Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
i molnet
Registrerad
Okt 2005

Bra mmog?

Tjena, jag letar efter ett bra mmog spel att lira när man har tråkigt, har lirat flyff men gillade det inte riktigt. Inte Tibia heller, nån som har nåt förslag?

Asus Zenbook UX32VD-R4002V.

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Esbo, Finland
Registrerad
Feb 2005

Ska det vara gratis så kanske Sword of the New World är nåt för dig? Annars så är MMO marknaden ganska död för tillfället.. när det gäller nya spel i alla fall. Lord of the Rings Online kanske är det lättaste att komma in i. WoW skulle jag inte rekommendera åt nån längre och EVE är för långt gånget för att börja spela igen.. enligt vad jag hört åtminstone.

Instead, why don't you go get me a big cup of coffee with so much fake sugar that the coffee itself gets cancer?

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Stockholm
Registrerad
Dec 2003

EVE kan du verkligen lira när du har tråkigt, med andra ord behöver du inte spela hela tiden för att lära upp dina skills utan du loggar in, väljer den skill du vill ha, loggar ut eller fortsätter spela om du har tråkigt. Skillsen lvlas upp i realtid även om du är offline :).

i7 4790K @ 5.0 GHz 24/7 • Noctua NH-D15 • Gigabyte Z97X-SLI • Crucial 2x8GB DDR3 9-9-9-24 • ASUS ROG STRIX Geforce 1080 GTX @ 2075MHz Core • Samsung 24" SM2443 + Philips 220CW 22" • X-Fi XtremeMusic • CM HAF X • Fractal Design Integra R2 750W

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
i molnet
Registrerad
Okt 2005
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Sando
Ska det vara gratis så kanske Sword of the New World är nåt för dig? Annars så är MMO marknaden ganska död för tillfället.. när det gäller nya spel i alla fall. Lord of the Rings Online kanske är det lättaste att komma in i. WoW skulle jag inte rekommendera åt nån längre och EVE är för långt gånget för att börja spela igen.. enligt vad jag hört åtminstone.

Jag testar sword of the new world, håller på att lada ner clienten, den var inte liten :P, ca 2,5 h kvar

Asus Zenbook UX32VD-R4002V.

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Rövarsund
Registrerad
Apr 2004

Någon som vet om det finns trial för nått betal spel man kan testa?.

Hej!