Fretz on fire "kommande GH3 prob"

Permalänk
Medlem

Fretz on fire "kommande GH3 prob"

För att enkelt förklara vad som händer så kan jag inte ha nog många tangeter nere samtidigt! Finns det nåt sätt att gå runt det? Det går inte precis ändra i spelet så antagligen är det nån inställning i windows. Har ett Eclipse 2 tangentbord.

Permalänk
Medlem

En del tagentbord har begränsningar för hur många tagenter man kan ha nertryck samtidigt. Tror inte du kan ändra det genom ngon inställning.

Permalänk
Medlem

jag kan inte hålla in 3 st F<siffra> tangenter samtidigt , men de går att hålla in t.ex a,s,d samtidigt,

så om du inte hittar ett tangentbord som pallar F tangenterna så testa att binda om.

dessutom kan jag inte hålla in F3 , F5 och enter sammtidigt , så ja tappar med shift .

Visa signatur

| HAF932 | Ryzen 3700X @ 4,3 GHz | Gigabyte X570 Aorus Ultra | 32 GB G.Skill @ 3600 MHz | RTX 2070 @ 2 GHz | O2 + ODAC | MP600 1TB + 2x 2TB RAID 1 + 2x 2TB RAID 1 | Win10 Pro 64-bit |

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Devildoll
jag kan inte hålla in 3 st F<siffra> tangenter samtidigt , men de går att hålla in t.ex a,s,d samtidigt,

så om du inte hittar ett tangentbord som pallar F tangenterna så testa att binda om.

dessutom kan jag inte hålla in F3 , F5 och enter sammtidigt , så ja tappar med shift .

Får sortera om lite då