Frozen acount på world of warcraft?

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
stockholm
Registrerad
Aug 2006

Frozen acount på world of warcraft?

Hej

Jag spelade World of war craft för nått år sen och nu skulle jag vilja se vilken level min "gubbe" är på och vilken server den är på.
Jag loggar in på Acount management och där borde det ju stå tycker man, men jag hittar det iaf inte. det står bara att mitt acount är fryst eftersom jag inte spelat på så länge och att jag måste betala om jag vill börja spela igen. Men det måste ju gå att se vilken level gubben var på och vilken server den spelar på?

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
-
Registrerad
Dec 2004

Ett sätt jag vet man kan se dom på är att göra character transfer, dock så måste man veta vilken server karaktären var på isåfall.

Även jag har letat efter en "Whats my character" funktion. Lite smådåligt.

Det fanns en gång en båt...

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
stockholm
Registrerad
Aug 2006

Ok men man tycker ju att det borde gå på något annat sett, har ingen aning om vilken server det var och det finns ju en heldel att völja på=/

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Bakom Skärmarna
Registrerad
Jun 2006

armory finns ju. om du vet va den heter

Dator : i7 Extreme 965; 24GB Ram; GTX 680; Fractal Design Define R4; 3st 24" DELL 2407WFP
Kamera - Canon EOS 7D | Canon 75-300mm F/4-5,6 | Sigma 18-70mm F/2,8-4 | Canon 50mm F/1.8

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
stockholm
Registrerad
Aug 2006

Armory?

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Esbo, Finland
Registrerad
Feb 2005

Armory funkar inte... characters som varit inaktiva en tid tas bort tror jag. Och dessutom har nog armory inte funnits i ett år.

Kolla Warcraftrealms.com

Edit: För att klargöra lite... gå in på warcraftrealms.com... sedan realm data->char history och gör en sökning.

Instead, why don't you go get me a big cup of coffee with so much fake sugar that the coffee itself gets cancer?

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
stockholm
Registrerad
Aug 2006

ja tror inte acountet är borta för det står så här

"Frozen
This account has been frozen and cannot be used for playing. Please add a payment below to reactivate this account."

jag var inne på Warcraftrealms.com och hittade min gubbe, den ligger på warsong och är level 25:) tack så mycket för hjälpen!

Trädvy Permalänk
Medlem
Registrerad
Dec 2005

Men alltså, bläddra igenom alla servrar på Character Transfer då? då kommer du ju hitta den till slut och du slipper aktivera ditt konto.

» Bytt namn ifrån "cyme"
» Citera mig vid svar så jag hittar tillbaka!
» Gillar du Trance/Vocal-Trance? Spana in min playlist på Spotify här.

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
stockholm
Registrerad
Aug 2006

ja tror inte acountet är borta för det står så här

"Frozen
This account has been frozen and cannot be used for playing. Please add a payment below to reactivate this account."

jag var inne på Warcraftrealms.com och hittade min gubbe, den ligger på warsong och är level 25:) tack så mycket för hjälpen!