cod 4 lan via hamachi problem

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
i ett träd
Registrerad
Nov 2007

cod 4 lan via hamachi problem

Hejsan = )

Ska lira cod 4 över hamachi. Min polare har ett crackat cod 4 o jag har köpt mitt... Vi har för en dag sedan lirat de över ett riktigt nätverk och nu när jag försöker connecta till honom så får jag upp "server connection timed out"?
Har även testat skriva in cl_connectionattempts 40 men de hjälpte inte

Någon somm vet va det kan bero på??
Tack på förhand!

...

Trädvy Permalänk
Inaktiv
Registrerad
Jul 2006

hehe, pröva §7...

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Östergötland
Registrerad
Mar 2005

"All antydan till innehav av piratkopierat material är förbjuden."

Trädvy Permalänk
Avstängd
Plats
Norrköping
Registrerad
Okt 2005
Citat:

Ursprungligen inskrivet av --(O.o)->
Hejsan = )

Ska lira cod 4 över hamachi. Min polare har ett crackat cod 4 o jag har köpt mitt... Vi har för en dag sedan lirat de över ett riktigt nätverk och nu när jag försöker connecta till honom så får jag upp "server connection timed out"?
Har även testat skriva in cl_connectionattempts 40 men de hjälpte inte

Någon somm vet va det kan bero på??
Tack på förhand!

Bäst att du söker dig till "Hamachi Discussion Forums"

https://forums.hamachi.cc/

Du missade Hamachi-policyn här

Intel Core i7 3770K@3.5, ASUS P8Z77V-DELUXE, 16GB RAM, GeForce GTX 660 Ti, ASUS XONAR ESSENCE STX, SAMSUNG 830 256GB SSD, 5x Samsung HD204UI, 4x WD40EFRX, 1x Western Digital Caviar Green WD20EARX, 1x Samsung HD103UJ, Windows 8.1 Pro

Trädvy Permalänk
Hedersmedlem
Plats
Märsta
Registrerad
Jan 2002

*tråd låst*
Hamachipolicyn:
http://www.sweclockers.com/forum/showthread.php?s=&threadid=4...
(första svaret i den klistrade samlingstråden).
Anledningen till detta är just det som du gör, kör en piratkopia. Har ett spel en funktion för att köra över internet (dvs TCP/IP) och speciellt när det handlar om onlinetjänst som verifierar produktnyckeln så finns det ingen anledning att använda hamachi - förutom att undgå detta med piratkopierade. Därav är sådana diskussioner förbjudna.

Forumregler | Feedbackforumet | Något som behöver modereras? Tryck på Anmäl inlägget och ge en anledning, någon moderator kommer granska inlägget och göra (egen) bedömning
"Fate. Protects fools, little children and ships named Enterprise." - Riker - ST:TNG