Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Titta bakom dig.
Registrerad
Sep 2005

SunAge

Någon mer som införskaffat sig detta spel? Jag tycker det är underhållande iaf. Lite oldschool känsla över det.

http://www.vertex4.com/sunage/

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
GBG o STHLM
Registrerad
Sep 2004

Liknar ju Starcraft ju^^

HD5770 1GB| Phenom 2 x2 555 3.2ghz BE@ x3 3.6Ghz| 2x2048ddr3 corsair xms3 1600mhz | Corsair HX520w | HP w2207| Antec 180b

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Titta bakom dig.
Registrerad
Sep 2005

Jupp.

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Malmö
Registrerad
Maj 2005

Jäkla underbart spel Det har verkligen den där gamla Starcraft känslan.
Men precis som med Crysis (som jag nyligen skrivigt en gnällreply om i crysis suger-tråden), funkar inte multiplayer som det ska än
Samma sak här, hade det stått så när jag köpte spelet via gamersgate: "OBS, multiplayer does NOT work!", då hade jag verkligen inte köpt det.
Trött på att bli lurad av pc-spel alltså.. Jag blir mer och mer consol-fanboy för varje pc-spel jag spelar alltså

Och eftersom man inte ens kan ställa in svårighetsgrad, random start location, eller att där bara är typ 8 banor varav säkert 80% är 1v1 banor (inte räknat exakt).. Så är det rätt värdelöst

Egentligen skulle detta spel kunna vara Starcraft v1.5. Men då får dom tamifan fixa multiplayer och fler banor först

CPU: Intel Core 2 Duo E6600 RAM: 8gb DDR2 1333mhz Video: nVidia 560TI Sound: Asus Xonar D2