Fel på Desperados :(

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Motala
Registrerad
Aug 2006

Fel på Desperados :(

Tjena,
Jag installerade Desperados 2 igår och när jag skulle starta det så får jag upp ett felmeddelande. Det står såhär:

http://www.fuskbugg.se/luftpos tc/error.JPG

Jag har installerat nyaste drivrutinerna till graffe kortet men det hjälpte inte. Jag har ett Geforce 8800 gts 640 mb så det kan inte vara problemet iallafall.

tack i förhand,
tevyn

//TevyN

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Karlskrona
Registrerad
Feb 2007

Köpte detta spel för ett par månader sedan, då det var ett erbjudande med 3 spel för 100kr. De andra spelen var Faces of War (kul) och nån annat skit som jag inte kommer ihåg namnet på.
Iaf så är desperados 2 rätt buggigt och jag hade problem att kolla på filmerna i spelet. Jag laddade hem Bink rad tools och såg filmerna ute i windows. Efter ett par uppdrag så tröttnade jag dock på den hjärndöda AI:n och rambo-stuket som man kunde köra i tredjeperson (skjut folk i 3:e person, spring iväg och göm dej, byt gubbe och fortsätt manga i 3:e person). Desperados (1) var ju iaf kul att lira.

Länken du länkar till existerar inte, så det blir svårt att hjälpa dej med felet.

AMD 1800X@Noctua NH-U12F | asus prime x370pro | MSI ARMOR 1070 8GB| 2x8GB Corsair Vengeance DDR4 3GHZ | NZXT H440 | CoolerMaster V850 | SSD 120GB+240GB*2 | DELL 2713HM | DELL 2209WA | Coolermaster quickfire | Razer Deathadder 2013.

Phenom X6 1045T | Corsair TWIN2X PC6400C4DHX 2x2GB + Crucial Ballistix Sport 2x2GB | Gigabyte ma785gmt-us2h | Silverstone Temjin 08 | Corsair VX450

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Motala
Registrerad
Aug 2006
Citat:

Ursprungligen inskrivet av DeluxXxe
Köpte detta spel för ett par månader sedan, då det var ett erbjudande med 3 spel för 100kr. De andra spelen var Faces of War (kul) och nån annat skit som jag inte kommer ihåg namnet på.
Iaf så är desperados 2 rätt buggigt och jag hade problem att kolla på filmerna i spelet. Jag laddade hem Bink rad tools och såg filmerna ute i windows. Efter ett par uppdrag så tröttnade jag dock på den hjärndöda AI:n och rambo-stuket som man kunde köra i tredjeperson (skjut folk i 3:e person, spring iväg och göm dej, byt gubbe och fortsätt manga i 3:e person). Desperados (1) var ju iaf kul att lira.

Länken du länkar till existerar inte, så det blir svårt att hjälpa dej med felet.

Här är länken:
http://www.fuskbugg.se/luftpostc/error.JPG

//TevyN