Flygsimulator som INTE är hardcore

Permalänk

Flygsimulator som INTE är hardcore

Hej!

Jag är ute efter en skojig flygsimulator som inte då ska vara den mest verklighetstrogna som världen skådat. Jag vill helt enkelt kunna starta spelet, flyga/ flyga och fajtas någon timme utan att först behöva plöja flera ton av manualer.

Jag vill minnas att jag spelade FA 18 Hornet 3.0 för många år sedan och tyckte det var OK. Men jag vill som sagt inte råplugga manualer för att kunna flyga, utan gärna att man lär sig detaljerna allt eftersom!

Hoppas ni kan komma med sköna tips! Datorn jag ska spela på är den i sign!

MVH

KJ

Visa signatur

AMD Phenom II X4 965 BE @ 3.8 GHz[] 8 Gb Corsair XMS3 1600 MHz [] HIS 6950 2Gb [] Creative X-Fi Platinum [] Antec P182 [] Corsair 550W []

Asus EEE PC 1000H (2 gb minne)

Permalänk
Geeks
SweClockers

Både IL2 Sturmovik och Lock-on går att köra utan de "avancerade" sakerna. Bara stänga av i inställningarna. Sen kommer du upptäcka att det är mycket roligare när det krävs lite skills för fightas.

Visa signatur

» Kontakta oss » SweClockers på Facebook » SweClockers på Youtube » Blips of SweClockers (Spotify)
» Pappa till Moderskeppet » SweClockers chefredaktör 2007–2015

Permalänk

Japp, det brukar ju vara så. Dock så tycker jag att det är skönt att först bara kunna spela lite för att se om spelet "känns" bra. Typ som med silent hunter 3, där jag först "bara" spelade och sedan mer gick in i detaljer

Visa signatur

AMD Phenom II X4 965 BE @ 3.8 GHz[] 8 Gb Corsair XMS3 1600 MHz [] HIS 6950 2Gb [] Creative X-Fi Platinum [] Antec P182 [] Corsair 550W []

Asus EEE PC 1000H (2 gb minne)

Permalänk
Medlem

Blazing Angels Squadrons of WWII

Tycker jag är jävligt roligt iallfall, speciellt då man ska försvara paris, flyga igenom eifeltornet å shit.

Visa signatur

[Arrogance]-[5800X+6900XT]-[Win10]

Permalänk

Det låter bra! Det ska jag undersöka närmare!

Jag tycker också att microsoft combat sim 3 verkar vara bra... någon som har en åsikt om det?

MVH

Visa signatur

AMD Phenom II X4 965 BE @ 3.8 GHz[] 8 Gb Corsair XMS3 1600 MHz [] HIS 6950 2Gb [] Creative X-Fi Platinum [] Antec P182 [] Corsair 550W []

Asus EEE PC 1000H (2 gb minne)