Fretz on fire "kommande GH3 prob"

Trädvy Permalänk
Medlem
Registrerad
Jun 2006

Fretz on fire "kommande GH3 prob"

För att enkelt förklara vad som händer så kan jag inte ha nog många tangeter nere samtidigt! Finns det nåt sätt att gå runt det? Det går inte precis ändra i spelet så antagligen är det nån inställning i windows. Har ett Eclipse 2 tangentbord.

Trädvy Permalänk
Medlem
Registrerad
Dec 2002

En del tagentbord har begränsningar för hur många tagenter man kan ha nertryck samtidigt. Tror inte du kan ändra det genom ngon inställning.

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Hemma
Registrerad
Okt 2005

jag kan inte hålla in 3 st F<siffra> tangenter samtidigt , men de går att hålla in t.ex a,s,d samtidigt,

så om du inte hittar ett tangentbord som pallar F tangenterna så testa att binda om.

dessutom kan jag inte hålla in F3 , F5 och enter sammtidigt , så ja tappar med shift .

| HAF932 | Xeon X5675 @ 4 GHz | ASUS P6T Deluxe V2 | 18 GB @ 1391 MHz | R9 290X | O2 + ODAC | Samsung 850 500 GB + 2x WD Black 640 GB @ raid 0 + 2x Samsung 500 GB @ raid 0 | Win10 Pro 64-bit |

Trädvy Permalänk
Medlem
Registrerad
Jun 2006
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Devildoll
jag kan inte hålla in 3 st F<siffra> tangenter samtidigt , men de går att hålla in t.ex a,s,d samtidigt,

så om du inte hittar ett tangentbord som pallar F tangenterna så testa att binda om.

dessutom kan jag inte hålla in F3 , F5 och enter sammtidigt , så ja tappar med shift .

Får sortera om lite då