Fastnat i Clive Barker's Jericho..

Permalänk

Fastnat i Clive Barker's Jericho..

Nån som har spelat Clive Barker's Jericho här?
Jag har fastnat på ett ställe och skulle vilja ha hjälp.

Det är där Jones ska hitta några bensintankar (eller liknande) bakom en vägg med eldkastare och liknande. "Brandenburg Gate" heter kapitlet.
De säger "jones find a way through that wall!"
Nån som vet var jag menar, och hur man ska göra?

Tacksam för svar. Då det ej ännu finns nån walkthrough ute.

Permalänk
Avstängd

Använd dig av Jones "magi" så han kan förflytta sig till fienden som står på muren, sen när han är där ska han använda telekinesi för att spränga tankarna

Tror det var F3 för att man hoppar dit och sen sikta mot tankarna tills det kommer en markering med F2... tror jag, kommer ej ihåg.

Visa signatur

ATI TALIBAN.
Är inte någon expert, men jag har inte akne heller.
NEVER UNDERESTIMATE THE POWER OF STUPID PEOPLE IN LARGE GROUPS.. "Betala i förskott på blocket?" tråden.

Permalänk
Medlem

Precis som bomber3 skrev. Detta tog även mig väldigt långt tid att lista ut.

Visa signatur

Det var High noon. Om solen i Africa en truckförare kommer från East till Weast på huvudvägen. och exact vid eqvatorn vid Africa. Landskapet är totalt slät.
-haxorn

Permalänk

ok, tack så mycket! Nu klarade jag det.

Permalänk
Medlem

Undrade precis samma sak :P. Ska testa göra det sen

Visa signatur

::NZXT H440::OCZ 850w Gold::Gigabyte Z97X-Gaming 5::
::Intel 4690k::Cooler Master Hyper 212 EVO::
::Crucial 8GB (2x4GB) 1600Mhz Ballistix Sport::MSI GTX 980ti gaming::
::Xbox One 500gb::
::Microsoft Surface 2 32gb::

Permalänk
Medlem

lovar att du kommer fastna sen där jag fastnade där fastnar typ alla, Vid rom när man ska stå på plattorna...

Visa signatur

E2160 @ 3,2 , scyte infinity, p35 ds3, 4gb corsair 800mhz, Sapphire 5850 1gb. Intel x-25 V 40gb, 1x western digital black. /laptop amd x2 2.2ghz 3gb 5730.

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Mäki
lovar att du kommer fastna sen där jag fastnade där fastnar typ alla, Vid rom när man ska stå på plattorna...

ok, tack för spoiler... :/

Permalänk
Avstängd
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Mäki
lovar att du kommer fastna sen där jag fastnade där fastnar typ alla, Vid rom när man ska stå på plattorna...

Och jäkligt irriterande när man är på andra sidan klyftan så man får styra båda teamen på avstånd, tog ca 20min innan dom ställde sig rätt

Visa signatur

ATI TALIBAN.
Är inte någon expert, men jag har inte akne heller.
NEVER UNDERESTIMATE THE POWER OF STUPID PEOPLE IN LARGE GROUPS.. "Betala i förskott på blocket?" tråden.