Wow Addon, hjälp snälla.

Permalänk

Wow Addon, hjälp snälla.

Hejsan, jag vet att vi har en stor tråd med bara massa addons, men har faktiskt inte hittat det jag letar efter, så jag tänkte få lite hjälp.

Jag använder bongos(en av många) vilket gör att jag kan ha mina bars hur somhelst. Jag har valt att ha mitt i mitten längst ner, med "chat" text till vänster och "combat" text till höger. Nu till själva addonen. Jag är trött på att det är genomskinligt där texterna är. Jag vill få dom att bli helt svarta(bakrunden då alltså). Vissa säger att man kan ändra det i wow, men det går inte. Hur gör jag. Vad heter addonen ?
Vet även att det finns ett helt UI som är så, men det är jag intresserad av.

Tacksam för hjälp
//Adam.

Visa signatur

över och ut

Permalänk
Medlem

fel forumdel, men du ändrar det i chat settings för den ruta du vill ändra, mer exakt under "Display/Background" Där du klickar i rutan med färg i, och drar upp mätaren där till 100%, ingen addon behövs

Visa signatur

AMD Ryzen 9 5900X | ASUS GeForce RTX 3080 Ti | ASUS ROG STRIX X570-F GAMING | Corsair 32GB DDR4 3600MHz Vengeance | Samsung 980 PRO M.2 NVMe 1TB

Permalänk
Medlem

finns också en stor pimp my wow tråd

Visa signatur

Fractal Design Ridge | Ryzen 5 5600X | Asus STRIX B550-I | Asus RTX 3060 Ti Dual | Corsair 16GB 3000MHz | Crucial P1 1TB Nvme | Corsair SF600 Platinum

Permalänk
Hedersmedlem

Tråd felplacerad samt det finns redan en tråd som behandlar ämnet.

*tråd låst*