Extern dockningsstation för serialata-hårddiskar

Permalänk
Medlem

Äntligen!
Nu kan jag till slut börja jobba på att byta ut alla äckliga Skivor mot ett disk-ställ istället... en liten snurra med diskar istället för ett enorm åbäke med skivor... mums Nu ska bara film och spel börja levereras i format som går att lägga över på disk lagligt också.

F.ö. Någon som vet varför tillverkare envisas med att forma diskarna i så otroligt fula former? Varför har ingen bara gjort en slät låda med disken i? Ok visst, kör med kylfänsar istället, men den grundläggande formen kan väl ändå vara rak istället för en massa rundade hörn, formpressade lock och annat... Jag menar, tittar man på bilden här, varför kan inte sidorna vara raka? Varför ska halva disken vara formad efter innehållet, medan den andra är helt vinkelrät? Det minsta de kan göra är ju att fylla ut det extra utrymmet vid hörnen och alla konstiga formpassade kanter med flänsar... men icke... Den här produkten är ju en störtskön idé, men den förstörs ju lite av 80-tals-flashbacken som kommer så fort man tittar på disken...

Visa signatur

Xbox Live - Firaphex
Jag har inte alltid rätt, men jag utgår från det tills jag ser bevis på annat. Citera för svar
2008-06-18, Dagen då integriteten ställdes tå mot tå med maktmissbruket och förlorade.