Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Höganäs
Registrerad
Aug 2002

GRAW 2 problem!

Jag körde demot när det kom ut och gillade det skarpt, även föregångaren gillar jag. Så nyligen köpte jag det, installerade det, installerade patchen 1.04 och startade.

Kommer till menyn, klickar för options för lite konfigureringar för grafik och kontroller. Fortsätter med att starta en kampanj och klickar på "Launch Mission".

Här kommer problemet: det går kanske en halvsekund in-game sen stannar spelet, efter ca 3-4 sekunder så fortsätter spelet: Med otroliga grafikbuggar och problem som fick mig tro att det skulle vara hårdvarufel. Men om det skulle vara hårdvarufel - varför fungerar alla andra spel perfekt?

Är problemet vanligt eller är det bara en bugg som utvecklarna sket i att fixa?

DX9 är uppdaterad likaså drivrutiner, så det borde inte vara några problem. Provade även med att installera om men hjälpte inte.

PS3 Slim 320GB (1TB) | Wii U Premium | Xbox 360 250GB | X1 1TB | PS4 (4TB, Nyko Data Bank) | iPhone SE 32GB Black | Huawei T3 MediaPad 10" | New 3DS XL + KatsuKity's Capture Card | PS Vita 32GB | pfSense PC 2x1Gbit + 16-port 1Gbit Switch + D-Link 868L (som AP) | Ryzen 1700, 16GB DDR4 3000Mhz, 240GBx2 SSD, GTX 980, 3TB, A320M-DS2 | Windows 10 Home 64-bit | Apple Macbook Pro 13" Mid-2013

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Lund
Registrerad
Jul 2007

Jag har exakt samma problem, hjälp skulle uppskattas.

Tilläggas kan att jag får blåskärm/programfel om spelet får fortsätta köras. Om det kan vara till någon hjälp.