installera gears of war

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Stockholm
Registrerad
Dec 2003

installera gears of war

jag har inte plats för Gears of war på c:

Dock har jag cirka 500 gig ledigt på d: så jag installerar det gärna där, det är bara det att även fast jag ändrar till d: klagar den på att det inte finns utrymme på c: (!)

Hur fixar man detta?

Trädvy Permalänk
Avstängd
Plats
Norrköping
Registrerad
Okt 2005

Re: installera gears of war

Citat:

Ursprungligen inskrivet av CyberVillain
jag har inte plats för Gears of war på c:

Dock har jag cirka 500 gig ledigt på d: så jag installerar det gärna där, det är bara det att även fast jag ändrar till d: klagar den på att det inte finns utrymme på c: (!)

Hur fixar man detta?

Hm... kan vara så att vissa saker måste installeras till C:\... rensa bort lite?

Intel Core i7 3770K@3.5, ASUS P8Z77V-DELUXE, 16GB RAM, GeForce GTX 660 Ti, ASUS XONAR ESSENCE STX, SAMSUNG 830 256GB SSD, 5x Samsung HD204UI, 4x WD40EFRX, 1x Western Digital Caviar Green WD20EARX, 1x Samsung HD103UJ, Windows 8.1 Pro

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Stockholm
Registrerad
Dec 2003

Jag har enbart windows på C: resten på D:

C: är en liten raptor disk.. finns ingen plats hur jag än gör.. måste ju gå att lura spelet på nått sättså den lägger skiten på D? Nån mer måste ju haft detta problem?

Sjukt dålig installer är det iaf som inte låter dig installera på vilken jävla disk du vill

edit: det räckte inte med att bara skriva d:\spel\Gears of war utan man skulle även klicka på "disk space" knappen och där välja d:

välldigt bra GUI om du frågar mig..

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Schweden
Registrerad
Nov 2005

Antagligen ska den packa upp lite filer, och då vill den säkert använda C av någon anledning... jag har varit med om detta själv, inte kul.

Det enda sättet jag vet är endast att frigöra utrymme på C. =/

Neun und neunsich.