Trådlös kontroll till 360

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Ekerö
Registrerad
Feb 2007

Trådlös kontroll till 360

Jag undrar hur jag får min trådlösa kontroll till min 360 å funka. när jag trycker in stora knappen på kontrollen så blinkar ringen, men slutar blinka när jag släpper knappen. nån som vet?

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Varberg
Registrerad
Mar 2003

Är den ny eller gammal?
Har du tappat den i golvet?
Har du vanliga battier eller batterypacks?

Många frågor.

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Ekerö
Registrerad
Feb 2007

den e hyffsat ny, köpte beggad igår... ca 6 månader gammal kanske
den är hel å kry
vanliga batterier

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Göteborg
Registrerad
Jan 2006

Man måste väll "Ställa in" kontrollerna till varje enskild xbox, gissar på att du gör det inne i inställningarna någonstans, om du inte har någon annan kontroll, vette fan

Vem orkar uppdatera den här signaturen egentligen? Kommer ju ny teknik hela tiden :(

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Varberg
Registrerad
Mar 2003

Du har alltså inte använt den än?

Prova att starta den och konsolen, tryck på sensor-knappen på båda så att konsolen hittar kontrollen och vice versa. Om du köpte den begagnad lär den leta efter sin förra ägare så att säga.

De är verkligen kopplade till konsolerna, för jag var på 360-lan i fredags (8 pers, fyra konsoler) och där blev det koordinerade anfall för att försöka få över kontrollerna till en annan maskin

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Borås
Registrerad
Jul 2004

Starta upp Xbox 360, sen gämte powerknappen finns det en vit liten knapp, tryck på den en gång. Sedan starta din Xbox kontroller, sedna titta på den sidan där LT,RT knapparna finns, där finns en liknande vit knapp tryck nu på denna.

Detta ska få okntrollen att synka med dina nya Xbox 360.

Speldator: i7-8700k, 16GB DDR4, GTX1070
Server 1: SB 2500k, MZI -P67GD55, 32GB DDR3, Corsair MX 240GB SSD
Surface Pro 2017, Konsoler: Typ alla, Oculus Rift