GH4 och CoD5 - dra mig baklänges!

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Stockholm
Registrerad
Maj 2006

GH4 och CoD5 - dra mig baklänges!

Längtan har redan börjat mina vänner ...

http://www.aftonbladet.se/nojesliv/recensioner/spelnytt/artic...

Cooler Master Cosmos - E4400 @ 3 Ghz + True - Evga nForce 650i ultra - Sapphire HD4850 - Corsair 5400 TWINX2 2048Mb - Corsair HX620 - Samsung 206BW

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Nynäshamn
Registrerad
Jan 2004

hm.. verkar inte finnas mycket utrymme för kreativitet på spelsidan där iaf.

Men men, CoD 34 kommer nog också bli en hit när det släpps.

Du vet att det är måndag när du upptäcker en landmina i din frukost. - Garfield

Trädvy Permalänk
Avstängd
Plats
Nato?
Registrerad
Dec 2005

Najs, nya skins till CoD och GH!

Landslide.nu - För er som vill diskutera allt mellan himmel och jord i där demokrati och yttrandefrihet ligger som högsta prio

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Trelleborg
Registrerad
Okt 2005

GH börjar bli rktigt Ea liknade nu, knappt 1 år mellan varje spel och ingen större skillnad heller.

Sen att alla som vanligt vis inte spelare blir frälsta och sen plötsligt kan dom allt om elektronik. Nya Smis.

Ang Cod sa dom samma sak efter 3:an hadde släpts så det är säekrt inget att oroa sig för. Men dom borde kanske testa nått nytt.

Trädvy Permalänk
Avstängd
Plats
Kolsva
Registrerad
Sep 2003

GH är som att runka luftgitarr, är det ens ett spel?

Nää, spendera pengarna på gitarrlektioner

ATI TALIBAN.
Är inte någon expert, men jag har inte akne heller.
NEVER UNDERESTIMATE THE POWER OF STUPID PEOPLE IN LARGE GROUPS.. "Betala i förskott på blocket?" tråden.

Trädvy Permalänk
Inaktiv
Registrerad
Jul 2006

Blizzard skulle väl bara göra AAA-titlar eller hur var det? Om de oumpar ut spel vid dessa korta intervall lär de inte få ihop något extremt bra. Iofs kanske activision-delen får göra "grovjobben"

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Sthlm
Registrerad
Jun 2006

synd på en så fin spelstudio som activision... har alltid älskat deras spel, men giriga blizzard lär förstöra allting och denna fusion kommer säkert bli nästa "EA"

| Intel Core i7-6700K @ 4.2GHz | Asus STRIX GTX 1080 | Asus Z170 Pro Gaming | HyperX Predator 240Gb M.2 SSD | Corsair Force GT 240Gb RAID0 | 3x Intel 240Gb 320 | 300Gb Raptor @ 10,000 RPM | Samsung EcoGreen 2TB | 32 Gb Corsair Dominator Platinum 3000 DDR4 RAM | 1200w Corsair AX Professional |