Permalänk
Medlem

Unreal Tournament 3

Tjena alla Gamers. va och köpte Unreal Tournament 3 idag som jag väntat länge på och glad va man för de installerade spelet och skulle starta de till min besvikelse så kom jag inte så långt
Kunde starta spelet och skärmen blir svart Unreal tournament 3 kmr fram skärmen blir svart igen och man kmr ut i windows och spelet har orsakat ett fel. ominstallerade spelet och försökte igen men nej de ville sig inte

Min dator

Intel Core 2 duo 2.13ghz
1GB ram
Nvidia 8600 GT Silent
250GB h-disk

antar att de är allt man behöver veta när de gäller spel.

Någon som har en aning om vad felet kan vara ? vore najs isåfall vill spela mitt ny köpta spel !!!

Permalänk
Medlem

Testa att ändra v-synch till alltid på under grafikkrtsinställningarna.

Visa signatur
Permalänk
Medlem

v-sync borde inte ha något med det att göra, men har du nya drivrutiner till grafikort,moderkort?

vad står det i felmeddelandet?

Visa signatur

Har en matta som musen bara sviiiiscchar runt på...en svart....som svänger lite i underkant......// MER CO-OP ÅT FOLKET!

Permalänk

om jag ska vara ärlig så tycker jag att du ska lämna tillbaka spelet, du kommer bli ännu mer besviken på det, ingen känsla i spelet.

och jag skulle också prova installera nyare drivrutiner (om du inte redan har gjort det)

Visa signatur

Intel Core i5-3570K (Corsair H60) | ASUS P8Z77-V | Kingston DDR3 HyperX 1600MHz 16GB | ASUS 680 DCUII TOP | Corsair HX 850W 80+ | Samsung SSD Basic 830-Series 256GB, Western Digital Caviar Green 2TB | Fractal Design R4