Company of heroes opposing fronts installations problem

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Borlange
Registrerad
Okt 2007

Company of heroes opposing fronts installations problem

Jag har forsokt att installera spelet ( se titel ) men utan framgang. Jag har fixat senaste drivrutinen for grafikkortet och datorn ska klara av spelet galant. Jag har aven det forsta CoH och kan spela det utan problem.

Vid sjalva installationen sa kommer jag till rutan dar man knappar in cd-keyn och sen valjer vart spelet ska installeras. Jag valjer allt det och nasta ruta kommer upp, men endast i max en sekund. Sen forsvinner rutan och ingenting mer hander. That's it. Sa har nagon stott pa samma problem eller kan hjalpa mig iallafall?

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Sverige
Registrerad
Nov 2003

En kompis hade samma problem. Han stängde av sitt virus program och det löste sig. Ett annat tips kan vara att installera 2gb patchen. Sen när du ska spela Operation Market Garden så får du skriva in din cd key. Dvs att du inte installerar OP.

Intel Core i7 950, 3.06GHz | Asus Sabertooth X58 | Gigabyte GeForce GTX 780 3GB OC | Corsair 16GB 1600MHz | 120GB 2.5" SSD Intel X25-M + 120GB 2.5" SSD OCZ Vertex 2 + Samsung 840 EVO Basic 250GB + 1TB Samsung Sata | BenQ XL2420T