Jihuu fick hem CRYSIS idag!

Permalänk
Medlem

Jihuu fick hem CRYSIS idag!

Hej!

Fick hem Crysis från webhallen precis! Väldigt länge har man väntat

Nu ska det testas!

Permalänk
Medlem

Har du läst i stickyn?

Visa signatur

NZXT H6 · NZXT C850 · STRIX B650E-F · 7800X3D · ASRock 7900XT · G.Skill 32GB DDR5-6000 · WD Black 2TB

Permalänk
Medlem

haha ursäkta, har varit länge medlem på sweclockers Vara bara lite för glad.... gehe ber om ursäkt

Permalänk
Medlem

fin har varit länge medlem på swec ugh....
Fin meningsbyggnad där

Permalänk

själv köper jag Crysis om ett bra tag har sålt iväg gamingriggen men det kmr nytt snart

Visa signatur

amd 6000+ x2 4 gig pc6400 4 tib Lagring, asus 790fx osv osv

Permalänk

Fick hem det igår och är väl snart klar med det också misstänker jag !

Men ett underbart spel rakt igenom.....demot är kul men lite segt i början men resten av spelet är underbart !!

//Peter

Permalänk
Medlem

Säger bara en sak crysis var inte vad jag hade förväntat mig spelet va kort gubbarna va näst intill ododliga blev bara ngn sorts spray n pray inge aim... Sedan slutet sög som fan nae crysis va inte bra varvade det på några timmar...

Visa signatur

E2160 @ 3,2 , scyte infinity, p35 ds3, 4gb corsair 800mhz, Sapphire 5850 1gb. Intel x-25 V 40gb, 1x western digital black. /laptop amd x2 2.2ghz 3gb 5730.

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Mäki
Säger bara en sak crysis var inte vad jag hade förväntat mig spelet va kort gubbarna va näst intill ododliga blev bara ngn sorts spray n pray inge aim... Sedan slutet sög som fan nae crysis va inte bra varvade det på några timmar...

Sikta så dör gubbarna ganska enkelt!

Permalänk
Geeks
SweClockers

Vi antecknar här...

*Låst*

Visa signatur

» Kontakta oss » SweClockers på Facebook » SweClockers på Youtube » Blips of SweClockers (Spotify)
» Pappa till Moderskeppet » SweClockers chefredaktör 2007–2015