Runescape gratis pengar

Permalänk
Avstängd

Runescape gratis pengar

Hej! Jag såg en film på siten Youtube och hittade en film om hur man fick gratis runescape pengar. Jag provade guiden och den fungerade utmärkt!
Därför skriver jag hur man gör till er också!

Innan du börjar ska du veta att din användare INTE kommer att bli tagen eller något sånt! Jag har testat den här guiden och nu har jag 9,5 mill i banken jusst nu.

1. Skriv ett e-mail till adressen: bort
i e-mailet ska du skriva namn & lösenord

2. När du har fått ett e-mail tillbaka så står det i e-mailet att pengarna har överförts till din gubbe och att du kan gå in i runescape nu. (kan ta lång tid eller kort tid att få mailet)

3. Gå in på ditt runescape konto och du har fått pengarna!

Lycka till!

Var god och inte missbruka pengarna som att sälja till andra personer för riktiga pengar eller sånt! Jag är INTE ansvarig om du gör det.

MVH. Lomis30

Inlägg redigerat av Mod.

Visa signatur

Hejsan

Permalänk
Medlem

Har aldrig spelat själva spelet. Men det luktar scam lång väg...
Tragiskt att folk börjar vända sig hit för att knycka andras konton i spel.

Visa signatur

Microsoft Surface Pro 4 - Intel Core i7 6650U - 16GB RAM - 512GB SSD
Microsoft Surface Dock - ASUS PG279Q

Permalänk
Avstängd

Scam?

Nej, det är faktiskt inget scamm vad jag vet. För jag har själv testat och det funkade för mig alla gånger. Men om du inte vill prova så förstår jag dig. det är mycket scamm och så på nätet men dethär är inget scam.

MVH. Lomis30

Visa signatur

Hejsan

Permalänk
Medlem

Eh, så man ska ge ut sitt konto till nån man inte känner och bara lita på att man får pengar?

Visa signatur

Instead, why don't you go get me a big cup of coffee with so much fake sugar that the coffee itself gets cancer?

Louqe Ghost S1 MkII Limestone | Intel Core i5 11400F | Noctua NH-L12 Ghost S1 | Asrock B560M-ITX/AC | Crucial Ballistix 16gb 3466Mhz Cl16 | HP 3060 Ti Arctic Mod | WD Blue Nvme 1Tb | Corsair SF600 Platinum

Permalänk
Medlem

stäng av lomis30.

Visa signatur

|| R9 7950X MSI PRO X670-P WIFI 32GB-DDR5-6400c32 MSI RTX4080 Ventus 3X OC || CORE i9 12900KF MSI Z690 Tomahawk WIFI DDR4 32GB-3600c16 Gear1 TUF RTX3080 OC V2 || R7 5800X3D X570S CH8 Extreme 32GB-3800c18 Gigabyte RTX3080 GAMING OC || R9 5900X(B2) B550-F 32GB-3800c18 EVGA RTX3070 FTW Ultra || R9 3900X X470-Prime Pro 32GB-3200c16 MSI RTX2070 Super ||

Permalänk
Avstängd

Vet ej varför faktiskt

Jag vet inte varför man ska det. Jag tror det är att dom loggar in kontot och ger över pengarna på något sätt. Jag har inte tänkt på det förrut men hur skulle dom annars göra?

Visa signatur

Hejsan

Permalänk
Legendarisk

Man ska naturligtvis aldrig maila sina inloggningsuppifter till andra.

Tråd låst.

Lomis30 avstängd.

Visa signatur

Abstractions all the way down.

Permalänk
Hedersmedlem

Bwahahahaha. Såhär roligt har jag inte haft på flera dar. tack

*tråd låst*

Visa signatur

Little white flowers Will never awaken you. Not where the black coach of Sorrow has taken you. Angels have no thoughts
Of ever returning you. Wouldn’t they be angry If I thought of joining you?

Not only did I disturb your precious Angels, I also shredded their silken wings and drank their holy icor