st olika

Permalänk
Avstängd

Re: Butik i Göteborg som säljer Half Life Episode 2?

Snurrade omkring på nätet och såg att de som inte vill investera i "The Orange Box", utan endast vill köpa Episode 2 får vänta till den 31:a december.

Permalänk
Avstängd
Citat:

Ursprungligen inskrivet av dmr
Tvärtom säger jag men smaken är som baken.

Exakt, visst var portal roande i 3-4h men sen var man klar och torkade häcken och gick vidare

Visa signatur

ATI TALIBAN.
Är inte någon expert, men jag har inte akne heller.
NEVER UNDERESTIMATE THE POWER OF STUPID PEOPLE IN LARGE GROUPS.. "Betala i förskott på blocket?" tråden.